;
سرگرمی

با حل این چالش هوش، نبوغ درونی خود را بیدار کنید!

چالش هوش یافتن عدد گمشده در دایره: این تست هوش برای تقویت مهارت های فکری و در عین حال برای فعال و سالم نگه داشتن مغز شما عالی است.همچنین این تست هوش برای گذراندن اوقات خوش و در عین حال تقویت مهارت های شما عالی است. چالش امروز مهارت های ریاضی و منطق شما را نیز آزمایش می کند. شما 10 ثانیه فرصت دارید تا پاسخ مناسب را پیدا کنید.

چالش هوش یافتن عدد گمشده در دایره یک راه عالی برای تحریک توانایی های ذهنی، حفظ حافظه و در عین حال سرگرمی است. این تست هوش ریاضی مغز شما را به روشی سرگرم کننده تمرین می دهد. چالش هوش یافتن عدد گمشده در دایره به صورت یک سری اعداد که به صورت مجزا در دایره هایی مرتب شده اند ارائه می شود. هدف شما این است که عدد گم شده را در آخرین دایره پیدا کنید.

در نگاه اول به نظر می رسد این سری اعداد هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند،ولی با استفاده از حس منطقی خود، می توانید شباهت هایی بین این 3 عدد پیدا کنید.

جالبه ببینید: آزمون شناسایی دختر گرگینه: کدامیک از این 3 دختر حاضر در سالن سینما یک گرگینه است!؟

تصویر چالش هوش یافتن عدد گمشده در دایره

چالش هوش یافتن عدد گمشده در دایره 1

.

.

.

محدودیت زمانی برای پاسخ به این چالش ریاضی به شما می گوید که آیا ضریب هوش بالایی دارید یا خیر. به یاد داشته باشید که خود را در مکانی ساکت قرار دهید تا تمرکز خود را به حداکثر برسانید. از امتحان کردن تست های هوش ریاضی برای بهبود عملکردهای شناختی خود و در عین حال تقویت مهارت های تفکر انتقادی خود تردید نکنید. این نوع چالش ها علاوه بر اینکه مهارت های حل مسئله شما را بهبود می بخشد باعث تازه شدن ذهن شما نیز می شود. آیا توانستید پاسخ این تست هوش را پیدا کنید؟ اگر چنین است، شما قطعا یک نابغه هستید و توانایی های فکری شما چشمگیر است.

.

.

.

پاسخ چالش هوش یافتن عدد گمشده در دایره

حالا توضیح این چالش ریاضی: شما باید هر عدد اول را در 3 و هر عدد دوم را در 4 ضرب کنید. بنابراین، خواهید داشت:

3 x 3 = 9 و 9 x 4 = 36،
5 x 3 = 15 و 15 x 4 = 60،
7 x 3 = 21 و 21 x 4 = 84.

چالش هوش یافتن عدد گمشده در دایره 2

آیا چالش هوش یافتن عدد گمشده در دایره را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا