;
مد و زیباییمد روز

5 لباس هندی آبی به سبک بازیگران که برای فصل تابستان عالی هستند

لباس هندی رنگ آبی: فصل تابستان در کنار گرمای وحشتناکش خوبی های زیادی دارد؛ از جمله این که می توانید در این فصل پر زرق و برق انواع لباس های راحتی و رنگارنگ را کوتاه یا بلند امتحان کنید. در زمستان و پاییز گزینه های محدودی پیش روی شماست، اما تونیک ها، لباس های بلند یا کوتاه، سرهمی و امثالهم همگی انتخاب هایی ناب برای فصل گرما هستند. در این مقاله مد و زیبایی ما به 5 مدل لباس هندی پرداخته ایم که شیک و جذاب و راحت هستند.

رنگ آبی می تواند گرما را خنثی کند و روانشناسی رنگ هم آبی را به دلیل خاصیت آرامش بخش آن در هوای گرم توصیه می کند. آبی حس خنکی و دریا را تداعی می کند. مجله گفتنی این مدل ها را در اقسام مختلفی جمع آوری کرده و بنابراین چه طرفدار مدل تونیک های بلند باشید چه کوتاه این مطلب برای شماست! با ایده گرفتن از این مدل ها می توانید یک تونیک خاص و سنتی و راحت به سبک بازیگران هندی داشته باشید.

لباس های هندی یا کورتا طرفداران زیادی در سر تا سر دنیا پیدا کرده اند و به دلیل پیشرفت عرصه مد و فشن هند، بسیاری از بازیگران هالیوودی نیز به پوشیدن این نوع لباس ها علاقه نشان می دهند. حتی این نوع لباس های با تلفیق سبک مدل لباس های بوهمی توانسته اند خودشان را در استایل تابستانی سرآمد و مد کنند.

اگر شما هم دوست دارید برای تابستان در کمد لباس تان یک پیراهن خاص و سبک و در عین حال چشمگیر داشته باشید پس 5 مدل لباس هندی رنگ آبی را در وب سایت گفتنی ببینید.

لباس هندی رنگ آبی

همچنین بخوانید: غذاهای معروف هندی که شهرت جهانی دارند

1-آلیا بهات

لباس آبی آلیا بهاتظاهر مینیمال او در ساری آبی آسمانی با طرح گل صورتی و سبز، ظاهر شاد دیگری است که در آن آلیا کاملاً جذاب به نظر می رسد. او با جومکاهای نقره‌ای(گوشواره هندی) و آرایش کم‌رنگ، ظاهر شیک خود را با مدل موی کناره‌دار و ساده نشان داد. ترکیب آبی، گل های صورتی و سفید برای تابستان خنک و شیک است.

2-سارا علی خان

همچنین بخوانید: لباس های تابستانی+ راهنمای انتخاب لباس برای فصل گرما

لباس هندی آبی سارا علی خان

این بازیگر دارای مجموعه ای بی نظیر و ذاتا آرامش بخش از لباس های محلی هندی است و این خلاقیتی که در اینجا می بینید مطمئناً هدیه ای است که مدام شما را همراه خواهد کرد. لباس آبی یخی با شلوار کرم خامه دوزی و کفش طلایی هندی. برای شلوار می توانید از پارچه امبرودری که نوعی پارچه هندی هست نیز استفاده کنید.

3-کیارا ادوانی

لباس هندی آبی کیارا ادوانی

آبی خیره کننده برای یک فرد خیره کننده، اکنون این مانند یک سرقت به نظر می رسد. گیپور دوزی روی یک پارچه ساده و شلوار راحت و دمپا می تواند انتخابی عالی برای دختران جوانی باشد که اسپرت هستند و به پوشیدن مانتوهای کوتاه علاقه دارند. این مدل قد را نیز کشیده تر نشان می دهد.

4-کارینا کاپور

کارینا کاپور در ساری آبیوقتی زندگی آنقدر زیبا می‌شود که نمی‌توان آن را مدیریت کرد؛ مانند لباس خاص کارینا. این ترکیب آبی که با ابریشم چاندری طراحی شده است، یک کورتای میدی با راه راه های طلایی عمودی زری را به نمایش می گذارد. این لباس برای دورهمی ها و مهمانی ها هم مناسب است. اگرچه ممکن است دختران جوان تر مدل های بالا را برای استفاده روزمره ترجیح دهند؛ چون جنس پارچه و نوارهای طلایی این لباس، به آن ظاهر مجلسی طور می دهد.

کریتی سانون

کریتی سانون در لباس آبی

انتخابی فوق العاده برای دختران لاغر اندام. پوشیدن لباس های بلند چاک دار با شلوار آزاد و گشاد می تواند کشیدگی و لاغراندامی شما را به نمایش بگذارد و آن را تعدیل کند.

اگر کمی اضافه وزن دارید بهتر است قد لباس را کوتاه تر و تا زانو در نظر بگیرید. همچنین بهتر است اصول شیک پوشی را با توجه به این مسئله بدانید. در صورت نیاز می توانید به این مقاله مراجعه کنید: اضافه وزن دارم، لباس چی بپوشم؟

جذابیت این لباس را با این شلوار میدی و پالازو سفید و آبی زنده نگه دارید. فوق العاده ساده و جذاب است. اکسسوری هایی مثل یک کیف بزرگ یا حصیری، جومکا یا همان گوشواره های هندی(گوشواره های بزرگ پیشنهاد می شود) و کفش های تخت یا حتی اسنیکر می تواند شما را شیک و رسمی و در عین راحت راحت نشان دهد.

 

لینک های مرتبط:

بهترین روش ها برای ساخت ابروی پهن و پرپشت: از لمینت تا کاشت

ترفندهایی برای جلوگیری از چرب شدن و ماسیده شدن آرایش در گرمای تابستان

چگونه با توجه به فرم صورت، بهترین عینک آفتابی را انتخاب کنیم؟

6 اشتباهی که هنگام پوشیدن لباس سفید باید از آنها اجتناب کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 4 =

دکمه بازگشت به بالا