;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

بهترین روغن برای سیاهی و گودی زیر چشم و طرز استفاده صحیح!

بهترین روغن برای سیاهی و گودی زیر چشم: با این دو روغن، گودی زیر چشم را از بین ببرید. گودی زیر چشم یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که افراد با آن روبه‌رو هستند که زیبایی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

تهیه ماسک خانگی برای گودی زیر چشم یک راهکار آسان و کم‌هزینه است که شما را از شر گودی و سیاهی زیر چشم خلاص می‌کند. ازبین‌بردن گودی زیر چشم با روغن‌های طبیعی یکی از مؤثرترین راه‌ها برای زیبایی صورت است. با مد و زیبایی مجله گفتنی همراه باشید.

شاید جالب باشد: بهترین ماسک لک صورت که تیره‌ترین لک روی پوست را محو می کند!

بهترین روغن برای سیاهی و گودی زیر چشم:

ماسک‌های متفاوتی وجود دارد تا بتوان به کمک آن‌ها گودی زیر چشم خود را کاهش داد.

بهترین روغن برای سیاهی و گودی زیر چشم2

 1. روغن نارگیل

بهترین روغن برای سیاهی و گودی زیر چشم: یکی از بهتری روغن‌ها برای ازبین‌بردن گودی و سیاهی دور چشم، روغن نارگیل است. این روغن را می‌توان گفت یکی از بهترین و مؤثرترین روغن‌ها برای درمان گودی زیر چشم است.

برای دیدن نتیجه آن لازم است چند قطره از این روغن را رو دست‌های خود ریخته و بین انگشتانتان گرم کنید سپس زیر چشم خود ماساژ بدهید. برای دیدن نتیجه و تأثیر آن هرچه سریع‌تر، بهتر است هر روز این کار را انجام دهید. روغن نارگیل در تقویت پوست صورت و جلوگیری از افتادگی پوست بسیار تأثیرگذار است.

بخوانید: پروتئین تراپی مو با ماست و تخم مرغ، پولتان را در جیب نگه دارید!

2.روغن بادام و عسل

بهترین روغن برای سیاهی و گودی زیر چشم: روغن بادام دومین روغن برای ترمیم گودی زیر چشم است. این روغن یک ترمیم‌کننده بسیار قوی است. روغن بادام خاصیت مرطوب‌کنندگی بسیار زیادی برای پوست دارد؛ بنابراین معمولاً استفاده از این روغن در درمان تیرگی پوست توصیه می‌شود.

روغن بادام به طور فوق‌العاده‌ای باعث ازبین‌بردن تیرگی و چین‌وچروک صورت می‌شود. حالا اگر این روغن را با مقدار کمی عسل مخلوط کنید، بهترین و مؤثرترین ماسک دور چشم برای رفع گودی و تیرگی پوستتان را پیدا می‌کنید. ماسک روغن بادام و عسل در ازبین‌بردن پف دور چشم نیز بسیار مؤثر است. شما می‌توانید از این ماسک هر شب استفاده کنید.

شاید جالب باشد: اسپری بدن خانگی که عاشقش می شوید، دیگر دئودورانت نخرید!

علت سیاهی دور چشم از نظر طب سنتی

علت سیاهی دور چشم از نظر طب سنتی به شرح زیر تفسیر شده است:

سیاهی دور چشم، نشان از عدم صحت عملکرد بدن است. به عبارتی چیزی در بدن به درستی انجام نمی‌شود و خود را به شکل گودی و سیاهی زیر چشم نمایان می‌سازد. خواب کافی، فعالیت بدنی مناسب، غذای رژیمی کم نمک و کم چرب، مصرف گیاهان دارویی و دمنوش‌های گیاهی از جمله مواردی است که بدن را به بهترین شیوه ممکن حفظ نموده و به صحت عملکردهای داخلی آن کمک می‌کند.

در زندگی عادی و روزمره عصر حاضر، چشمان ما در معرض شدید نور آفتاب، نمایشگرهای منتشر کننده اشعه و بسیاری از موارد مضر دیگر همچون دود، آلودگی یا آلاینده‌های شیمیایی هستند. از این رو لازم است که یک سبک زندگی صحیح و سالم را جهت مصون نگه داشتن بدن از این موارد تهدید کننده برگزینیم.

8 خوراکی برای بهبود سیاهی زیر چشم

اگر می پرسید برای سیاهی زیر چشم چی خوبه؟ باما همراه باشید تا راه های درمان را توضیح دهیم

سیب زمینی

سیب زمینی منبع شگفت‌انگیزی از مقدار زیادی ویتامین C است که در میان چیزهای دیگر برای سنتز کلاژن برای ایجاد پوستی سالم‌تر و جوان‌تر عالی است.برای اینکه از قدرت ویتامین C برای درمان کیسه های زیر چشم خود استفاده کنید، مقداری سیب زمینی را رنده کنید. آب سیب زمینی را خارج کنید و مقداری پدهای پنبه ای پاک کننده آرایش را در آب آن خیس کنید. پدها را حدود 10 دقیقه روی چشمان خود قرار دهید و سپس با آب گرم بشویید.

شیر سرد

محصولات لبنی مانند شیر منبع عالی ویتامین A هستند که حاوی رتینوئیدهایی هستند که برای روشن و جوان نگه داشتن پوست بسیار عالی هستند.برای به دست آوردن فواید ویتامین A شیر، یک پد پنبه ای پاک کننده آرایش را برای مدتی در یک کاسه شیر سرد خیس کنید. از پد استفاده کنید تا شیر را به کیسه های زیر چشم خود بمالید و بگذارید حدود 10 دقیقه، دو بار در روز بماند. با آب گرم بشویید.

شاید جالب باشد: اگر بفهمید جوانه گندم چطور پوست و مو را زیر و رو می کند، بی معطلی امتحان خواهید کرد

آب پرتقال

از آنجایی که آب پرتقال حاوی مقادیر زیادی ویتامین A و C است، می تواند به رفع سیاهی زیر چشم کمک کند. چند قطره گلیسیرین را به آب پرتقال اضافه کنید و سپس یک پد پنبه ای پاک کننده آرایش را خیس کنید تا روی پوست زیر چشم خود بمالید. شما از مزایای ویتامین های پرتقال و همچنین گلیسیرین درخشندگی طبیعی که به پوستتان می دهد بهره مند خواهید شد.

روغن ویتامین E

ویتامین E به مبارزه با اثر رادیکال های آزاد که باعث علائم پیری مانند چین و چروک می شوند کمک می کند. شب قبل از خواب، یک قطره روغن (کمی تا حد زیادی زیاد می شود) روی حلقه های تیره زیر چشم خود بمالید و به آرامی روی پوست ماساژ دهید. بگذارید یک شب روی پوستتان بماند و صبح با آب گرم بشویید.

مفید و موثر: بوتاکس دور چشم به صورت خانگی چگونه انجام می شود؟

روغن نارگیل

روغن نارگیل به عنوان یک ضد التهاب طبیعی و ملایم قوی، روشی موثر برای روشن کردن سیاهی زیر چشم است.همچنین مرطوب می کند و در عین حال روشن می شود تا از چین و چروک و خطوط ریز زیر چشم جلوگیری کند. از روغن نارگیل مانند روغن ویتامین E استفاده کنید: آن را به ناحیه زیر چشم خود بمالید، بگذارید یک شب بماند و سپس صبح آن را بشویید.

زردچوبه

زردچوبه به عنوان یکی دیگر از آنتی اکسیدان های قوی، طبیعی و ضد التهابی، سیاهی دور چشم را به حداقل می رساند. مقداری پودر زردچوبه را با آب آناناس مخلوط کنید تا خمیر غلیظی ایجاد شود. این مخلوط را روی حلقه های زیر چشم خود بمالید و اجازه دهید حدود 10 دقیقه قبل از استفاده از یک پارچه نرم، گرم و مرطوب، خمیر را به آرامی پاک کنید. این روال را یک بار در روز تمرین کنید.
بیشتر شکلات تلخ بخورید

این بهانه شما برای افراط است: غذاهای غنی از فلاونول مانند شکلات تلخ از اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کنند، در نتیجه روند پیری ناشی از قرار گرفتن بیش از حد در نور خورشید را کاهش می دهند – یک واقعیت کوچک لذت بخش پس از شنیدن این موضوع که شکلات مضر است. برای پوست ما!

بیشتر ماهی سالمون بخورید

امگا 3 را می توان در غذاهایی مانند سالمون و گردو یافت. این اسیدهای چرب جریان خون را در پوست بهبود می‌بخشند و خون را به بیرون و دور از چشم‌های شما می‌برند به جای اینکه اجازه دهند در آنجا جمع شود و باعث سیاهی زیر چشم شود.

شاید برایتان جالب باشد:

حجیم و خوش‌فرم شدن لب‌ها با روش های خانگی

آموزش کامل ترکیب رنگ مو بدون دکلره برای موهای سفید

روغن کرچک باعث افزایش سرعت رشد مو تا پنج برابر بیش تر از میزان معمول می‌شود!

رژلب دست ساز در منزل با روشی ساده، ارزان و با کیفیت!

بهترین معجزه گلاب برای مو با این روش شوره سر از بین می رود!

بهترین روغن های ترک لب اگر لبهایتان پوسته پوسته می شود حتما امتحان کنید!

آموزش وکس خانگی برای رفع همیشگی موهای زائد صورت و دانه‌های سرسیاه

ماسک ضد ریزش مو که با آن ریزش موی شما قطع می‌شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا