;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

راز جوانی کره ای ها: مردان و زنان این کارها را انجام می دهند!

راز جوانی کره ای ها: همه ما دوست داریم حداقل ده سال جوان تر از سنمان به نظر بیاییم. جوانی و شادابی برای چهره های شرقی یک افسانه نیست! آن ها عادت ها و رفتارهای خاصی دارند که شاید خودشان هم به آن دقت نکنند اما باعث زیبایی و جلوگیری از چین و چروک می شود.

در این بخش از مد و زیبایی، ما به 9 تا از راهکارهای آن ها اشاره می کنیم که راز جوانی کره ای ها را لو می دهد. با وب سایت گفتنی همراه باشید.

مفید است: بهترین روغن برای سیاهی و گودی زیر چشم و طرز استفاده صحیح!

راز جوانی کره ای ها:

راز جوانی کره ای ها- لی مین هو

1. به طور منظم چای سبز بنوشید

اکثر زنان و مردان جوان کره ای علاقه زیادی به چای سبز دارند و آن را جایگزین انواع نوشیدنی های دیگر(مثل قهوه، نسکافه یا چای سیاه) می‌کنند.

چای سبز خواص بسیار زیادی برای سلامتی دارد و این چای حاوی آنتی اکسیدان ها و ویتامین C می باشد و می تواند متابولیسم بدن را افزایش دهد و در ژاپن مراسم هایی برای نوشیدن چای وجود دارد که بسیاری از لحاظ مذهبی مهم هستند، پس عصرها برای خانواده یک لیوان چای سبز تهیه کنید و آن را در طول روز مصرف کنید، چای سبز برای سلامتی همه نیز خواص بسیار زیادی دارد.

2. کم تر مصرف کردن لبنیات!

راز جوانی کره ای ها: دوباره به دلیل همان دلایل فرهنگی و تاریخی بیشتر کشورهای آسیای شرقی لبنیات کمی مصرف می کنند و اگر می‌خواهید مانند آن ها سالم و زیبا باشید، خودتان را برای کاهش مصرف شیر و پنیر آماده کنید.

زنان و مردان معتقدند که لبنیات سردی و سستی بدن را افزایش می دهد و باعث خستگی و پف بدن و صورت می شود.

این لبنیات نه تنها چربی بدن شما را کاهش می دهد، بلکه باعث می شود نسبت به غذا های دیگر میل بیشتری داشته باشید.

3. در مورد داروهای چینی اطلاعات کسب کنید

راز جوانی کره ای ها: داروهای سنتی کشور چین مشکلات مربوط به سلامتی شما را از ریشه بر می کَنَد و این داروها می تواند یک سوپ شفا دهنده باشد که مواد درون بدن شما را به حالت تعادل می رساند و می تواند سبک زندگی سالم را وارد زندگی تان کند.

4. پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید

راز جوانی کره ای ها: البته که شرقی ها ماشین های بسیار فوق العاده ای دارند اما سعی می کنند که بیشتر قدم بزنند و زمان هایی که قدم نمی زنند، دوچرخه استفاده می کنند و این یکی از بهترین روش های سبک زندگی آنها می باشد که باعث سلامت قلب شده و این افراد اصلا اهل تنبلی نیستند و طرز فکر پرکار و پر شور و نشاطی دارند پس به جای این که از یک ساختمان به دیگری رانندگی کنند، سعی می کنند که قدم بزنند.

5. استفاده از پنیر سویا

راز جوانی کره ای ها: پنیر سویا یکی از خوشمزه ترین مواد در کشورهای شرقی می باشد که معمولاً برای شام استفاده می شود و سرشار از خواص برای سلامتی انسان می باشد و از آن نیز می توان برای وعده های غذایی استفاده کرد و متاسفانه در ایران از این ماده گیاهی به اندازه کافی استفاده نمی کنند.

6. مصرف زنجبیل را افزایش دهید

راز جوانی کره ای ها- مصرف زنجبیل

راز جوانی کره ای ها: زنجبیل را می توان در هر جای کشورهای شرقی پیدا کرد و حتی می توان آن ها را در چای ها و سوپ ها نیز یافت. زنجبیل یک ریشه بسیار اعجاب انگیز است به سرعت می توانید با مصرف آن نتایج خوبی را در سلامتی خود به وضوح حس کنید و به علاوه این که این ماده برای شفافیت پوست شما نیز حیاتی می باشد.

7. از ماسک های صورت استفاده کنید

راز جوانی کره ای ها: این موضوع اصلا تصادفی نیست که مردم آسیایی به یک باره از پوست خود مراقبت می کنند.آنها از محصولات متعددی استفاده می کنند که یکی از آن ها ماسک صورت می باشد و تمام کار ها را برای مراقبت از پوست انجام می دهند. ماسک های صورت متفاوت، شوینده ها و دیگر محصولات مختلف حاوی مواد ضد پیری می باشند.

این ترفند رو از دست نده: لیفت مژه در منزل را بدون رفتن به آرایشگاه انجام دهید!

8. لایه برداری با قهوه

راز جوانی کره ای ها- لایه برداری با قهوه

راز جوانی کره ای ها: در اندونزی مدت زیادی است که مردم از دانه های قهوه برای لایه برداری صورت خود استفاده می کنند و شما نیز می‌توانید این کار را به بخشی از روتین مراقبت از پوست خود اضافه کنید .

کافئین اغلب در محصولاتی استفاده می شوند که می خواهند پوست شما را سفت کند اما اگر خودتان می توانید این کار را انجام دهید بهتر است که پولتان را هدر ندهید و دست به کار شوید.

9. استفاده از نعنا برای روشن کردن لکه های تیره پوست

اگر روی صورت خود آفتاب سوختگی دارید و لکه های سیاه دیده می شود، بهتر است که درمان های خانگی طبیعی را از زنان شرقی یاد بگیرید و آن ها را به کار ببندید و همچنین می توانید مقداری برگ نعنا را جمع کنید و از آن ماسک تهیه کنید و روی صورت خود اعمال کنید و 15 دقیقه صبر کنید و سپس شستشو دهید و این کار را به صورت روزانه تکرار کنید و خواهید دید که پوست شما به سرعت تغییر می کند.

این مطالب هم جالب هستند:

حتما ببینید: لباس مناسب زنان چاق: چطوری خوش استایل تر به نظر برسید؟

کاربردی از دست نده: رفع موهای زائد با ماسک خانگی: این ترکیبات موهای زائدتان را از ریشه بیرون می کشد!

این تست رو حتما ببین: معمای شناسایی وسایل: 6 تا وسیله کنار تصویر رو تو اتاق پیدا کن

این تست رو از دست نده: تست بینایی گربه شهر آبی کجا قایم شده؟ مواظب باش چشمات چهارتا نشه!

اینم عالیه: رفع قرمزی رنگ مو در منزل با سریع ترین روش ها: اگر رنگ مویتان خراب شده بخوانید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا