;
فرهنگ و هنرهنرمندان

کسری ذوالفقاری سعید کاش و کاشکی بعد 30 سال چه کارگردان خوشتیپی شده+ عکس

کسری ذوالفقاری همان سعید بازیگر خردسال مجموعه کاش و کاشکی است. این سریال برای بچه های دهه شصت و هفتاد خاطره انگیز است. کسری ذوالفقاری در آثاری همچون سریال “خانه بی پرنده” و نمایش “سوگلی” به عنوان بازیگر حضور داشته است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصاویر جدیدی از بزرگسالی کسری ذوالفقاری سعید کاش و کاشکی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

کاش و کاشکی مجموعه‌ای تلویزیونی در ژانر ترسناک و فانتزی است که در سال ۷۶ توسط مصطفی راور و حسین پهلوان‌ نشان برای گروه کودک و نوجوان شبکه اول سیما تولید شده بود. فصل دوم این سریال نیز به نام «سرزمین‌ آرزوها» بعد از پنج سال وقفه در سال ۱۳۸۰ جلوی دوربین رفت و در تیرماه سال ۱۳۸۵ از شبکه اول سیما پخش شد.

این هم جالبه: اوزگه یاگیز بازیگر زیبای ترک در کنار همسرش گوکبرک دمیرجی +عکس و بیوگرافی

کسری ذوالفقاری4
خردسالی کسری ذوالفقاری در نقش سعید (مجموعه کاش و کاشکی)

 داستان کاش و کاشکی

فصل اول، کاش و کاشکی:

سعید نوجوانی است که در انباری خانه‌، جعبه‌ای را می‌یابد حاوی موجودی جادویی به نام «کاشکی». عروسکی عجیب که شبیه مردی کوتوله است با ابروهای پیوسته و کلاهی بر سر. کاشکی، آرزوهای سعید را برآورده می‌کند. آرزوهایی خام که برآورده شدنشان به ضرر اوست و باعث تنبیه او می‌شوند.

پس از مدتی، کاشکی سعید را به کفاره‌ی آرزوهایش به نبرد در برابر شر تشویق می‌کند. بناست که سعید با مبارزه با پادشاه سیاهی‌ها مدال هیولای آتش و هیولای تاریکی را به دست بیاورد. سعید دور از چشم مادرش با پادشاه سیاهی‌ها- که مردی به نام «انگل‌خان» است می‌جنگد و او را شکست می‌دهد.

بزرگسالی کسری ذوالفقاری بازیگر نقش سعید در مجموعه کاش و کاشکی

کسری ذوالفقاری در آثاری همچون سریال “خانه بی پرنده” و نمایش “سوگلی” به عنوان بازیگر حضور داشته است.

کسری ذوالفقاری3

این هم جالبه: حمید معصومی نژاد در کنار همسرش، رم+ عکس و بیوگرافی

کسری ذوالفقاری2 کسری ذوالفقاری1

این هم جالبه: تغییر چهره 6 بازیگر معروف ایرانی در سالی که گذشت + عکس قبل و بعد

فصل دوم، سرزمین‌ آرزوها:

زنی (شراره رخام) که جاسوس اسرائیل است، به کمک ابزار پیشرفته‌ای که با خود از آن سوی مرزها آورده، به دنبال مدال هیولای آتش و تاریکی است. او با استفاده از این مدال و به کمک یک فناوری پیشرفته، دارای قدرتی خارق‌العاده می شود: قدرت تسخیر ذهن انسان‌ها و به کارگیری آن‌ها در شهری مجازی به نام شهر «رها».

اما درست در لحظه‌ای که همه‌چیز به خوبی پیش می‌رود، عملیات تسخیر ذهن‌های جوانان با مانعی جدی رو‌به‌رو می شود. دختری استثنایی به نام فهیمه (هانیه پوری) و موجودی به نام کاشکی که حامی اوست علیه او می‌جنگند و او را شکست می‌دهند.

کسری ذوالفقاری 7

بازیگران:

هانیه پوری، شراره رخام، مهدی فقیه ، زهره مجابی، مجید مشیری ، شیوا بلوریان ، نسترن وکیلی ، زهره فراست ، آیدا تبیانیان ، ثمره آرونی ، عطائالله مرادی ، محمود بنفشه خواه ، علیرضا نجات ، علی فغانی

 

این مطالب هم جالبن:

آتنه فقیه نصیری بازیگر “جیب‌برها به بهشت نمی‌روند” بعد 33 سال + عکس ها

عکسهای جدید مجری سرشناس بعد از خداحافظی با تلویزیون | چقدر عوض شده!

مهناز شیرازی مجری معروف خبر دهه 60 خودش را کامل کوبونده یکی دیگه شده + عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا