;
سرگرمی

کاراکترهای کارتون دختر کفشدوزکی در واقعیت چه شکلی هستن!

دختر کفشدوزکی در واقعیت: داستان دربارهٔ دو دانش آموز دبیرستانی با نام‌های مرینت دوپن چنگ و آدرین آگرست است که به ترتیب به ابر قهرمان‌های لیدی باگ (دختر کفشدوزکی) و کت نوآر (پسر گربه‌ای) تبدیل می‌شوند تا از شهر در برابر ابرشرورها محافظت کنند. هر کدام از آن‌ها جواهراتی جادویی دارند که معجزه‌گر (میراکلس) نامیده می‌شوند و به وسیله آن‌ها به موجودات جادویی (کوامی) مختص معجزه گر خود وصل می‌شوند. این کوامی‌ها هستند که به آن‌ها قدرت اَبَرقهرمانی می‌دهند. مأموریت آن‌ها این است که از شهرشان پاریس، در برابر هاک‌ماث شرور محافظت کنند. آن‌ها در عین حال باید هویت خود را از همه، حتی یکدیگر مخفی نگه دارند.

تصاویر دختر کفشدوزکی در واقعیت

در زیر تصاویر جالبی از کاراکترهای کارتون دختر کفشدوزکی در واقعیت برایتان تهیه کرده ایم که بسیار جالب است:دختر کفشدوزکی در واقعیت 1

دختر کفشدوزکی در واقعیت 10

دختر کفشدوزکی در واقعیت 7

دختر کفشدوزکی در واقعیت 2

ابرشرور هاک‌ماث چگونه به وجود آمد؟

وقتی مردم پاریس دچار احساسات منفی می‌شوند، گابریل اگرست، پدر آدرین، با معجزه‌گر پروانه به ابرشرور هاک‌ماث تبدیل می‌شود و با استفاده از آکوماها، با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کند، معامله انجام می‌دهد و شرورشان می‌کند. او تلاش می‌کند معجزه‌گرهای دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای را به دست بیاورد تا بتواند همسرش امیلی را که مرده‌است، دوباره زنده کند. اما او خبر ندارد که گربه سیاه در واقع پسر خود، آدرین است. همین‌طور آدرین نیز خبر ندارد که کسی که با آن مبارزه می‌کند، در حقیقت پدر خود، گابریل است.

در فصل چهارم، گابریل معجزه‌گرهای طاووس و پروانه را ترکیب می‌کند و به ابرشرور شدو‌ماث تبدیل می‌شود. او در فصل پنجم همه معجزه‌گرها به جز معجزه‌گرهای گربه، کفشدوزک و خرگوش را به‌دست می‌آورد و به ابرشرور مونارک تبدیل می‌شود.

به نقل از ویکیپدیا مرینت به آدرین علاقه دارد، اما هر دفعه که می‌خواهد احساسات خود را نسبت به او ابراز کند، یا خجالت می‌کشد یا دستپاچه می‌شود و نمی‌تواند این کار را انجام دهد. آدرین نیز به دختر کفشدوزکی علاقه دارد، اما علاقه خود را نسبت به او ابراز نکرده‌است. از آنجایی که دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای، یعنی مرینت و آدرین از هویت یکدیگر خبر ندارند، مرینت/دختر کفشدوزکی به پسر گربه ای علاقه ای ندارد و به او فقط به عنوان یک همکار نگاه می‌کند. آدرین/پسر گربه ای نیز مرینت را فقط به عنوان دوست خود می‌بیند.

 

این مطالب هم جالبه:

چیستان: وقتی خیس هستم، نرم و لطیف هستم، اما وقتی خشک هستم، سخت و خشن هستم. من چی هستم؟

تست شخصیت: چیزی که ابتدا می بینید بهترین ویژگی های شما را آشکار می کند

با دلیل قانع کننده بگو که کدوم آقا در واقع یک زن می باشد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا