;
مد و زیباییمد روز

تیپ فوق العاده لاکچری گوری خان همسر شاهرخ خان+ لباس مجلسی مشکی

لباس مشکی گوری خان: گوری خان، طراح و تهیه‌کننده تحسین‌شده فیلم، اخیراً با حضورش در مراسمی که در بمبئی برگزار شد، توجه عموم را به خود جلب کرد. این مراسم توسط Malaika Arora چند خط فاصله با شرکت کنندگان برجسته مانند فرح خان و آرجون کاپور نیز میزبانی شد. در طول سال‌ها، خان فضای خود را در دپارتمان مد با انتخاب‌های نجیبانه‌ای متین، پیچیده و ظریف خود حک کرده است.

همچنین بخوانید: فرق آرایش کره ای و غربی: چگونه به سبک کره ای آرایش کنیم؟

خان برای اکثر اظهارات خود به ظاهر سیاه و سفید اصلی وفادار مانده است و به قطعات ظریف جواهرات و لوازم جانبی برای برجسته کردن ظاهر خود تمایل دارد که در این مقاله مد و زیبایی در وب سایت گفتنی استایل جدید او را می توانید ببینید. گوری خان که وفادار به سبک کلاسیک خود است، ثابت کرد که گاهی اوقات کمتر بهتر است.

لباس های مجلسی مشکی در کنار وقار خاصی که دارند برای دختران و زنانی که استایل کلاسیک را می پسندند انتخابی عالی است، به خصوص اگر دامن آن تنگ باشد. مدل دامن ماهی اندام شما را زیباتر از آن چه که هستید به نمایش می گذارد.

همچنین بخوانید: 6 اشتباهی که هنگام پوشیدن لباس سفید باید از آنها اجتناب کرد

پیراهن مشکی گوری خان- عکس 1

لباس گوری خان نیز که مینیمال طراحی شده از یک سبک ساده پیروی می کند و هیچ متریال خاص و چین های عجیبی در آن به کار نرفته است. در عوض به دوخت و تمیزی لباس و جنس پارچه توجه ویژه ای شده است.

لباس مشکی گوری خان- عکس 2

گردنبند زمردی به رنگ سبز ترکیب فوق العاده ای با رنگ مشکی است. با لباس های کلاسیک این بهترین انتخاب است و از جواهرات و اکسسوری شلوغ باید اجتناب کرد.

استایل گوری خان- گردنبند زمز

لباس برند ویکتوریا بکهام با تغییراتی جزئی همراه بوده است. یک لباس بند شانه نازک که دارای یقه‌ای شیب دار است.

گردنبند باشکوهی از آتلیه مجلل زویا با عنوان «Emerald Riversong» هم به گردن او آویخته است که می توانید در عکس مشاهده کنید. این گردنبند یک قطعه هنری کمیاب است که انرژی و روح یک رودخانه را جشن می گیرد، این گردنبند به طرز مبتکرانه ای منحصر به فرد ساخته شده است. یک زمرد گلابی شکل 10 قیراطی که با لباس ویکتوریا بکهام درخشان احاطه شده است، به زیبایی در هم تنیده شده و آویزی ایجاد می کند که با حرکتی زیبا از دو جریان زمرد بیرون می زند. خان با ابراز تمایل خود به برندهای لوکس، می‌گوید: «زویا زیباست و من همیشه از پوشیدن آن لذت برده‌ام. او ادامه می‌دهد که آن‌ها قطعات جاودانه‌ای با هنرهای زیبا و داستان‌های طراحی عمیق دارند که زنانگی را جشن می‌گیرند، زمرد حتی از الماس کمیاب‌تر است.و من آنها را دوست دارم!» این گردنبند خیره کننده اولین نگاه به مجموعه باشکوه زویا است که به زودی رونمایی خواهد شد. همچنین کفش نقره ای مدل فرشته ای او از برند آکوازورا است.

 

لینک های مرتبط:

استایل تابستانی کاترینا کایف با پیراهن های گلدار

10 مدل سرهمی جدید سال 1401 که برای مهمانی یا روزانه مناسب اند

5 لباس هندی آبی به سبک بازیگران که برای فصل تابستان عالی هستند

لباس عروس با توجه به فرم بدن:چگونه با توجه به انداممان بهترین مدل را انتخاب کنیم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا