;
فرهنگ و هنرهنرمندان

احتمال جدایی کریستیانو رونالدو و جورجینا: وقتی مادرشوهر از عروسش ناراضیه!

احتمال جدایی کریستیانو رونالدو و جورجینا: کریستیانو رونالدو از رابطه با جورجینا رودریگز ناراضیه و بخشی از این نارضایتی به مشکلات بین جورجینا و مادر کریستیانو بر می گردد! با بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی همراه باشید.

همچنین ببینید: قوانین خاص در خانواده کارداشیان ها که تعجب می کنید!

احتمال جدایی کریستیانو رونالدو و جورجینا::

در ابتدای سال ۲۰۲۳ شایعاتی مبنی بر وجود یک بحران احتمالی بین ستاره النصر و جورجینا رودریگز منتشر شد. تعویض های رونالدو در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر و جدی بودن جورجینا رودریگز هنگام معرفی فوق ستاره پرتغالی در النصر بعد از امضای قرارداد ۱۷۳ میلیون پوندی در سال از جمله دلایلی بود که توسط بخش خاصی از مطبوعات منتشر شد که احتمال گسستگی در روابط این زوج را بعد ۷ سال رابطه مطرح کردند.

با این حال شایعه بحران در روابط این زوج بلافاصله توسط خود جورجینا از طریق حساب اینستاگرامش تکذیب شد. جورجینای ۲۹ ساله عکسی با رونالدو ۳۸ ساله منتشر کرد تا نشان دهد که رابطه آنها مثل همیشه است.

همچنین ببینید: مرت رمضان دمیر، پسر چشم چران ترکیه که خانواده اش شلوغ پلوغه!

احتمال جدایی کریستیانو رونالدو و جورجینا

عکسی که در صفحه اینستاگرام جورجینا منتشر شد، عکسی از روز معارفه رونالدو با النصر را نشان می دهد ، همان عکسی که او در آن زمان متهم به عصبانی به نظر رسیدن بود با این حال در آن عکس به نظر می آید جورجینا لبخند می زند، با چشمان بسته و با محبت شریک زندگی خود را که پیراهن شماره ۷ جدیدش را پوشیده بود، در آغوش گرفته است و در توضیح عکس نوشته بودچیزهای زیبای زیادی برای زندگی باقی مانده است.

شایعات بحران در رابطه رونالدو با جورجینا رودریگز حالا بعد از یک برنامه گفتگو محور در شبکه تلویزیونی پرتغالی CMTV بار دیگر مطرح شده است.

حتمن ببینید: یانگوم تکون نخورده!

احتمال جدایی کریستیانو رونالدو و جورجینا

احتمال جدایی کریستیانو رونالدو و جورجینا2

در این برنامه روزنامه نگار ، کوئینتینو آیرس، دوست نزدیک مادر کریستیانو رونالدو ، ماریا دولورس آویرو، و یکی از دوستان کاپیتان پرتغال نظر خود را در مورد رابطه این زوج بیان کردند. آیرس ادعا کرده رفتارهای کریستیانو نشان می دهد که او از زندگی شخصی خود راضی نیست و با اشاره به جورجینا دوست دختر اسپانیایی رونالدو گفت: او لحظه ای شاد زندگی نمی کند و هر چه بیشتر از مادرش دور می شود ، ناراحت تر می شود و ما می دانیم که چرا او (کریستیانو رونالدو) از خانواده اش بیشتر و بیشتر دور می شود. جورجینا هر روز را در یک مرکز خرید در ریاض می گذارند و این یکی از دلایل ناراحتی کریستیانو هستش. سریال تلویزیونی جدید جورجینا رودریگز در نتفلیکس «من جورجینا هستم» فصل ۲ هم سبک عجیب و غریب زندگی این مدل و اینفلوئنسر را نشان می دهد که اشتیاق خودش و برای خریدهای مجلل نشان می دهد ….

همچنین شایعه شده بود که جورجینا رودریگز با مادر رونالدو ، دولورس آویرو، اختلاف نظر داشته، و گفته می شود که این دو در گذشته اختلاف خاصی بر سر رونالدو داشته اند. این زوج در حال حاضر والدین پنج فرزند می باشند.

شاید برایتان جالب باشد:

مراسم نامزدی ادا اجه بازیگر نقش ییلدیز+ عکس شوهرش

کیم کارداشیان و وکالت: چه کسی حاضر است او را به عنوان وکیل قبول کند؟

پسر چشم چران ترکیه مخ افرا رو زد! رابطه عاشقانه افرا و مرت!

کیانو ریوز مرد تنهای هالیوود در کنار نامزدش! جان ویک برای اولین بار به همراه یک زن روی فرش قرمز

لاک زدن ناخن کریستیانو رونالدو همه را شوکه کرده! دلیل این کار چیست؟

صلاح‌الدین پاشالی عشق غمزه در سریال عمر و عکس همسر واقعی اش، آیا بهم میان؟

مایلی سایرس و آهنگ جنجالی در مورد خیانت!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − سه =

دکمه بازگشت به بالا