;
تازه ها

بلاتکلیفی دله آلی در اورتون و احتمال پایان حضور وی در این تیم

بلاتکلیفی دله آلی در اورتون: اورتون پیشنهاد تاتنهام را برای تغییر ساختار قرارداد 10 میلیون پوندی (13 میلیون دلاری) که بین دو تیم برای دله آلی توافق شده بود رد کرده است.

به گزارش تایمز ، تافی ها با تغییر شرایط قرارداد 10 میلیون پوندی توافق شده با تاتنهام در جریان انتقال دله در ژانویه 2022 موافقت نکرده اند . دله با انتقال آزاد به گودیسون پارک رفت، اما این قرارداد دارای بندی بود که در آن باشگاه مرسی ساید باید مبلغ را بپردازد اگر زمانی که این بازیکن 20 بازی برای تیم جدیدش انجام دهد.

هافبک انگلیسی در فصل 2021-22، 13 بازی برای باشگاه تافی ها انجام داد و سپس به صورت قرضی به بشیکتاش فرستاده شد. او در آوریل 2023 به این باشگاه شهر لیورپول بازگشت اما به دلیل مشکل ران که او را مجبور به عمل جراحی کرد، هنوز حتی یک مسابقه در فصل جاری انجام نداده است. اخیرا اسپرز پیشنهادی برای تغییر شرایط قرارداد با کاهش هزینه به 8 میلیون پوند در ازای کاهش تعداد حداقل بازی ها از 20 ارائه داده است که اورتون آن را رد کرده است.

بلاتکلیفی دله آلی در اورتون 1

این بازیکن 27 ساله آخرین بار نه ماه پیش در یک مسابقه رسمی برای بشیکتاش مقابل آنتالیا اسپور در 26 فوریه بازی کرد. دوران قرضی او در ترکیه یک کابوس بود زیرا او در 17 بازی برای این باشگاه فقط 3 گل به ثمر رساند. دله امیدوار است که اورتون به راه حلی دوستانه با باشگاه سابقش دست یابد که به او اجازه دهد تا بازی خود را ادامه دهد. قرارداد او با اورتون در پایان فصل 2023-24 به پایان می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + دو =

دکمه بازگشت به بالا