;
سرگرمی

تست شخصیت ژاکت زمستونی: یک ژاکت را انتخاب کن تا شخصیتت رو بگم!

تست شخصیت ژاکت زمستونی: ضمیر ناخودآگاه افراد از سر درون آن ها می گوید و هر انتخاب ما در ناخودآگاه مان یک نشانه از شخصیت درونی ما دارد که توسط افراد قابل رویت است، البته که دانستن تمام این موارد نیاز به تخصص و روانشناسی دارد که نیاز به مطالعه این علم و مشاهده نشانه های فراوان در افراد است. پس با یک مطلب دیگر از بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

امروز با تست شخصیت ژاکت زمستونی در خدمت شما همراهان گفتنی هستیم، در این تست شما کافی است تا یکی از ژاکت های زمستانی را انتخاب کنید و سپس به نتایج پایین صفحه نگاه کنید و اطلاعات جالبی از شخصیت خود در یابید، پس اگر موافقید بریم و عکس این ژاکت را یکبار دیگه ببینیم و بعدش انتخاب کنید:

این هم جالبه: اگه بتونی 3 تفاوت تصویر کوچولوهای دونده رو در 3 ثانیه پیدا کنی خیلی خوبی!

عکس تست شخصیت ژاکت زمستونی

سعی کن خودت رو گول نزنی و به ضمیر ناخودآگاه خودت اعتماد کنی و اولین ژاکتی که نظرت رو جلب کرد انتخاب کنی!

تست شخصیت ژاکت زمستونی

.

.

نتایج تست شخصیت ژاکت زمستونی

حالا که یه ژاکت رو انتخاب کردی نتیج رو مطالعه کن:

تست شخصیت ژاکت زمستونی 1

ژاکت شماره یک

اگر انتخاب شما یک ژاکت کلاسیک قرمز و سبز بود، شما احتمالا در اعماق قلب خود فردی سنت‌گرا هستید و به ارزش‌های کهن فرهنگی احترام می‌گذارید. شما برای وفادار ماندن به سنت‌ها و ارزش‌ها وقت و انرژی می‌گذارید و از داشتن لوازم نوستالژی و آنتیک عمیقا لذت می‌برید. احتمالاً شما کسی هستید که خانواده را در مراسمات شب یلدا و غیره دور هم جمع می‌کند و ساعت‌ها را صرف پختن شیرینی‌های خوشمزه و خوش عطر مناسب هر مراسم و فصل می‌کنید. شخصیت گرم و مهربان شما در انتخاب این ژاکت به زیبایی هر چه تمام‌تر می درخشد و دل پاک و زلال شما را به سایرین معرفی می‌کند.

 

تست شخصیت ژاکت زمستونی 2

ژاکت شماره دو

اگر شما این ژاکت پر زرق و برق جالب را انتخاب کردید، پس این انتخاب نشان می‌دهد شما شخصیتی سرگرم‌کننده و برون گرا دارید و از ایستادن در میان جمعیت و آوردن لبخند به چهره مردم لذت می‌برید. بین مردم حس شوخ طبعی شما اغلب مسری توصیف می‌شود و شما را روح و انرژی هر مهمانی و دورهمی می‌دانند. هر چه ژاکتی که انتخاب‌کردید رنگ شادتری داشته‌باشد، به معنی بودن خنده در لب شما و نشستن شادی در قلب شما است. سعی کنید این انرژی مثبت خود را همیشه حفظ کنید و از چالش‌های پیش روی زندگی نهراسید.

 

تست شخصیت ژاکت زمستونی 3

ژاکت شماره سه

انتخاب یک ژاکت زمستانی با تم آدم برفی بازیگوش، نشان می‌دهد شما طبیعتی بازیگوش، سرزنده و ماجراجو دارید. شما برای اتفاقات زندگی هیجانی کودکانه دارید و دوست دارید جادوی زندگی و مراسمات شادی‌بخش فرهنگی را با لذت تمام در آغوش بگیرید. احتمالا شما عاشق دیدن فیلم‌های ماجراجویانه هستید و به افسون ماجراهای رویایی باور دارید. شما احتمالا در دوران کودکی عاشق بازی در نمایش و تئاترها بودید و حس یک بازیگر پرشور و هیجان را روی صحنه دارید و این حس را همچنان در زندگی خود حفظ کرده‎‌اید و این بی‌نهایت عالی است. سعی کنید به زیبایی هر چه تمام‌تر، نقش خود را در زندگی ایفا کنید و قصه زندگی خود را همانطور که می‌خواهید جلو ببرید و بازی کنید، زندگی در نهایت به نفع شما رای خواهد داد.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انوال پازل ها و معماها را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

 

تست شخصیت: آیا شما فردی شهودی هستید یا منطقی؟ اولین چیزی که می بینید آن را آشکار می کند!

تست شخصیت: اولین چیزی که می بیند نحوه تجزیه و تحلیل محیط اطراف توسط شما را نشان می دهد

تست شخصیت: آیا بر احساسات خود مسلط هستید؟ با انتخاب یکی از کاکتوس ها متوجه شوید!

تست شخصیت: با انتخاب یکی از این 3 درخت از سبک رابطه خود رونمایی کنید!

تست شخصیت: آیا اعتماد به نفس برای پیشرفت دارید؟ کافیست یک نماد را انتخاب کنید تا متوجه شوید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا