;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

چه کار کنیم تا 10 سال جوان تر از سنمان به نظر برسیم؟

راهکارهای جوان ماندن: همه دختران و زنان آرزوی جوان ماندن تا زمانی که ممکن است دارند. و مطمئناً هیچ کس نمی خواهد چند سال بزرگتر از آنچه که واقعاً هستند به نظر برسد. اما اگر خانم ها مرتکب اشتباهی شوند، تلاش متخصصان زیبایی و تأثیر لوازم آرایشی گران قیمت به جایی نخواهد رسید.

بعضی ها بسیار جوان تر از سنشان به نظر می آیند. عده ای فکر می کنند این مسئله بیش از هر چیز به ژنتیک متربط است. اگرچه ممکن است ژنتیک نقش تاثیرگذاری در جوان ماندن و شاداب ماندن صورت بعضی از افراد داشته باشد، اما به گزارش وب سایت گفتنی یقین داشته باشید که این اشخاص سبک زندگی خاص و سالمی هم دارند!

 

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

 

خیلی ها فکر می کنند زنان و مردان جوان و خوش تیپ حتما دست به کارهای تهاجمی می زنند و با استفاده از عمل زیبایی به نتیجه دلخواه می رسند. اگرچه ممکن است بعضی این کار را هم انجام دهند اما عده ای نیز شادابی شان را مدیون یکسری عادت های صحیح هستند که ممکن است ان را آگاهانه یا ناآگاهانه انجام دهند.

وب سایت گفتنی در این بخش از مد و زیبایی به 8 روتین ساده و اساسی اشاره می کند که با رعایت آن ها مطمئنا می توانید در دراز مدت از پیری پوست جلوگیری کنید و چهره و اندامی شاداب و محکم داشته باشید.

راهکارهای جوان ماندن

همچنین بخوانید: جدیدترین آرایش: میکاپ پاستلی و شاین یا چهره طبیعی و لایت؟؟

کارهایی که باید انجام دهید تا 10 سال جوان تر از سنتان به نظر برسید:

1. دست های خود را صاف و مانیکور نگه دارید

راهکارهای جوان ماندن- مانیکور ناخن

دست ها همیشه سن واقعی را نشان می دهند. مانیکور نامرتب، پوست خشن و نامرتب نشانه بسیاری از خانم های خسته و در حال حاضر کاملا مسن است. همیشه دست هایتان را مرطوب نگه دارید. به خصوص بعد از شستشو. همچنین کوتیکول های دور ناخن تان را نگیرید بلکه آن ها را با عقب‌زن یا حتی دست به عقب برانید.

2. وضعیت بدن خود را کنترل کنید

همچنین بخوانید: فرق آرایش کره ای و غربی: چگونه به سبک کره ای آرایش کنیم؟

راهکارهای جوان ماندن- ورزش برای تناسب اندام

اگر زنی حالت سلطنتی و سر بلندی داشته باشد، همیشه جوان‌تر به نظر می‌رسد، در حالی که خانم‌هایی که به شدت خمیده‌اند، مسن‌تر به نظر می‌رسند. برای اثبات این گفته، یک مطالعه کامل انجام شد و مردان مصاحبه شده این موضوع را تأیید کردند.

3. دندان های خود را سفید نگه دارید

یکی دیگر از راهکارهای جوان ماندن این است که رفتن به دندانپزشک را هرگز نباید به تعویق انداخت! مراقب حفره دهان خود باشید، از خمیردندان باکیفیت و دندانپزشک کوتاهی نکنید. دندان های سفید سالم یکی از ویژگی های ضروری جوانی است.

4. مراقب گردن و ناحیه دکلته باشید

بسیاری از خانم ها فقط به صورت اهمیت می دهند و دکلته و گردن را نادیده می گیرند. و این بیهوده است، زیرا سن واقعی را نیز بیان می کنند و گاهی چند سال به شما اضافه می کنند. تمرینات خاصی را برای حفظ فرم مناسب این نواحی انجام دهید و ماسک های مغذی را فراموش نکنید.

5. مراقب ورم صورت و بدنتان باشید

درست غذا بخورید و مراقب رژیم نوشیدن خود باشید تا از تورم جلوگیری کنید، زیرا زنی که صورت متورم دارد همیشه پیرتر از سن خود به نظر می رسد.

6. راهکارهای جوان ماندن- تناسب اندام را حفظ کنید

اگر دختری پری متوسط ​​داشته باشد و فقط برای او مناسب باشد، پس هیچ چیز نیاز به تغییر ندارد. اما خانم هایی که وزن آنها بسیار فراتر از حد مجاز است، باید وزن خود را کاهش دهند، زیرا هرکسی که چند کیلوگرم از دست می دهد به همان میزان می تواند از شر چند سال “اضافی” خلاص شود.

7. لباس قدیمی نپوشید

پوشیدن لباس قدیمی اگر زنی پیروی از مد را کنار بگذارد و چیزهایی بپوشد که زمان دور انداختن آنها فرا رسیده است، به وضوح پیرتر از سال های واقعی خود به نظر می رسد.

8. راهکارهای جوان ماندن- شاد باشید!

شادی و لذتی که زن را فرا می گیرد، او را در بیرون می درخشد. پوست او به طور جادویی می درخشد و چین و چروک ها کمتر دیده می شوند. و درخشش در چشمان یک زن شاد را نمی توان با استفاده از آرایش معمولی ایجاد کرد. به یاد داشته باشید که ناامیدی بدترین چیزی است که می تواند هم برای روح و هم برای ظاهر شما باشد. برای احساسات مثبت تلاش کنید و فرصت را از دست ندهید تا خود را راضی کنید.

آرزو می کنیم با راهکارهای جوان ماندن  سالیان سال جوان و جذاب بمانید!

لینک های مرتبط:

مطلب مفید و پرطرفدار: زیبایی بدون آرایش: حیله هایی که باعث می شود بدون آرایش به نظر برسید!

بهترین روش ها برای ساخت ابروی پهن و پرپشت: از لمینت تا کاشت

ماسک آنتی اکسیدانی با چای سبز برای احیای پوست و مو

جراحی زیبایی لیفت صورت: بعد از جراحی چه اتفاقی می افتد؟

8 طرح ناخن ساقدوش عروس که با آن می توانید در عروسی بدرخشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا