;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

درمان چین و چروک با تزریق هیالورونیک: چرا از بوتاکس بهتر و طبیعی تر است؟

درمان چین و چروک با تزریق هیالورونیک: این ماده برای صورت فواید زیادی دارد، اما یکی از ارزشمندترین اثرات آن نتایج بسیار طبیعی است. بر خلاف سایر روش های درمانی، هیچ اثر عجیبی روی صورت وجود ندارد.

با این بخش از مد و زیبایی همراه باشید. در مجله گفتنی به شما خواهیم گفت که تزریق این ماده از بوتاکس بسیار طبیعی تر و بهتر است و بنابراین اگر قصد تزریق برای جوانسازی پوست خود را دارید، از متخصص بخواهید که حتما از این ماده برای تزریق استفاده کند.

 

مفید و موثر: رفع سیاهی آرنج، زانو و زیر بغل با این مواد خانگی در طب سنتی معجزه می کند!

 

تزریق هیالورونیک برای جلوگیری از پیری زودرس

درمان چین و چروک با تزریق هیالورونیک

همچنین بخوانید: رفع سیاهی دور چشم با استفاده از ویتامین E

تزریق هیالورونیک یک درمان جدید است که برای جلوگیری از پیری زودرس طراحی شده است. این ماده از خواص اسید هیالورونیک، یکی از مؤثرترین مؤلفه‌ها در رویکرد درمانی به پوست، کار می‌کند.

یکی از قابل توجه ترین جنبه های درمان، این واقعیت است که امکان دستیابی به نتایج رضایت بخش را بدون توسل به جراحی فراهم می کند. نه تنها از پیری جلوگیری می کند، بلکه آسیب های آن را نیز اصلاح می کند.

این نوع درمان صورت، شهرت زیادی به دست آورده است ، زیرا ساده است و نتایج فوری را ارائه می دهد. نشان داده شده است که در بهبود بافت، درخشندگی، خاصیت ارتجاعی و آبرسانی پوست موثر است.

درمان چین و چروک با تزریق هیالورونیک

تراکم مجدد صورت یک روش درمانی برای جوانسازی پوست است که از اسید هیالورونیک و ویتامین ها استفاده می کند. با فعال کردن عملکرد سلول های پوست، علائم پیری را اصلاح و از آن جلوگیری می کند.

بر خلاف سایر درمان ها، تراکم مجدد با تزریق هیالورونیک عضله صورت را فلج نمی کند. کاری که انجام می دهد این است که یک پرکننده در پوست ایجاد می کند. این امر باعث می شود تا ظاهر چین و چروک ها به تعویق بیفتد و چروک های موجود اصلاح شود.

با این روش درمانی، پوست بدون تغییر قابل توجهی در ظاهر صورت، بهبودهای بسیار مشهودی را تجربه می کند. به عبارت دیگر، بسیار طبیعی است. برای درمان چین و چروک در نواحی مانند صورت، گردن و دکلته توصیه می شود.

همچنین بخوانید: بهترین روغن های ابرو: با این روغن ها ابروهای خود را پر پشت کنید!

چگونه کار می کند؟

تراکم مجدد صورت یک روش درمانی آسان و کم تهاجمی است . این ماده دارای قدرت بازسازی بر روی پوست است و به بازسازی سلولی کمک می کند. به همین ترتیب، دارای خواص آنتی اکسیدانی است.

این روش شامل استفاده از تزریق های کوچک اسید هیالورونیک در نواحی آسیب دیده است. اینها بدون درد هستند و باعث تورم کوچک پوست می شوند.

به طور معمول، حداقل 3 جلسه مورد نیاز است که هر جلسه نیم ساعت طول می کشد. با این حال، این بستگی به وضعیت پوست هر فرد دارد.

در حالت ایده آل، این روش باید یک بار در سال تکرار شود.

ویژگی های درمان

هر یک از 3 جلسه مورد نیاز در ترمیم مجدد صورت باید با فاصله سه هفته انجام شود. به طور معمول، اثرات با چشم غیر مسلح در عرض 48 ساعت دیده می شود. این دارو هم برای پوست جوان و هم برای پوست بالغ نشان داده شده است.

شایع ترین آن این است که اثرات تراکم مجدد بین 6 تا 9 ماه باقی می ماند. با این حال، این بستگی به عادات هر فرد و نحوه مراقبت از پوست خود دارد.

وقتی روی پوست بالغ اعمال می شود، عمل آن تغییر ساختار پوست است. این باعث پر شدن چین و چروک ها و همچنین بازیابی حجم طبیعی می شود؛ در نتیجه بافتی صاف تر و یکنواخت تر ایجاد می کند. نتیجه پوستی با تراکم بیشتر، سفت تر، روشن تر و کشسان تر است.

مزایای تراکم مجدد با تزریق اسید هیالورونیک

یکی از مزایای بزرگ، افزایش رطوبت پوست است. این درمان توانایی نفوذ به لایه‌های عمیق پوست و تامین آبرسانی را دارد، اما نوعی سد محافظ ایجاد می‌کند که اثر را طولانی‌تر می‌کند.

به همین ترتیب باعث تقویت پوست می شود. نتیجه این است که پوست کمتر در برابر رادیکال های آزاد آسیب پذیر است.

تزریق اسید هیالورونیک باعث تسریع بازسازی سلولی و تحریک تولید کلاژن می شود . همچنین رنگدانه ها را بهبود می بخشد و بنابراین از بروز لکه های پیری جلوگیری می کند.

توصیه‌ ها: از بین بردن چین و چروک با تزریق هیالورونیک

درمان تراکم مجدد صورت با سایر روش ها مانند ضد پیری و تقویت کننده سازگار است. در واقع، استفاده از آنها با هم یک ایده عالی برای دستیابی به احیای کامل پوست است.

از آنجایی که این روش کم تهاجمی است، برای افرادی که برای اولین بار تحت این نوع روش قرار می گیرند، صرف نظر از سن، بسیار توصیه می شود. نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارد و فرد تحت درمان می تواند فورا به روال روزانه خود ادامه دهد.

چیز معمول این است که باعث درد نمی شود یا تقریباً نامحسوس است. با این حال، به ندرت باعث ناراحتی بیشتر می شود. همچنین در موارد نادر، قرمزی یا کبودی گزارش می شود.

بهتر است تزریق را برای اولین بار در حدود 30 سالگی انجام دهید. این به کند کردن علائم پیری کمک می کند.

اگرچه می توان آن را در هر زمانی برنامه ریزی کرد، اما بهتر است این کار را در پایان تابستان انجام دهید. در فصل گرما خشکی، زبری، چین و چروک و لکه های مشخص به دلیل تاثیرات فصل تابستان بیشتر است.

لینک های مرتبط:

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

هر آنچه باید در مورد اکستنشن مژه بدانید

فواید سرم صورت: چرا باید از این محلول فوق العاده استفاده کنیم؟

نحوه آرایش ابرو: چگونه با آرایش ظاهری طبیعی و پر به ابرو بدهیم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا