;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

ترفندهای زیبایی پوست و مو به روش هندی با مواد طبیعی دم دستی!

زیبایی پوست و مو به روش هندی: زنان هندی زیبایی خود را مدیون مواد طبیعی هستند آن ها هرگز برای آرایش و زیبایی سراغ مواد شیمیایی نمی روند، زنان هندوستان پوست و موی زیبای خود را با استفاده از مواد طبیعی و روغن های گیاهی بدست می آورند. در بخش مد و زیبایی از سری مطالب آرایش و زیبایی اگر مشتاق هستید با ترفندهای زیبایی پوست و مو به روش هندی بیشتر آشنا شوید با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم بدردت میخوره: سم‌زدایی پوست در منزل که حسابی پوست شما را ترمیم می کند!

ترفندهای زیبایی پوست و مو به روش هندی با مواد طبیعی

زیبایی پوست و مو به روش هندی

این هم بدردت میخوره: سم‌زدایی پوست در منزل که حسابی پوست شما را ترمیم می کند!

زیبایی پوست با گلاب

زیبایی پوست و مو به روش هندی، گلاب در کیف آرایشی هر خانم هندی پیدا میشود, گلاب پوست صورت را صاف و شفاف میکند و مهمتر از همه طبیعی است. راز زیبایی و شادابی پوست زنان هندی استفاده از گلاب است که بوی خوبی هم دارد. گلاب خاصیت روشن کنندگی و التیام بخشی پوست را هم دارد.

ماسک زردچوبه

زیبایی پوست و مو به روش هندی، هندی ها از زردچوبه زیاد استفاده می کنند و از ماسک آن برای پاک و شفاف شدن پوست صورت شان استفاده میکنند آنها معتقدند زردچوبه موهای زائد را نیز از بین می برد.

حنا برای مو

زیبایی پوست و مو به روش هندی، حنا در کشور هند هنوز هم پر مصرف و محبوب است, آن ها از حنا برای زیباتر شدن دست و پاهایشان استفاده میکنند و همچنین از حنا به عنوان رنگ مو استفاده میکنند که باعث درخشان و پرپشت شدن موها می شود و شوره سر را درمان می کند.

زیبایی پوست و مو به روش هندی2

روغن های گیاهی برای مو

زیبایی پوست و مو به روش هندی، راز زیبایی و پرپشتی موهای زنان هندی را به شما می گوییم آن ها از روغن های گیاهی مانند روغن نارگیل برای ضخیم و بلند شدن موهایشان استفاده می کنند، اگر شما هم موهای پرپشت و بلند میخواهید روغن نارگیل فراموش نشود.

 

این مطالب هم مفیدن:

3 ماسک خانگی برای از بین بردن نقطه های سرسیاه روی بینی!

5 ترفند طبیعی برای داشتن پوست بدون لک و چروک+ طرز تهیه ماسک برنج

خواص روغن دنبه: اگه پوستت کدر شده و جوش می زنی ببین!

خشک کردن فوری لاک ناخن با چند ترفند اگر دستگاه لاک خشک کن ندارید!

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا