;
سرگرمی

کرنومتر شمار ساعت رو بزنید و دونات را در 8 ثانیه بین اجرام آسمانی پیدا کنید!

آزمون بینایی با پیدا کردن دونات: برای یک چالش واقعی آماده اید؟ چشمان خود را امتحان کنید و ببینید آیا می توانید دونات را در 8 ثانیه یا کمتر از آن بین ستاره ها پیدا کنید! آیا می توانید قبل از اتمام زمان آن را تشخیص دهید؟

برای حل آزمون بینایی با پیدا کردن دونات باید بتوانید تمرکز کنید و با دقت مشاهده کنید تا در 8 ثانیه یا کمتر دونات را در بین اجرام آسمانی پیدا کنید . برای شروع، چند نفس عمیق بکشید و ذهن خود را پاک کنید .

 

تصویر آزمون بینایی با پیدا کردن دونات

آزمون بینایی با پیدا کردن دونات 1

.

.

.

مطمئن شوید که وقت خود را صرف کرده و هنگام اسکن تصویر برای یافتن نشانه ای از دونات عجله نکنید. اگر مشکل دارید، سعی کنید به دنبال اشکال و رنگ‌هایی بگردید که از بقیه متمایز باشد، گاهی اوقات به دنبال غیرعادی‌ترین شی در تصویر می‌گردید. در نهایت، اگر هنوز نمی‌توانید دونات را پیدا کنید ، سعی کنید روی قسمت‌هایی که امیدوارکننده به نظر می‌رسند بزرگنمایی کنید تا به جزئیات ظریف تصویر پی ببرید.

.

.

.

پاسخ آزمون بینایی با پیدا کردن دونات

آزمون بینایی با پیدا کردن دونات 2

آیا آزمون بینایی با پیدا کردن دونات را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا