;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

فواید سرم صورت: چرا باید از این محلول فوق العاده استفاده کنیم؟

فواید سرم صورت: سرم به یک محصول ضروری در کیف زیبایی ما تبدیل شده است. ما توضیح می دهیم که چه مزایایی دارد و چگونه آن را به درستی اعمال کنیم.سرم صورت چیست؟ چگونه و چند بار در روز آن را اعمال کنیم؟ چه کسانی می توانند از سرم استفاده کنند، آیا برای انواع پوست مناسب است؟ در این بخش از مد و زیبایی در وب سایت گفتنی به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

سرم صورت به عنوان یک محصول ضد پیری به بازار عرضه شد. با این حال، به لطف اثربخشی آن به یک عنصر ضروری در روال زیبایی ما تبدیل شده است. اما آیا می دانید همه مزایای آن چیست و چگونه از آن استفاده کنید؟ ما همه چیز را در مقاله زیر به شما می گوییم.

 

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

 

فواید سرم صورت

مفید و موثر: رفع سیاهی آرنج، زانو و زیر بغل با این مواد خانگی در طب سنتی معجزه می کند!

سرم صورت چیست؟

فواید سرم صورت_ سرم پوست چیست
سرم یا سرم صورت محصولی با غلظت دو برابر مواد فعال نسبت به کرم مرطوب کننده است. بافت ژل بسیار سبک آن راحت تر و سریع تر به عمیق ترین لایه های پوست نفوذ می کند و نتایج را چند برابر می کند.

چگونه و چند بار در روز آن را استفاده کنیم؟

بافت فوق سبک آن جذب را تا حد زیادی تسهیل می کند. یک قطره از محصول برای کل صورت، گردن و نزدیک سینه تان کافی است. استفاده بیش از حد از محصول، نتایج بهتر نخواهد بود. در واقع دقیقا برعکس است. استفاده بیش از حد از محصول می تواند پوست را اشباع کند و مانع از جذب و اثربخشی سرم شود. برای استفاده کامل از فواید آن، توصیه می شود سرم را روی پوست کاملاً تمیز و قبل از سایر محصولات مراقبت آسان استفاده کنید. در غیر این صورت، اینها لایه ای تشکیل می دهند که جذب پوست را دشوار می کند.

همچنین بخوانید: رفع سیاهی دور چشم با استفاده از ویتامین E

ایده آل این است که آن را دو بار در روز، صبح و شب استفاده کنید . مگر اینکه در دستورالعمل محصول به گونه دیگری ذکر شده باشد. به عنوان مثال، سرم هایی با فرمول خاص برای کاربرد و اثربخشی در شب وجود دارد. اینها معمولاً حاوی یک کمپلکس ضد پیری به نام رتینول هستند. این به طور ویژه برای تقویت ترمیم سلول های پوست در هنگام خواب طراحی شده است. یکی از ویژگی های اصلی آن حساسیت به نور است. بنابراین اگر در طول روز از آن استفاده کنیم، پس از آن باید از کرمی با فاکتور ضد آفتاب 50 استفاده کنیم.

در مورد روش استفاده، سرم را با نوک انگشتان مالیده و حرکات دایره ای از داخل صورت به سمت بیرون انجام دهید . می توانید آن را به تنهایی استفاده کنید یا آن را با استفاده بعدی از یک مرطوب کننده ترکیب کنید. این به نیازهای خاص هر نوع پوست بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر پوست شما خشک است، طبیعی ترین چیز این است که برای تکمیل آبرسانی به یک مرطوب کننده نیاز دارید. اما، اگر پوست چرب دارید، ممکن است سرم کافی باشد.

چه کسانی می توانند از سرم استفاده کنند، آیا برای انواع پوست مناسب است؟

این سرم برای انواع پوست اعم از چرب و خشک قابل استفاده است. در مورد پوست های کم آب، آبرسانی اضافی و عمیق پوست مورد نیاز آنها را فراهم می کند. از طرف دیگر، بافت سبک و ژل آن (در بیشتر موارد بدون چربی ) پوست را بدون اشباع کردن آن مرطوب می کند و آن را برای پوست های چرب یا مختلط ایده آل می کند. متخصصان پوست همچنین استفاده از آن را در افرادی که دارای لک های پوستی یا مشکلات آکنه هستند توصیه می کنند.

استفاده از سرم صورت را از چه زمانی شروع کنیم؟

مهم‌تر از همه، از سن 30 سالگی که استفاده از آن ضروری می شود، زیرا اولین علائم پیری ظاهر می شود. سرم به بازسازی سلولی کمک می کند و اولین چین و چروک های ریز را به تاخیر می اندازد.

به غیر از سرم شب با رتینول که قبلا به آن اشاره کردیم، می توانید محصولات دیگری را با توجه به نیاز پوست پیدا کنید. سرم های مرطوب کننده، ضد پیری، روشن کننده یا ضد لک هم برای جوانسازی پوست و لیفیتنگ آن هستند.

لینک های مرتبط:

چاق کردن صورت: صورت شاداب و پر با روش های طبیعی

تسکین پوست صورت در تابستان با استفاده از ماسک های گیاهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا