;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

انواع رژگونه ها و ویژگی های آنها: کدام برای من بهتر است؟

انواع رژگونه ها و ویژگی های آنها: آیا می دانستید امروز در آرایش لایت و طبیعی، رژگونه مد شده و اهمیت زیادی یافته است؟ مطمئناً می دانید که رژگونه بخشی ضروری از روتین شماست. ما در مورد انواع و کاربردهای آن به شما می گوییم.

پس با این بخش از مد و زیبایی در وب سایت گفتنی همراه باشید.

 

رژگونه به دلیل تطبیق پذیری و اهمیت آن با سایرین رقابت نمی کند. اگر کیت آرایش کاملی در دست نداشته باشیم، رژگونه می‌تواند ما را از دردسر خلاص کند، زیرا باعث تغییر حالت چهره می‌شود و آن را حیاتی‌تر نشان می‌دهد.

 

ترفندهای آرایشی جدید: نکات خفن برای آرایش صورت که عاشقش می شید!

پس ما به شما می گوییم که انواع رژگونه‌های موجود، ویژگی های آنها و نحوه استفاده از آنها چیست. رژگونه می تواند به صورت حجم یا کانتور بدهد. همچنین در مواقع اضطراری می توان از آن به عنوان سایه چشم و حتی رنگ کردن لب ها استفاده کرد.

 

مطلب خیلی جالب: معیارهای زیبایی در کشورهای مختلف چگونه است؟

در دهه 1920، رژگونه به عنوان بخشی از آرایش روزانه باقی ماند. در ابتدا، آنها به سایه های صورتی، شبیه به رنگ های طبیعی پوست تمایل داشتند. بعدها ، در حدود دهه 1950، رنگ های زمینی به وجود آمد.

انواع رژگونه ها و ویژگی های آنها

تکنیک استفاده از رژگونه در همه موارد به این صورت است که آن را روی گونه ها با دایره های نرم در ناحیه گونه قرار دهید. مکان دقیقی که باید در آن قرار گیرد بستگی به اثری که می خواهید به دست آورید و نوع چهره شما بستگی دارد. با این حال، معمولاً از خط استخوان‌های گونه یا روی سیب‌هایی که هنگام لبخند زدن روی صورت تشکیل می‌شوند، پیروی می‌کند.

در بازار انواع رژگونه برای انواع پوست و در طرح های مختلف پودری، استیک، کرم، مایع و جوهر وجود دارد. نکته مهم این است که برای هر پوست رنگ مناسب را پیدا کنید و همچنین دستورالعمل ها و توصیه ها را بخوانید تا نتایج عالی داشته باشید.

در ادامه در مورد انواع و رنگ های رژگونه و ویژگی های آن ها به شما خواهیم گفت.

رایج ترین انواع رژگونه

همچنین بخوانید: 8 درمان خانگی برای از بین بردن منافذ باز پوست

1. رژگونه پودری

انواع رژگونه ها و ویژگی های آنها-رژگونه پودری

این محبوب ترین ارائه و یکی از بادوام ترین ها روی پوست است. معمولاً در پودر فشرده یافت می شود، اما در پودر شل نیز وجود دارد. در واقع یک محصول جهانی و اساسی است که همیشه خوب کار می کند و هیچ عارضه عمده ای در کاربرد آن ندارد.

همچنین، می توان آن را به صورت مات یا ساتن خریداری کرد. در این رابطه باید در نظر داشت که برای پوست های بالغ رنگ اول توصیه می شود در حالی که پوست های جوان باید ساتن را انتخاب کنند. جلوه مات همچنین می تواند برای آرایش روزمره بهتر باشد ، زیرا طبیعی تر است و به آن زرق و برق نیست.

برای استفاده از رژگونه یا رژگونه پودری، توصیه می شود یک برس نرم و ضخیم با سایز متوسط ​​تا بزرگ انتخاب کنید.

پس از فرو بردن برس در پودر، می توانید آن را روی استخوان گونه خود قرار دهید و آن را تا خط موی خود، درست در سطح گوش، بلغزانید. به این ترتیب با ارائه کانتور و تقارن ویژگی ها را برجسته خواهید کرد. همچنین اگر صورت درازتر و لاغری دارید، می توانید لبخند بزنید و آن را دایره ای روی سیب هایی که زیر استخوان گونه تشکیل می شوند بمالید.

هنگام آرایش، اگر محصولات خاصی برای کانتورینگ نداشته باشیم، ترکیب رژگونه های روشن تا تیره می تواند برای ایجاد تقارن صورت بسیار مفید باشد. به همین دلیل است که رنگ های بژ ، صورتی و خاکی را در کیت آرایش خود توصیه می کنیم.

2. رژگونه کرم

این رژگونه است که در عین حال به عنوان رژ لب عمل می کند و جلوه ای ظریف و طبیعی به جا می گذارد. اما برای پوست های چرب یا برای مواقعی که خیلی گرم است توصیه نمی شود، زیرا می تواند اجرا شود. اگرچه می توان آن را با پودر مهر و موم کرد تا دوام بیشتری به آن بدهد.

در بسته بندی ها و رنگ های مختلف یافت می شود. برای استفاده از این نوع رژگونه، استفاده از اسفنج توصیه می شود، زیرا زمانی که این کار را با انگشتان خود انجام می دهیم، مستعد ایجاد لک روی صورت است. می توان آن را با برس مخصوص محصولات کرم استفاده کرد. با این حال، برای دستیابی به اثر مطلوب در محو شدن نیاز به توجه و تمرین خوب دارد.

3. رژگونه مایع

انواع رژگونه های مایع شبیه رژگونه های کرم هستند و ظاهری طبیعی و پوستی مرطوب می دهند. به طور کلی، این نوع رژگونه شناخته شده نیست، زیرا بیشتر در آرایش های حرفه ای آن را دارند . از این نظر با ماندگاری مناسبی قدرت شادابی به چهره را دارند.

اگر جرات استفاده از آن را داشته باشید، نتایج می تواند شگفت انگیز باشد. با توجه به بافت سیال آن استفاده از آن آسان است . می توانید آن را با اسفنج، برس یا با انگشتان خود استفاده کنید. به دلیل روان بودن، مستعد لک شدن است. از طرفی استفاده از آن برای پوست های خشک توصیه می شود، زیرا علاوه بر مرطوب کنندگی می تواند حاوی نرم کننده های پایه آب نیز باشد. استفاده از اسپری ثابت کننده مفید است.

4. با جوهر سرخ کنید

اگر می‌خواهیم ظاهری طبیعی داشته باشیم، این رژگونه‌ای است که می‌توانیم انتخاب کنیم، زیرا ساختار آن با رنگدانه در یک پایه مایع بسیار سبک است و جلوه‌ای شاداب و سالم به چهره می‌دهد. این نوع رژگونه را روی پایه پودری نزنید، زیرا باعث ایجاد توده می شود.

گاهی خسته هستیم یا شب بدی داریم. یا به سادگی رنگ پریده و با پوستی کدر و بی رنگ هستیم. جوهر در این موارد ایده خوبی است. معمولاً سبک است و به این اثر می رسد که انگار آرایش نمی کنید. با انگشتان دست یا با اسفنج اعمال می شود.

5. رژگونه مرواریدی

انواع رژگونه ها و ویژگی های آنها-رژگونه مرواریدی

این نوع رژگونه شباهت زیادی به پودر دارد. در واقع، مرواریدهای کوچکی از پودر فشرده است.

تفاوت این است که آنها در رنگ ها و افکت های مختلف هستند، بنابراین با ترکیب آنها تن های جالبی دریافت می کنید. آنها این مزیت را دارند که رنگ زیادی نمی دهند و ظاهر طبیعی تری می دهند. رژگونه مرواریدی یکی دیگر از گزینه هاست. در واقع گرد و غبار به این کره ها تبدیل می شود.
چگونه رنگ رژگونه مناسب را انتخاب کنیم؟
پس از آشنایی با انواع رژگونه های موجود و ویژگی های آنها، باید بدانید که چگونه یک رنگ ایده آل برای نوع پوست و صورت خود انتخاب کنید. یک راهنمای آرایش حرفه ای اشاره می کند که رنگ ها به سه دسته کلی دسته بندی می شوند:

  • طلا
  • رنگ صورتی
  • بژ

رنگ های صورتی برای پوست های سفید است که با رنگ بژ مورد پسند نیست . به نوبه خود، دومی برای پوست های قهوه ای متوسط ​​ایده آل است. از این نظر، جهانی ترین گروه رنگ را تشکیل می دهد. در نهایت، طلاها برای پوست های تیره و مشکی بسیار خوب هستند، زیرا درخشندگی را به ارمغان می آورند.

در هر صورت رژگونه یک محصول ضروری برای ایجاد آرایش بی نقص و هماهنگی به صورت است. بنابراین، شما باید با رنگ راحت باشید. مسئله تلاش و انتخاب است.

با خیال راحت با طیف گسترده ای از بافت ها و رنگ ها آزمایش کنید.

رژگونه یک محصول فوق العاده و ضروری در هر کیت آرایشی است. می توان آن را در طرح ها و رنگ های بسیاری یافت. علاوه بر این، در صورتی که در سفر یا با فضای کمی در کیف خود پیدا کنید، می تواند برای مصارف مختلف به شما خدمت کند.

از این فرصت استفاده کنید تا همیشه آن را در دسترس داشته باشید و از پتانسیل آن استفاده کنید. به یاد داشته باشید که چندین سایه را انتخاب کنید.

لینک های مرتبط:

آموزش آرایش چشم گربه ای: راهنمای گام به گام با تصاویر

بهترین رنگ و مدل مو که شما را جوان تر نشان می دهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا