;
سرگرمی

ویدیوی تیتراژ آنشرلی با موهای قرمز و صدای بی نظیر نصرالله مدقالچی+ ویدیو

ویدیوی تیتراژ آنشرلی با موهای قرمز با صدای بی نظیر نصرالله مدقالچی هرگز از یادمان نخواهد رفت. نصرالله مدقالچی (زادهٔ ۷ مهر ۱۳۲۳-تبریز) دوبلور ایرانی است. مدقالچی از گویندگان نقش‌های مکمل در تاریخ دوبله است که به جای چهره‌های برجسته‌ای از سینمای جهان نظیر ژان گابن، جین هکمن، آنتونی هاپکینز و لی وان کلیف هنک شریدر (بریکینگ بد) نیز به‌خوبی شناخته شده‌است.

از کارهای شاخص ایشان می‌توان به گویندگی به جای مایکل آنسارا در نقش «ابوسفیان» در فیلم محمد رسول‌الله و همچنین دکلمه به یاد ماندنی آن شرلی اشاره کرد.تن صدای بالا ،ضخیم و خش دار و صلابت بیان از خصوصیات صدای اوست.

اگه تونستی در 7 ثانیه مراسم خواستگاری که الکی می باشد را تشخیص بدی کارت درسته!

ویدیوی تیتراژ آنشرلی با موهای قرمز:

آن شرلی با موهای قرمز با نام اصلی آن در گرین گیبلز یک مجموعه تلویزیونی انیمه ۵۰ قسمتی بر پایه رمان آن در گرین گیبلز به قلم لوسی ماد مونتگومری است که توسط استودیو نیپون انیمیشن ساخته شده‌است. پخش آن از ۱۹۷۹ در شبکهٔ فوجی تلویژن آغاز شده و تا ۳۰ سپتامبر ۱۹۷۹ ادامه داشته‌است.

داستان

آن شرلی دختری است که در یتیم خانه بزرگ شده‌است. آن به‌طور تصادفی نزد خانم ماریلا کاتبرت و آقای مت کاتبرت فرستاده می‌شود که در اصل درخواست یک پسر کرده بودند. خانم ماریلا در ابتدا شگفت‌زده می‌شود. پس از اینکه ماریلا از گذشتهٔ غم‌انگیز آن مطلع می‌شود، آن به تدریج به عضوی غیرقابل جایگزین از خانوادهٔ کاتبرت تبدیل می‌شود.

مطالب جالب پیشنهادی:

حتمن ببینید: با پیدا کردن ارزش هر عنصر پاسخ نهایی تست هوش ما را در 10 ثانیه بیابید

موزیک ویدیوی تیتراژ فارسی کارتون بن تن مخصوص نوجوانان+ ویدیو

نوجوانی شاهزاده خانم های دیزنی اگر دهه هشتادی بودند!

موزیک ویدیوی ترامپ؛ وقتی آهنگ کره ای می خونه!

شخصیت های کارتون شرک اگر انسان بودند چه شکلی می شدند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 11 =

دکمه بازگشت به بالا