;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

بهترین رنگ و مدل مو که شما را جوان تر نشان می دهد

مدل مو برای جوان تر شدن: با افزایش سن، علائم پیری در ما ظاهر می شود. این روند طبیعی زندگی است! اما این بدان معنا نیست که ما باید پیرتر از آنچه هستیم به نظر برسیم. صورت شما معمولاً اولین جایی است که پیری در آن قابل مشاهده است.

سلامت موهای شما و نحوه فرم دادن به صورت نیز نکات بصری مهمی را نسبت به سن شما ارائه می دهد.

 

همانطور که وارد دهه 40، 50، 60 و بعد از آن می شوید، معمولاً کمتر می خواهید تأثیر اولیه را ایجاد کنید و بیشتر با خودتان صادق باشید. برای اینکه واقعاً ظاهر مناسبی داشته باشید، باید نوع انرژی خود را بشناسید و متناسب با فرم صورت و شخصیت خود مدل مویی را انتخاب کنید که شما را جوان تر، پر انرژی تر و به روز تر نشان دهد.

 

ترفندهای آرایشی جدید: نکات خفن برای آرایش صورت که عاشقش می شید!

میانسالی دوره جذابی است؛ بر خلاف تصور عموم نباید از این دوره باشکوه گریخت؛ گردی که افزایش سن بر صورت جوان شما می اندازد، نوعی زیبایی همراه با تجربه و جا افتادگی را تداعی می کند. این نوع زیبایی با زیبایی جوانی ماهیت متفاوت دارد؛ یک جادوی منحصر به فرد! پس فقط نیاز است با تغییری ساده در مدل موهایتان این جادوی زیبایی و وقار را بیدار کنید.

در این بخش از مد و زیبایی با مشاوره مجله گفتنی، بهترین مدل موی مناسب برای خود را پیدا کنید. این مقاله 6 مدل رایج و پرکاربرد را برای زنان میانسالی که خواهان جذابیت بادوام هستند ارائه می دهد!

مدل مو برای جوان تر شدن

مشکلات رایج ناشی از بلوغ مو

با افزایش سن، موهای ما تغییر می کند. در اینجا چندین مشکل رایج وجود دارد که معمولاً بر زنان بالغ تأثیر می گذارد:

  • نازک شدن: نازک شدن مو می تواند منجر به از دست دادن تراکم یا پهن شدن قسمتی شود که ممکن است مجبور شوید با مدل موی مناسب آن را بپوشانید.
  • حجم از دست رفته: موهای نازک معمولاً به معنای حجم کمتر نیز هستند. مدل موهایی که زمانی با موهای ضخیم کامل و جذاب به نظر می رسید ممکن است با افزایش سن دیگر برای شما کارایی نداشته باشد. موهای نازک (یا موهای نازک) همچنین می‌توانند به ساقه مو (نه تعداد فولیکول‌ها) اشاره داشته باشند که منجر به ایجاد تارهای موخوره‌ای می‌شود که شکننده هستند و کنترل آن سخت است.
  • کوتاهی مو: با افزایش سن، بسیاری از زنان دچار گرگرفتگی می شوند که باعث می شود موهای کوتاه بخواهند. یک مدل موی کوتاه می‌تواند شما را پیر کند، اما جای نگرانی نیست! انواع مدل های شیک مدل موی پیکسی و باب وجود دارد که به شما کمک می کند مد روز به نظر برسید.
  • افتادگی پوست: از آنجایی که پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد، نمی خواهید مدل موی بلندی داشته باشید که صورت را بیشتر به سمت پایین بکشد.
  • تحرک محدود: اگر با تحرک بازو مشکل دارید، نگهداری برخی از مدل‌های مو ممکن است بسیار دشوار باشد.
  • موهای خاکستری: رنگ طبیعی موهای شما ممکن است تغییر کند و شما را مجبور به انتخاب بین رنگ های ثابت یا تغییر رنگ طبیعی خود کند.

راه حل های مدرن بسیاری وجود دارد که به شما کمک می کند تا به رنگ و مدل موی مورد نظر خود برسید. مدل مو پس از 50 سال نباید طول یا رنگ خاصی داشته باشد. فقط به نوع زیبایی خود وفادار بمانید و دیگر نگران پیدا کردن استایل عالی نخواهید بود.

یک مدل موی زنانه مناسب میانسال چگونه باید باشد؟

ممکن است خیلی از عمرتان را صرف این کرده اید که چه کاری می توانید انجام دهید و چه کاری نمی توانید انجام دهید. « زن‌های انحنا دار نمی‌توانند این را بپوشند »، « زن‌های مسن‌تر نباید این‌طور به نظر برسند » و … اما هیچ قانون درستی برای سن شما وجود ندارد! تنها قانون واقعی این است که به خودتان وفادار بمانید.

تا زمانی که از ظاهر خود برای انتقال انرژی درونی خود استفاده می کنید، بهترین احساس را خواهید داشت. اگر مدل موهای شما منعکس کننده نوع انرژی شما باشد، مردم در اولین برداشت خود درک بهتری از شخصیت شما خواهند داشت.

مدل مو برای جوان تر شدن

در حالت ایده آل، بر حسب سلیقه 6 نوع رنگ و مدل می توانید به موهایتان بدهید:

  1. شیک
  2. ظاهر طبیعی
  3. حرفه ای
  4. مد روز

موهای نوع 1 باید روشن، متحرک و شناور باشند. از رنگ های گرم مانند قرمز، بلوند روشن یا سبزه تیره با هایلایت های روشن استفاده کنید.

نوع 2 باید موهایی داشته باشد که ویژگی ها را نرم کند، ظریف و طبیعی به نظر برسد. از رنگ های سردتر مانند بلوند خاکستری، خاکستری دودی یا رنگ سبزه سردتر استفاده کنید. از هر گونه خطوط مستقیم در سرتاسر پیشانی خودداری کنید.

ظاهر تیپ 3 باید تند و پویا باشد تا شخصیت درونی آتشین را منعکس کند. موها را با رنگ های گرم یا خنثی مانند مس غنی یا طلای برنجی رنگ کنید و از هایلایت های ترکیبی خودداری کنید.

سبک های نوع 4 باید حرفه ای، صیقلی و دقیق باشند و جسارت شما را منعکس کنند. سعی کنید با عبارات رنگی پررنگ، مانند بنفش یا آبی، آزمایش کنید. رنگ خاکستری سرد نیز می تواند در نوع 4 خیره کننده باشد.

مدل مو برای جوان تر شدن

1-مدل موی آشفته

مدل مو برای جوان تر شدن-مدل موی آشفته

این مدل موی نامرتب و مواج نشان می دهد که شما از خود مطمئن و از آن چه هستید خوشحال هستید – حتی اگر موهایتان “بی نقص” به نظر نرسد! و این زیبایی آن است. بزرگ‌ترین نکته برای این مدل مو این است که مطمئن شوید آرایش، لباس و اکسسوری‌های شما کاملاً دقیق و مطابق با تایپ هستند!

نوع 1 – شما نگاه ها را تکان خواهید داد زیرا همه چیز شبیه یک حرکت نامرتب و تصادفی است.
نوع 2 – از زیبایی طبیعی خود از امواج نرم یا فر برای این مدل مو استفاده کنید و برشی که به سمت صورت جریان دارد را برجسته کنید.
نوع 3 – زوایای پویا و لایه های بافتی به انتقال شخصیت هیجانی شما کمک می کند.
نوع 4 – شما به موهای متوسط ​​یا بافت موی بلند و براق نیاز دارید.

2- موی بلند لایه لایه

مدل مو برای جوان تر شدن-موی بلند لایه لایه

یک مدل موی بلند با لایه ها تا زیر شانه ها ادامه می یابد که می تواند ظاهری خیره کننده برای یک زن بالغ باشد.

3-پیکسی کات

مدل موی پیکسی کات برای زنان میانسال

مدل موی پیکسی می تواند با برجسته کردن ویژگی های ظاهری، به خصوص استخوان گونه و چشم، شما را جوان تر نشان دهد.

بر اساس نوع انرژی خود، این تغییرات برش پیکسی را در نظر بگیرید:

نوع 1 – با یک پیکسی ژولیده و پر جنب و جوش زیبا به نظر خواهید رسید.
نوع 2 – به سراغ لایه های نرم و متصل بروید که باعث می شود پیکسی شما آرام به نظر برسد.
نوع 3 – می توانید یک قسمت دراماتیک برای ایجاد یک زاویه و حرکت سریع انجام دهید.
نوع 4 – یک پیکسی که کیفیت ساده و ساختار یافته ای دارد برای شما خیره کننده به نظر می رسد.

4- فرق وسط

مدل موی فرق وسط برای جوان تر نشان دادن صورت

جدا کردن موهایتان از وسط، چین و چروک ها و حتی گونه ها را پنهان می کند. علاوه بر این، به شما حس شادی می دهد که دوست خواهید داشت.

5- نیم نان

مدل موی نیم نان برای جوان تر نشان دادن صورت

این مدل مو همه نسل ها را مجذوب خود کرده است. می پرسید دلیلش چیست؟ چون انجام آن آسان است و با کمی تلاش شما را جوان می کند.

6-دم اسبی

مدل موی دم اسبی برای جوان تر نشان دادن صورت

دم اسبی با رشته های شل به شما کمک می کند جوان تر به نظر برسید و برای این ظاهر به محصولات زیادی نیاز نخواهید داشت.

لینک های مرتبط:

چگونه بوتاکس مو را حفظ کنیم؟ نکاتی برای ماندگاری طولانی تر درمان

5 مدل موی زنانه که مردان از آن متنفر هستند

بهترین ترفندها برای داشتن موهایی زیبا و درخشان در فصل تابستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا