;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

فواید میسلار واتر: چرا بهترین انتخاب برای شماست؟

فواید میسلار واتر: آب میسلار در چند سال گذشته در سراسر جهان بسیار محبوب شده است. احتمالاً تبلیغات زیادی در مورد آن دیده اید و در قفسه های بسیاری از فروشگاه های لوازم آرایش ظاهر شده است.

در برخی کشورها آنقدر رایج استفاده می شود که در داروخانه های معمولی نیز فروخته می شود. اما این چی هست؟ چگونه کار می کند؟ از چه چیزی ساخته شده است و آیا واقعاً محصول معجزه آسایی است که ساخته شده است؟ پاسخ این سوالات را در مقاله مد و زیبایی وب سایت گفتنی خواهید خواند.

 

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

 

فواید میسلار واتر

مطلب مفید و پرطرفدار: زیبایی بدون آرایش: حیله هایی که باعث می شود بدون آرایش به نظر برسید!

1. میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر

فواید میسلار واتر: میسلار واتر این روزها محبوب ترین محصول پاک کننده است. صورت شما را از آرایش و کثیفی پاک می کند. برای ریمل ضدآب فوق العاده موثر نخواهد بود، اما مطمئناً می توانید کرم پودر و رژ لب و ریمل معمولی خود را با آن بردارید و تمیز کنید.

همچنین جایگزین خوبی برای شستن صورت با آب و صابون است، زیرا آب میسلار برای پوست ملایم تر است. پوست را بدون خشک کردن پاک می کند. بنابراین به شما احساس تازگی و تمیزی می دهد. بسیاری از زنان در فرانسه نیز به جای شستن صورت خود با آب در صبح از آن استفاده می کنند.

بخوانید: 5 نکته مهم برای افزایش ماندگاری رنگ مو

2. چگونه از آب میسلار استفاده کنیم؟

استفاده از آب میسلار بسیار آسان است. فقط مقداری را روی یک پد پنبه ای بریزید و صورت خود را با آن پاک کنید. این کار را تا زمانی تکرار کنید که پد پنبه ای تمیز به نظر برسد و هیچ اثر آرایشی روی آن یا صورت شما باقی نماند. این یک محصول عالی برای همراه داشتن در سفر است زیرا نیازی به شستشوی صورت با آب ندارید.

3. آب میسلار از چه ساخته شده است؟

فواید میسلار واتر- عکس 3

آب میسلار معمولاً از دو ماده اصلی تشکیل شده است. یکی از آنها آشکارا آب و دیگری یک سورفکتانت است. سورفکتانت ها موادی هستند که از مولکول هایی تشکیل شده اند که روغن ها را به دام می اندازند. شما می توانید این موارد را در بسیاری از چیزهایی که هر روز استفاده می کنید مانند صابون، مواد شوینده، شستشوی صورت، ژل دوش، شامپو، مرطوب کننده ها و حتی مایونز پیدا کنید.

4. آب میسلار چگونه کار می کند؟

فواید میسلار واتر: بنابراین آن مولکول‌های سورفکتانت خنک موجود در آب میسلار باعث می شود صورتتان از آرایش و کثیفی کاملا پاک شود و علاوه بر ان یه شما احساس تازگی و شادابی می دهد.

5. اگر پوست حساسی دارید می توانید از آب میسلار استفاده کنید؟

پاک کردن آرایش با آب میسلار

فواید میسلار واتر: به طور کلی، بله. میسلار واتر یک پاک کننده بسیار ملایم است، بنابراین نباید پوست شما را تحریک کند. اما در صورت وجود مواد افزودنی روی بطری که ممکن است به آن حساسیت داشته باشید یا عطرهایی که ممکن است پوست شما را تحریک کنند، بیش تر آن را بررسی کنید. در حالت ایده‌آل میسلار واتر نباید عطری به آن اضافه شود.

6. آیا بعد از استفاده از میسلار واتر باید صورت را بشویید؟

در صورت تمایل می توانید آن را فقط با آب بشویید، اما لازم نیست. برخی از افراد پاک‌سازی مضاعف را دوست دارند، بنابراین ابتدا از آب میسلار برای پاک کردن آرایش استفاده می‌کنند و با یک پاک‌کننده معمولی پیگیری می‌کنند. شما همچنین می توانید فقط از میسلار واتر استفاده کنید و با یک تونر ادامه کار را پیگیری کنید.

لینک های مرتبط:

خطرات ماسک تخم مرغ چیست؟

6 روغن ضروری که به مبارزه و درمان شوره سر کمک می کند

انواع رژگونه ها و ویژگی های آنها: کدام برای من بهتر است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا