;
سرگرمی

هر عدد ضربی را با این ترفند ریاضی فوق العاده آسان حل کنید.

حل هر عدد ضربی با این ترفند ریاضی بسیار آسان می باشد، کسانی که در ریاضیات خوب هستند می توانند این معمای ریاضی را به راحتی حل کنند اما هر کسی که ذهن تیز و تمایل به معادلات ریاضی و استدلال دارد می تواند این بازی فکری را حل کند. ضریب هوشی خود را با این بازی فکری بررسی کنید.

بازی های فکری به همان اندازه که سرگرم کننده هستند، مغز شما را نیز به چالش می کشند.

 

تصویر ترفند ریاضی فوق العاده آسان

ترفند ریاضی فوق العاده آسان 1

.

.

.

بازی های فکری یک راه عالی برای تقویت ظرفیت ذهنی و مهارت های تفکر جانبی، حفظ قدرت حافظه و شادی شما هستند. این تمرینات را می توان به روش های مختلفی انجام داد. به طور کلی، آنها به شکل پازل هستند که باید حل شوند. اغلب نیاز به تفکر غیر متعارف با در نظر گرفتن محدودیت های داده شده دارد. گاهی اوقات، به تفکر جانبی نیاز دارد. معماها و معماهای منطقی از انواع بازی های فکری هستند.

.

.

.

آموزش ترفند ریاضی فوق العاده آسان

ما آموزش ترفند ریاضی فوق العاده آسان را در زیر برایتان توضیح داده ایم.

i) 12×14

12 + 4 = 16

14 + 2 = 16

2 × 4 = 8

16/8 = 168

ii) 13 × 17

13 + 7 = 20

17 + 3 = 20

3 × 7 = 21

20/21 = 221

آموزش ترفند ریاضی فوق العاده آسان

آیا ترفند ریاضی فوق العاده آسان را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

تعریف هوش توسط گاردنر استاد دانشگاه هاروارد

ترفند ریاضی فوق العاده آسان: هوش عبارت است از “توانایی درک آسان و خوب، توجه به آنچه ضروری است، حل موقعیت ها یا مشکلات جدید بر اساس تجربیات انباشته شده قبلی و زیرکی”.

گاردنر، استاد دانشگاه هاروارد، از مفهوم سنتی هوش مبتنی بر IQ انتقاد کرد. هفت نوع هوش در کتاب او به نام «فریم‌های ذهن: نظریه هوش‌های چندگانه» توضیح داده شد و بعداً با دو نوع دیگر تکمیل شد که نهمین مورد آن است. بحث برانگیزترین آنها هوش معنوی یا وجودی بود.

به گفته متخصصان روان‌درمانی که این نظریه را توضیح می‌دهند، افرادی که هوش بصری و فضایی خود را توسعه داده‌اند، می‌توانند مفاهیم هندسی و فضایی را راحت‌تر تصور، درک و به صورت بینایی و تیزبینی نشان دهند.

درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند.

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشد. اما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

نوشته های مشابه

13 دیدگاه

    1. عالی بود با این ترفند ریاضی رو 20گرفتم☺️البته منفی😂برای نمره صفر ناراضی بودم😭باورم نمیشد نمره بیست منفی هم وجود داشته باشه😂

  1. خیلی آسون بود راه حلش من حتما با این راه حل صفر میگیرم اما فقط اون ۵ ضرب در ۱ که باید جواب بدیم تا کامنت ارسال بشه 🤣

  2. درست نیست مثلا در مورد ۳۹×۶۰ بررسی میکنیم
    ۶۰+۹=۶۹
    ۳۹+۰=۳۹
    ۹×۰=۰
    ۶۹/۳۹/۰
    در حالیکه جواب۲۳۴۰ میشه
    پس استدلال غلطیه

    1. هر کی با این روش بره سر امتحان .
      امتحان تمام شده هنوز اولی هم حل نکردی 😂😂

  3. پکیدم از خنده🤣🤣🤣کلا من اینو بنیویسم تو کلاس منفی صفر میگیرم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا