;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

8 طرح ناخن ساقدوش عروس که با آن می توانید در عروسی بدرخشید!

طرح ناخن ساقدوش عروس: وقتی صحبت از ساقدوش به میان می‌آید، اغلب آنقدر درگیر جزئیات مو و آرایش می‌شویم که ناخن‌ها به یک فکر بعدی تبدیل می‌شوند. اما مانیکور بهترین راه برای اضافه کردن شخصیت به ظاهر است و در عین حال به تم های رنگی یا مهمتر از همه، درخواست های عروس پایبند است.

در زمان‌های گذشته، عروس‌ها معمولاً ترجیح می‌دادند ناخن‌های ساقدوش هایشان را بسیار کم‌رنگ نگه دارند و اغلب رنگ‌های طبیعی و شفاف را انتخاب می‌کردند. با این حال، از آنجایی که هنر ناخن در حال حاضر چنین لحظه ای را سپری می کند، عروس های بیشتری به هنر مانیکور مینیمال گرایش دارند. علاوه بر این، برخی از عروس ها فردیت را در بالای لیست خود دارند و اجازه می دهند جشن عروسی آنها با طرح های خلاقانه تمام شود.

 

چه ساقدوشی باشید که مجبور شده اید طراحی ناخن خود را انتخاب کنید، یا عروسی هستید که به دنبال الهام گرفتن برای دوستان یا خواهران خود هستید، ما از یک هنرمند مینیمالیست ناخن کمک گرفته ایم تا به شما در حفظ چند چیز کمک کند.

 

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

پس این مقاله مد و زیبایی را در وب سایت گفتنی از دست ندهید. هنگام انتخاب مانیکور ساقدوش عروس به خاطر داشته باشید زرق و برق را به حداقل برسانید.
ناگفته نماند، اما با بر عهده گرفتن نقش ساقدوش، به خواسته های عروس احترام بگذارید، به گزارش وب سایت گفتنی رنگ‌های پررنگ و روشن قطعاً یک «نه» هستند، اما در هر صورت، اگر می خواهید کمی ماجراجوتر باشید، باید آن را به عهده عروس بگذارید که تصمیم بگیرد.

طرح ناخن ساقدوش عروس: دو نکته مهم

بخوانید: لباس عروس با توجه به فرم بدن:چگونه با توجه به انداممان بهترین لباس را انتخاب کنیم؟

1-تناسب پایه ناخن با رنگ پوست

طرح ناخن ساقدوش عروس- لاک کرم برای پوست تیره

برای عروس های فعلی، حتماً به ساقدوش های خود اطلاع دهید که اگر چیزی هست که دوست دارید آن ها بپوشند را به آن ها نشان دهید.
بهتر است به ناخن‌کارتان اجازه دهید بهترین رنگ پایه را برای رنگ پوست شما انتخاب کند،«یک رنگ واقعاً به همه نمی‌آید».

فرنچ های صورتی کم رنگ برای رنگ‌های پوست کم‌رنگ و گندمی روشن و فرنچ کرم هم برای پوست‌های زیتونی یا برنزه‌شده مناسب هستند. اگر رنگ پوستتان به تناژ زرد نزدیک تر است به هیچ وجه از پایه کرم رنگ استفاده نکنید. رنگ صورتی ملایم تقریبا با هر رنگ پوستی مطابقت دارد.

همچنین بخوانید: انواع فرم ناخن و نحوه دستیابی به آنها

تناسب رنگ لاک ناخن با پوست- لاک صورتی کم رنگ

2-مانیکوری را انتخاب کنید که برای چندین رویداد مناسب باشد

اگر چراغ سبز را دریافت کرده اید تا با برخی از هنرهای ناخن آزمایش کنید، بهتر است مطمئن شوید که مانیکور شما برای همه مراسم های عروسی پیش رو کار می کند – به خصوص اگر تعطیلات آخر هفته تمام جشن ها باشد.

هنگامی که نوبت به تازه نگه داشتن آن در تمام آخر هفته می رسد، مانیکور ژلی را انجام دهید تا در هنگام خرد شدن یا از دست دادن درخشش هیچ استرسی نداشته باشید. اما برای اینکه آنها را در بهترین شکل نگه دارید، مهم است که مراقب نگهداری باشید. هیدراته نگه داشتن ناخن ها با مقدار زیادی روغن کوتیکول و کرم دست نیز بخشی ضروری از آمادگی مانیکور قبل از عروس است.
به گزارش مجله گفتنی، بهتر است عروس‌ها، و گاهی اوقات حتی ساقدوش‌ها، از دو تا سه ماه قبل از مانیکوریست خود برای هماهنگی سایه‌ها دیدن کنند و شکل‌ها و مدل‌های مختلف ناخن را امتحان کنند تا طرح و رنگ مناسبی برای روز داشته باشند.

ترجیحات یا تم شما هرچه که باشد، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا الهام بخش ترین مانیکورهای ساقدوش عروس را که برای جشن های ویژه پیش رو نیاز دارید پیدا کنید.

طرح ناخن ساقدوش عروس

1-ناخن میکرودات

طرح ناخن ساقدوش عروس- ناخن میکرودات

یکی از طرح های مورد علاقه مینیمال و کلاسیک، میکرودات است. هم مینیمال و هم تاثیرگذار است و شما می توانید پالت رنگ را برای مطابقت با تم های عروسی شخصی سازی کنید. بهترین بخش این است که اگر وقت ندارید از سالن بازدید کنید، می توانید به راحتی خودتان این کار را انجام دهید.

2-مانیکور میکرو فرانسوی

طرح ناخن ساقدوش عروس- مانیکور میکرو فرانسوی

مانیکور فرانسوی یک کلاسیک است، اما اگر نگران هستید که ممکن است خیلی به ناخن عروس نزدیک باشد، میکرو فرنچ را امتحان کنید. دقیقاً همانطور که از نامش مشخص است، همه چیزهایی را که در مورد فرانسوی کلاسیک دوست داریم اما در مقیاس مینیاتوری را دارد. اگر ناخن های کوتاهی دارید این طرح ایده آل است.

3-مانیکور فرانسوی معکوس

مانیکور فرانسوی معکوس برای ساقدوش عروس
اگر می خواهید کمی بیشتر آزمایش کنید، فرانسوی معکوس را امتحان کنید. خیلی سخت نیست اما هنوز هم تاثیر می گذارد. توصیه می کنیم بسته به لباسی که می پوشید، سایه سفید یا حتی رنگ فلزی را امتحان کنید.

4-مانیکور بژ و قهوه ای

مانیکور بژ و قهوه ای برای ساقدوش عروساگر عروس دوست دارد خدمه‌اش کمی بیشتر با ناخن‌هایشان سرگرم شوند، توصیه می‌کنیم به پالت رنگ لباس‌تان تکیه کنید. نسخه‌ای از رنگ‌های گرادیان گرم را امتحان کنید، یا آن را دقیقاً کپی کنید زیرا یک شاهکار است. اگر سایه‌ها را با فصل مطابقت دهید، نتیجه فوق العاده خواهد بود.

5-مانیکور صورتی و نقره ای

مانیکور صورتی و نقره ای برای ساقدوش عروساین یکی برای مینیمالیست هایی است که نمی توانند عشق خود را برای درخشش کوچک انکار کنند! درخشش میکرو ترکیبی از درخشش خیره کننده نقره ای یا طلایی با میکرو فرانسوی کلاسیک برای طراحی برجسته.

6- طراحی ناخن با ورق طلا

همچنین ببینید: آموزش سریع مانیکور ورق طلا: چگونه در منزل به راحتی این کار را انجام دهیم؟

طراحی ناخن با ورق طلا
فویل طلا یک راه فوق العاده آسان برای افزودن کمی هیجان به یک مانیکور ساده است. بهترین بخش این است که شما به راحتی می توانید این ظاهر را به تنهایی به دست آورید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که از فروشگاه صنایع دستی محلی خود دیدن کنید تا مقداری فویل بردارید و یک روکش با کیفیت بالا برای مهر و موم کردن آن.

7-مانیکور برجسته نگین دار

مانیکور برجسته نگین دار
اگر عروس برای نشان دادن عشق خود به جواهرات مشکلی ندارد، توصیه می کنیم برخی از تزئینات برجسته را با پایه خنثی ترکیب کنید.

8- طرح ناخن فرانسوی با ورق طلا

طرح ناخن فرانسوی با ورق طلا
برای بالا بردن میکرو فرنچ و درخشش میکرو، فرانسوی اسکالوپ طلایی را انتخاب کنید. جزییات کوچک لبه‌ای با فویل طلایی اضافه شده، مانیکور ساده‌ای را به مانیکور خاص‌تر تبدیل می‌کند.

سوالات متداول

آیا ساقدوش ها باید ناخن های خود را درست کنند؟

دلیلی برای مانیکور وجود دارد، به طور معمول اکثر مردم دوست دارند ناخن های خود را برای انجام وظایف ساقدوش خود طراحی کنند و اصولا درست کردن ناخن شیک تر است، اما در نهایت بستگی دارد به آنچه که عروس می گوید و اینکه چه چیزی شما را راحت تر می کند.

چند روز قبل از عروسی ناخن هایم را درست کنم؟

کاشت ناخن یک روز قبل از عروسی بهترین گزینه است. اما اگر لاک ناخن ژلی را انتخاب کرده اید (که ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به لاک معمولی دارد) چند روز قبل نیز خوب است.

آیا می توانید در عروسی لاک سفید استفاده کنید؟

اگر عروس می گوید خوب است پس چرا که نه؟ سفید یک رنگ فوق العاده مد روز است که تقریباً با هر لباسی هماهنگ می شود. به علاوه، در همه رنگ های پوست عالی به نظر می رسد.

 

 

لینک های مرتبط:

۱۱ترفند آرایشی بهداشتی که تا امروز اشتباه انجام می دادید!

بایدها و نبایدها برای داشتن یک خط چشم گرافیکی زیبا+ ویدیوی آموزشی

ترفندهایی برای اینکه با کفش پاشنه بلند به راحتی راه برویم!

جدیدترین آرایش: میکاپ پاستلی و شاین یا چهره طبیعی و لایت؟؟

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 4 =

دکمه بازگشت به بالا