;
سرگرمی

معمای طلاق را حل کنید! کدام زوج تصمیم به جدا شدن گرفته اند؟

معمای طلاق را حل کنید و ثابت کنید خیلی باهوش هستید! مجله گفتنی هر روزه انواع تست ها را در بخش سرگرمی به اشتراک می گذارد. این تست ها قادرند با به چالش کشیدن میزان دقت و هوشیاری شما، هر بار بیش از قبل حیرت زده تان کند.

تصویر معمای طلاق

کدام زوج در آستانه جدا شدن از یکدیگر هستند؟

شاید جالب باشد: آزمون تفاوت تصویری خرگوش،فقط یک نابغه می تواند 3 تفاوت را در کمتر از 20 ثانیه پیدا کند!

معمای طلاق

شاید جالب باشد: تست روانشناسی حافظه: آنچه را که ابتدا می بینید نشان می دهد که آیا حافظه خوبی دارید یا خیر؟

اما تست های هوشی مثل معمای طلاق به شما یاد می دهد چگونه به موضوعات متفاوت بیندیشید و برای مشکلات زندگی تان دنبال تنها یک راه حل ممکن نباشید. کاربران مختلف پاسخ های جالبی به این تست دادند.

این تست قرار نیست کار روانشناسان را بی اعتبار کند. روانشناسان به دلیل داشتن تحصیلات و تخصص کافی و سال ها مطالعه روابط بین فردی را بهتر درک می کنند؛ اما جالب است بدانید در آدم های عادی هم بعضی ها ذهن روانشناسانه دارند، آن ها همدل و دقیق هستند و به روحیات و احساسات آدم ها توجه بیش تر دارند.

 

شاید جالب باشد: آزمون شناخت فرد بیدار؛ کدوم یکی از بچه ها خودشو به خواب زده و هنوز بیداره؟

به همین دلیل هم دوست داشتنی هستند و دیگران مشکلاتشان را بدون ترس با آن ها در میان می گذارند. آیا شما چنین آدمی هستید و خودتان را باهوش و دارای هوش هیجانی بالا می دانید؟ پس با این تست آن را بسنجید!

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی دزد چمدان؛به نظرتون چه کسی چمدان الیور را دزدیده است؟

.

.

.

برای دیدن پاسخ معمای طلاق به پایین صفحه نگاهی بیندازید:

.

.

.

.

همچنین ببینید: معمای تصویری فرار از زندان؛اگه گفتی کدوم زندانی قصد فرار از زندان رو داره؟

.

.

.

.

.

شاید جالب باشد: معمای چگونگی نجات از برف؛لوسی چگونه توانسته است در مسابقه جزیره وسط دریاچه پیروز گردد؟

معمای طلاق

مهارت های ای کیو و آی کیو برای رسیدن به موفقیت در جنبه های مختلف زندگی بسیار حائز اهمیت هستند. تلفیق ضریب هوشی با هوش هیجانی می تواند شما را موفق تر و قوی تر کند. برای رسیدن به موفقیت به هیچ چیز غیر از حل مسئله، تست های روانشناسی و تست هوش نیاز نداریم.

.

.

همچنین ببینید: تست هوش تفاوت دو ساحل؛ میتونی در کمتر از ده ثانیه چهارتفاوت اساسی دو تصویر را پیدا کنی؟

.

.

.

ببینید: رقص ناگهانی زنان فرانسه و مردن بر اثر رقص زیاد:اختلال نادر و وحشتناک در سال 1518 م!

اگر تا اینجا آمدید به این معناست که پاسخ معمای طلاق را پیدا نکرده اید! می توانید باز هم مکث کنید و جزئیات را مورد بررسی قرار دهید! اما چنان چه نتوانستید نگران نباشید در ادامه جواب را برای شما قرار داده ایم.

.

.

.

.

.

.

پیشنهاد میشه: تست جزئیات شخصیتی: طرز کیف گرفتن شما شخصیتتان را لو میدهد!

پاسخ معمای طلاق

اگر به زوج سمت راست نگاه کنید می بینید که فقط زن ناراحت است و صرفا یک دلخوری بین او و همسرش بوجود آمده اما زن و مرد سمت چپ به صورت توافقی دارند جدا می شوند و این تصمیم را با بچه شان نیز درمیان گذاشته اند، او ناراضی و ناراحت به نظر می رسد.

پاسخ معمای طلاق

بسیاری از روانشناسان معتقدند انجام کارهای روتین خارج از چارچوب روزمره، ذهن ما را تقویت می کند. ما عادت داریم کارهای تکراری را به روشی ثابت و یکسان انجام دهیم و درباره امورات روزمره هم زاویه دیدمان ثابت است.

معماها هم نیمکره ی راست مغز را فعال می کنند و هم نیمکره ی چپ آن را. در این حالت، قوه ی تخیل تان به همراه قوه ی استدلال یا قوه ی محاسبه تان فعال می شود. حافظه هم وارد کار می شود، به خصوص در معماهایی که پایه و اساس آن ها کلمات و ریاضیات است. وقتی معما حل می کنید همه ی مغزتان فعال می شود.

بر اساس تازه ترین پژوهش‌ها، حل كردن جدول و معماهای مشابه می‌تواند توان مغز را تقویت كرده و قدرت تمركز را افزایش دهد.
جنیفر موزولیك محقق مركز پزشكی باپتسیست در دانشگاه ویك فارست در كارولینای شمالی با مطالعه بر روی ۲۳ داوطلب ۶۵ تا ۷۵ سال اظهار داشت: این روش هم چنین به افرادی كه در معرض افزایش خطر ابتلا به اختلالات حافظه‌ای هستند در سالهای آتی زندگی كمك خواهد كرد.

همچنین جالب است: تست تصویری نشانه های تصویری؛تنها 5 درصد افراد در مدت7 ثانیه متوجه مفهوم آن شدند!

چه عواملی باعث می شود در حل تست ها شکست بخوریم؟

مهم نیست که چقدر باهوش هستید، این معما ساده نیست و اکثریت قریب به اتفاق، حداقل چند بار، قبل از یافتن پاسخ صحیح شکست می خورند.

یک رژیم غذایی متعادل، آب فراوان و دور نگه داشتن استرس به مغز ما کمک می کند تا در پتانسیل کامل خود باشد، اما مانند هر عضله دیگری، نیاز به تمرین دارد.

این معما ساده به نظر می رسد، اما در واقع حل آن چندان آسان نیست. یعنی این کار بسیار دشوار است و نیاز به استفاده از تفکر منطقی و توانایی بسیار خوب در مشاهده جزئیات دارد

بسیاری از مردم عاشق حل بازی های فکری، پازل های تحلیلی و بازی هستند. بازی های فکری مانند نسخه پیچیده تری از پازل ها و معماها هستند. شما باید این پازل ها را متفاوت تحلیل کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. بهتر است از ذهن خلاق خود استفاده کنید زیرا پاسخ بازی های فکری را نمی توان به راحتی پیدا کرد.

مطالب جالب پیشنهادی:

آزمون شناسایی تفاوت مزرعه: 9 تفاوت در مزرعه حیوانات را پیدا کنید، 30 ثانیه بیشتر وقت ندارید!

بهترین ویژگی شما در اجتماع چیست؟ نوع فنجان چایی که انتخاب می کنید این را نشان می دهد

تست بینایی پیدا کردن n در میان m ها کار سختی است مگر اینکه تیزچشم باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا