;
سرگرمی

به نظرت کدوم یکی از گروگان ها مدت بیش تری است که در اسارت به سر می برند؟

هوش تصویری گروگان طولانی؛ در تصویر هوش تصویری گروگان طولانی ما شاهد یک گروگانگیری می باشیم که در آن زن گروگان گیر سه نفر را به گروگان گرفته است تا خواسته خود را از مسوولان مربوطه بخواهد،یکی از افراد گروگان گرفته شده مدت بیشتری است که پیش گروگان گیر می باشد.

با توجه به تصویر و نشانه هایی که در آن می بینید میتوانید حدس بزنید کدام یک از افراد در تصویر مدت بیشتری گروگان گرفته شده است؟

 

تصویر هوش تصویری گروگان طولانی

هوش تصویری گروگان طولانی

.

.

.

سوالات و معماهای تصویری بر پایه مهارت های شناختی و توانائی های شما طراحی و ساخته می شوند. این سوالات تلاش دارند تا زمینه مساعدی را برای ورزش مغز شما فراهم کنند. به باور بسیاری از محققان، بازی های فکری میتوانند مغز را مجبور به فعالیت مثبت کنند. فعالیت مثبت مغز، از یک سو سلامتی این عضو مهم بدن را تضمین می کند و هم می تواند توانائی های شناختی شما همچون تیزبینی، جزئیات نگری، نکته سنجی و … شما را افزایش دهد.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری گروگان طولانی

برای پاسخ به هوش تصویری گروگان طولانی شما نیازمند شناخت حالات بدن می باشید،قدیمی  ترین گروگان زن سمت چپی می باشد زیرا گروگان گیر به وی نزدیک می باشد چون مدت بیشتری با وی بوده است و شناخت بیشتری نسبت به وی دارد.نظر شما چیست؟

هوش تصویری گروگان طولانی 1

آیا هوش تصویری گروگان طولانی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + یک =

دکمه بازگشت به بالا