;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

ترفندهای آرایشی فوری برای از بین بردن جای زخم و جای جوش

از بین بردن جای زخم و جای جوش با آرایش: با گذشت سالها، ما علائم پاک نشدنی روی پوست خود پیدا می کنیم که ما را در سال های زندگی مان همراهی می کنند.

همه ما نقص هایی در صورت مان داریم که طبیعی است و از بین بردن جای زخم و جای جوش با آرایش تمیز و سبک هم به راحتی امکان پذیر است. افراد کمی پوستی صافو بدون نقص دارند. هر پوستی مشکلات خاص خودش را دارد یا به هر حال در برهه هایی از زندگی دچار التهابات، لک های ناشی از بارداری، جای جوش و جای زخم می شود.

اگر به دنبال رفع دائمی این مشکلات هستید بهتر است از همین حالا یک روتین درمانی منظم را دنبال کنید و طی چند ماه به هدف خود نزدیک شوید. برای حل مشکلات پوستی خود همچنین می توانید راهکارهای مطلب زیر را بخوانید:

با این حال ممکن است شما برای موقعیت خاصی در حال آماده شدن باشید و در نتیجه عجله دارید. در این موقعیت های مراقبت های پوستی چند روزه یا چند ماهه برای شما کارآمد نیستند. چون برای آخر هفته یا همان روز می خواهید به یک مهمانی یا عروسی بروید!

حتما امتحان کنید: خط چشم طبیعی در منزل بسازید، نتیجه واقعا جذاب و هیجان انگیز است!

اگر علامتی دارید که با آن احساس راحتی نمی‌کنید و دوست دارید آن را پنهان کنید، به خواندن این مقاله در این بخش از مد و زیبایی ادامه دهید و ما در آن به شما نشان می‌دهیم چگونه جای زخم‌ها را پنهان کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

از بین بردن جای زخم و جای جوش با آرایش

مطلب خیلی جالب: معیارهای زیبایی در کشورهای مختلف چگونه است؟

مراحلی که باید دنبال کرد:

1- از کانسیلر برای از بین بردن جای زخم و جای جوش استفاده کنید.

از بین بردن جای زخم و جای جوش با آرایش- کانسیلر

یکی از پرکاربردترین تکنیک ها برای پنهان کردن جای زخم و جای جوش ، کانسیلر است . کانسیلر بهترین گزینه برای پوشاندن جای زخم و جای جوش و آثار آکنه و سوختگی است. کانسیلر علاوه بر حل مشکل سیاهی دور چشم برای اسکارها و انواع لک و نقص های پوستی کارآمد هستند و به شما یک آرایش بی نقص ارائه می دهند. فقط حواستان باشد که در مصرف آن زیاده روی نکنید، چون صورت و به خصوص دور چشم را غیر عادی و سفید می کند و در دراز مدت نیز باعث چروک و پیری پوست می شود. فقط روی محلی که لک و جای زخم یا سیاهی وجود دارد به مقدار کم(اندازه یک نخود) روی نوک انگشت تان بگیرید و آن را به آرامی با بیوتی بلندر یا انگشت روی پوست به آرامی ضربه بزنید تا جذب شود.

ترفندهای آرایشی جدید: نکات خفن برای آرایش صورت که عاشقش می شید!

نکته دیگر اینکه کانسیلر را باید با توجه به رنگ اسکار خود خریداری کنید. برای محو کردن جای زخم و جای جوش های قرمز از کانسیلر سبز و برای جای زخم های سفید از کانسیلر کرم یا نارنجی استفاده کنید. پس از زدن کانسیلر مقدار کمی پودر فیکس روی آن با براش بزنید تا ثابت شود و به اصطلاح کانسیلر روی پوست ترک نخورد و یکدست بماند.

2- از محصولات بازسازی کننده کمک بگیرید.

از بین بردن جای زخم و جای جوش با آرایش-محصولات بازسازی کننده پوست

علاوه بر کانسیلر در آرایش، جایگزین دیگری برای پنهان کردن جای زخم و جای جوش ها ، محصولات بازسازی کننده هستند که می توانید آنها را در داروخانه بیابید و از طریق اسید هیالورونیک به بازسازی سلول های پوست در ناحیه ای که جای زخم است کمک می کند.

3- لیزر فرکشنال انجام دهید.

از بین بردن جای زخم و جای جوش با آرایش-لیزر فرکشنال

دنیای لوازم آرایشی گزینه های زیادی برای پوشاندن جای زخم و جای جوش ها ارائه می دهد. یکی از آنها استفاده از لیزر فرکشنال است که چندین پرتو نور ساطع می کند و پوست را از طریق میکروسوختگی بازسازی می کند.

4- لیزر رنگی پالسی انجام دهید.

لیزر رنگی پالسی برای از بین بردن جای زخم و جای جوش

لیزر رنگی پالسی همچنین برای پنهان کردن اسکارهای هیپرتروفیک ایده آل است ، به این دلیل که جریان خون را در اسکار قطع می کند. بسته به اندازه و تسکین علامت ممکن است چندین جلسه مورد نیاز باشد.

5- از ورقه های سیلیکونی استفاده کنید.

ورقه های سیلیکونی برای رفع جای زخم و جای جوشهمچنین می توان جای زخم را با بهبود ظاهر یا کاهش آن با ورقه های سیلیکونی پنهان کرد . اینها مانند نوعی برچسب هستند که روی علامت گذاشته می شود و ماساژ سبکی می دهد و بازسازی پوست را تحریک می کند و ظاهر جای زخم را بهبود می بخشد.

6- موهایتان را مدل چتری کوتاه کنید.

موی چتری برای رفع جای زخم و جای جوش

اگر جای زخمی که می‌خواهید پنهان کنید روی پیشانی صورتتان است، می‌توانید از آرایشگرتان بخواهید موهایتان را کوتاه کند تا جای زخم را بپوشاند. یک راه عملی و ارزان تر برای دستیابی به دو هدف: تغییر ظاهر و زخم پنهان.

7- روغن گل رز و آلوئه ورا جای زخم و جوش را بهبود می دهند.

روغن گل رز و آلوئه ورا برای رفع جای زخم و جای جوش

همچنین می توانید با استفاده از آلوئه ورا برای مخفی کردن و از بین ردن جای زخم و جای جوش خود استفاده کنید که برای بازسازی و مرطوب کردن پوست ایده آل است و اثرات آن شگفت انگیز است. همچنین در مورد اسکارها، روغن گل رز بیشتر توصیه می شود، زیرا اثر آن روی پوست تقریباً جادویی است.

لینک های مرتبط:

بخوانید: نکاتی برای دستیابی به پوستی صاف مثل نوزاد

درمان مشکلات پوستی با روغن جوجوبا: از پسوریازیس تا انواع حساسیت ها

چاق کردن صورت: صورت شاداب و پر با روش های طبیعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا