;
سرگرمی

پشیمانی مردی از خرید بلیت اضافی هواپیما که ححسابی باعث سوژه شدنش شد.

پشیمانی مردی از خرید بلیت اضافی هواپیما: حکایتی جالب از پیامرسان ردیت را در مورد مسافری بخوانید که برای راحتی در پرواز، یک صندلی اضافی خریداری کرده است، اما پس از سوار شدن، ردیف های خالی را مشاهده کرده است.

این داستان توسط یکی از کاربران Reddit به نام Auroraah نقل شده است، این حادثه در طول یک پرواز رخ داد. تقریباً یک ساعت قبل از حرکت، مسافری که آدم بزرگی توصیف می‌شود، اصرار داشت که برای اطمینان از راحتی خود، بلیت صندلی دوم را نیز بخرد. با وجود اطمینان مسوول فروش بلیت مبنی بر اینکه لازم نیست وی چنین کاری انجام دهد و فضای کافی در هواپیما وجود دارد، مسافر همچنان به تصمیم خود اصرار داشت.

مسوول فروش بلیت-پشیمانی مردی از خرید بلیت اضافی هواپیما

مسوول فروش بلیت که یک خانم متشخص بود نتوانست او را منصرف کند، با اکراه بلیت یک صندلی دوم در مجاورت صندلی اصلی را به او فروخت و بیش از 200 دلار برای صندلی اضافی از او دریافت کرد.

آرورا با رسیدن به دروازه خروجی سالن متوجه شد که همان آقا نیز با وی همراه است. آنها از جمله آخرین مسافرانی بودند که به دروازه هواپیما رسیدند و بدون معطلی مستقیماً وارد هواپیما شدند و پس از سوار شدن چند مسافر دیگر، دروازه  هواپیما بسته شد.

پشیمانی مردی از خرید بلیت اضافی هواپیما

در کمال تعجب آرورا، هنگام سوار شدن به هواپیما،وی مشاهده کرد که از حدود 150 صندلی موجود، حداکثر 30 تا 40 صندلی اشغال شده است. قابل توجه است که هر مسافر یک ردیف کامل از سه صندلی برای خود داشت.

مردی که صندلی اضافی را خریده بود، چند ردیف جلوتر از آرورا نشسته بود، با دیدن فراوانی صندلی‌های خالی عصبانی شد. او شروع به ایجاد سرو و صدا با مهماندار هواپیما کرد و خشم خود را از فروخته شدن غیر ضروری صندلی دوم ابراز کرد و خواستار بازپرداخت وجه شد.

صندلی های خالی-پشیمانی مردی از خرید بلیت اضافی هواپیما

مهماندار هواپیما پس از شنیدن این حادثه در میز پذیرش، این واقعیت را مجدداً برای مسافر ناراضی تکرار کرد و مؤدبانه از او خواست که قبل از اقدام بیشتر، که احتمالاً شامل خارج کردن وی از هواپیما می شود، آرام شود.

در تمام طول پرواز، مرد با نوشتن ایمیلی به دفتر مرکزی شرکت هواپیمایی، شکایات خود را در کنار همسرش شرح می داد.

این داستان سرگرم‌کننده و در عین حال خسته‌کننده، عواقب و ناامیدی‌های پیش‌بینی‌نشده‌ای را که ممکن است در طول سفر ایجاد شود، روشن می‌کند. این بر اهمیت ارتباط واضح بین مسافران و کارکنان خطوط هوایی و همچنین نیاز به درک پویایی در دسترس بودن صندلی در پرواز تأکید می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا