;
سرگرمی

گرانترین بستنی دنیا در گینس ثبت شد: به پول ایران 281 میلیون تومان ناقابل!

گرانترین بستنی دنیا: باورتان می شود بستنی وجود داشته باشد که برای خوردن هر یک عدد از آن باید صدها میلیون تومان پول پرداخت کرد؟

گرانترین بستنی دنیا در گینس ثبت شد

برند ژاپنی بستنی لوکس سلاتو اخیراً رکورد جدیدی را در گینس برای گران‌ترین بستنی جهان با قیمت باورنکردنی 880000 ین (6700 دلار) به ثبت رسانده و نام خود را در لیست گرانترین های ثبت شده در این کتاب، همیشگی کرد.

نماینده رکوردهای جهانی گینس، بستنی جدید غنی از پروتئین سلاتو، بیاکویا را به عنوان گران‌ترین بستنی در جهان تأیید کرد. این بستنی که از یک پایه مخملی ساخته شده از شیر، دو نوع پنیر، زرده تخم مرغ و تره فرنگی تشکیل شده است و روی آن پنیر پارمیجیانو، ترافل سفید، روغن ترافل و ورق طلا قرار داده شده است.

اهدای مدرک گینس برای گرانترین بستنی دنیا

این بستنی گرانقیمت در یک جعبه مشکی شیک بسته بندی شده است و یک قاشق فلزی دست ساز همراه خود دارد است که توسط صنعتگران تاکوچی با استفاده از تکنیک ها و مواد مورد استفاده در ساخت معابد ساخته شده است.

گرانترین بستنی دنیا
این بستنی گرانقیمت در یک جعبه مشکی شیک بسته بندی شده است و یک قاشق فلزی دست ساز همراه خود دارد

هر عدد از این بستنی 130 میلی لیتری Byakuya در حال حاضر با قیمت 880000 ین (6700 دلار) با دلار 42 هزارتومانی:281 میلیون تومان، به تعداد محدود موجود است.

در ابتدا، تصور می شد که قاشق فلزی همراه با بستنی بیاکویا در واقع گران‌ترین مواد بکار رفته در این بسته لوکس بستنی است، اما ثبت کننده رکوردهای گینس تصریح کرد که قیمت رسمی بستنی 873400 ین بوده و بخش اعظم این قیمت شامل قاشق نمی‌شود. ظاهراً ترافل‌های سفید استفاده شده برای تهیه این بستنی خاص از آلبا واقع در ایتالیا می‌آیند و قیمت بالایی دارند.

گرانترین بستنی دنیا2

بستنی بیاکویا تاریخ انقضا ندارد، اما اگر مایل بودید 6700 دلار برای یک بسته 130 میلی لیتری خرج کنید، تولید کننده این بستنی توصیه می کند آن را ظرف 10 روز بخورید تا از طعم و بافت آن نهایت لذت را ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا