;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

رفع سیاهی آرنج، زانو و زیر بغل با این مواد خانگی در طب سنتی معجزه می کند!

رفع سیاهی آرنج، زانو و زیر بغل: آیا زیر بغل، زانوها و آرنج‌های تیره شما مانع پوشیدن لباس‌های مورد علاقه‌تان می‌شوند؟ خوب، خوشحال خواهید شد که بدانید تنها نیستید و می توانید این مشکل را با مواد ساده موجود در خانه خود حل کنید.

این مواد طبیعی در طب سنتی و داروهای خانگی دست ساز به مرور مناطق مورد نظر بدنتان را نرم و روشن می کند. در ادامه ی این مقاله مد و زیبایی در مجله گفتنی، روش استفاده این مواد را به شما خواهیم گفت.

رفع سیاهی آرنج، زانو و زیر بغل:

سرکه سیب

سرکه سیب روشن کننده آرنج، زانو و زیر بغل

رفع سیاهی آرنج، زانو و زیر بغل: سرکه سیب یک ماده ترش است که به عنوان یک عامل سفید کننده عمل می کند و به سفید شدن پوست کمک می کند. بنابراین، اگر این ماده را روی زانوهای تیره، زیر بغل و آرنج خود بمالید، می تواند به روشن شدن نواحی کمک کند.

کاربردی از دست نده: رفع موهای زائد با ماسک خانگی: این ترکیبات موهای زائدتان را از ریشه بیرون می کشد!

نحوه استفاده

سه قسمت آب را با یک قسمت سرکه سیب میل کنید. یک تکه پنبه را به این محلول آغشته کنید و آن را روی زیر بغل، زانو و آرنج خود بمالید. بعد از 10-15 دقیقه آن را بشویید. این کار را سه تا چهار بار در هفته تکرار کنید تا نتایج مثبتی را مشاهده کنید.

این تست رو از دست نده: تست بینایی گربه شهر آبی کجا قایم شده؟ مواظب باش چشمات چهارتا نشه!

سیب زمینی

سیب زمینی روشن کننده آرنج، زانو و زیر بغل

رفع سیاهی آرنج، زانو و زیر بغل: سیب زمینی می تواند به روشن کردن زیر بغل، آرنج و زانوهای تیره شما کمک کند بدون اینکه هیچ گونه تحریکی ایجاد کند. برای پوست های حساس زیر بغل نیز مناسب است.

نحوه استفاده

یک برش نازک سیب زمینی را برش دهید و به مدت 10 تا 15 دقیقه روی پوست رنگدانه خود بمالید. سپس، آن را با آب گرم بشویید. این روش را دو بار در هفته تکرار کنید تا نتایج مثبتی را مشاهده کنید.

خیار

رفع سیاهی آرنج، زانو و زیر بغل با خیار

خیار دارای خواصی است که می تواند به روشن شدن پوست کمک کند. وجود ویتامین C ضد التهابی زمانی که آن را به صورت خود بمالید، پوست را جوان می کند.

نحوه استفاده

یا یک تکه خیار یا مقداری آب خیار بردارید و روی زیر بغل، آرنج و زانوهای خود بمالید. همچنین می توانید با مخلوط کردن آب خیار و زردچوبه خمیر درست کنید. سپس، آن را به زیر بغل خود بمالید. قبل از شستن آن را به مدت 20 دقیقه بگذارید. برای بهترین نتیجه این کار را دو بار در هفته تکرار کنید.

جوش شیرین و شیر

جوش شیرین و شیر برای رفع سیاهی آرنج، زانو و زیر بغل

رفع سیاهی آرنج، زانو و زیر بغل: جوش شیرین می تواند به از بین بردن سلول های مرده پوست کمک کند در حالی که شیر به پوست آبرسانی می کند. اسید لاکتیک موجود در شیر به لایه برداری پوست کمک می کند.

نحوه استفاده

یک فنجان شیر را با یک قاشق غذاخوری جوش شیرین بریزید و خوب مخلوط کنید تا خمیری به دست آید. آن را به آرامی روی زانو، آرنج و زیر بغل خود به مدت دو تا سه دقیقه بمالید. بعد از مدتی آن را بشویید. این کار را هر روز متناوب انجام دهید تا تاریکی را از بین ببرید.

کشک

کشک روشن کننده پوست

رفع سیاهی آرنج، زانو و زیر بغل: همه ما در مورد خواص مرطوب کنندگی کشک می دانیم و همچنین به روشن شدن پوست کمک می کند.

نحوه استفاده

کشک ترش، یک قاشق غذاخوری سرکه و یک پیمانه آرد را بردارید . همه مواد را خوب با هم مخلوط کنید تا خمیری به دست آید و آن را روی پوست خود بمالید. بعد از 15 دقیقه آن را با آب گرم بشویید.

مطالب جالب دیگر برای خواندن:

حتما ببینید: لباس مناسب زنان چاق: چطوری خوش استایل تر به نظر برسید؟

نکات خفن برای آرایش صورت که عاشقش می شید!

آرایش صورت گرد: خانم هایی که اضافه وزن دارید اینطوری آرایش کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + نه =

دکمه بازگشت به بالا