;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

خطر در کمین افراد زیبا: چرا خوشگلی دردسر داره؟

مشکلات افراد زیبا: بسیاری از انسان ها بی شک به دنبال جذابیت و زیبا بودن هستند، اما خوشگل بودن زیاد دردسر هایی دارد که با فهمیدنش ممکن است از این خواسته تان منصرف شوید. همه درسر تا سر دنیا به دنبال این هستند که هر طور شده ظاهر زیبایی برای خودشان درست کنند؛ اما نباید فکر کنید که خوشگل ها همیشه خوشبخت هستند.
زیبایی می تواند گاهی اوقات مشکل ‌ساز هم باشد که در این قسمت از بخش مد و زیبایی مجله گفتنی قصد داریم راجع به دردسر افرادی که بیش از حد زیبا یا به اصطلاح خوشگل هستند؛ توضیح مفصلی دهیم.

مشکلات افراد زیبا:

از دست ندهید حتما ببینید: از بین بردن چروک پیشانی و دور چشم فقط و فقط با پای مرغ شاید باور نکنید اما راز مردم چین و کره برای از بین بردن چروک

جالبه ببینید: تست روانشناسی فوق العاده: جای خود را به چه کسی می دهید؟

مشکلات افراد زیبا

حسادت زیاد

افراد زیبا از لحاظ ژنتیکی خوش شانس هستند؛ در واقع این موهبتی است که از زمان تولد به آنها اعطا شده است؛ اما در مقابل، خیلی از افراد هستند که در ظاهر خود عیب های زیادی می بینند و از آن رضایت ندارند و همین می‌ تواند عامل حسادت آنها به افراد خوشگل باشد.

اگر شما جذاب هستید؛ قطعا افرادی هستند که حسادت کنند و این حسادت به شما آسیب می زند؛ البته افرادی که باهوش باشند، می‌دانند که چگونه از این حسادت ها جلوگیری کنند اما به هر حال رسیدن به این مرحله کار راحتی نیست.

جالبه حتما امتحان کنید :آرایش برای خوش عکس شدن: اگر می خوای خوش عکس باشی اینجوری آرایش کن!

فشار زیاد

مشکلات افراد زیبا: درست است که شما موهبت زیبایی را دارید؛ اما از آنجایی که افراد حسود دور و برتان زیاد هستند، می‌ خواهند بر علیه شما چیزهایی را پیدا کنند. در واقع می خواهند به خاطر خوشگلی زیادی که دارید، نقاط ضعف تان را بفهمند و از این طریق شما را پایین بیاورند و ممکن است آسیب های زیادی از لحاظ روحی روانی به شما وارد کنند.

توجه نکردن به احساسات

مشکلات افراد زیبا: یک مورد عجیب و ناشناخته در مورد زیبایی وجود دارد و آن هم این است که دیگران به زندگیِ فرد زیبا توجهی نمی کنند و همه چیز را در زیبایی او می بینند. در واقع فکر می کنند چون این فرد زیباست در نتیجه دیگر مشکلی هم در زندگی ندارد و عواطف و احساساتش نادیده گرفته می شود.

حتما ببینید: لباس مناسب زنان چاق: چطوری خوش استایل تر به نظر برسید؟

زندگی اجتماعی پر هرج و مرج

مشکلات افراد زیبا: افرادی که از لحاظ ظاهری زیبا باشند، معمولا در هر جا که پا می گذارند، افراد زیادی دور و برشان را می گیرند و آنها را به مراسم های مختلف دعوت می کنند و از هر لحاظ مورد توجه هستند و شاید از نظر دیگران مغرور هم به نظر برسند؛ در واقع در اجتماع زندگی پر هرج و مرج و شلوغی را تجربه می کنند و افراد زیادی به آنها جذب می شوند؛ در صورتی که گاهی اوقات دلشان می خواهد دایره دوستان نزدیک خود را حفظ کنند.

نداشتن حریم خصوصی

مشکلات افراد زیبا: وقتی که افراد زیبا پا به یک مجلس می گذارند، معمولاً همه راجع به آنها صحبت می‌ کنند و از آن جایی که بیشتر مورد توجه و حسادت قرار می گیرند، در نتیجه همه می خواهند در زندگی خصوصی آنها دخالت کنند و عملا حریم خصوصی برایشان وجود ندارد.

مورد قضاوت قرار گرفتن

مشکلات افراد زیبا: افرادی که از لحاظ ظاهر زیبا هستند و مورد توجه قرار می‌ گیرند، در مورد هر کاری که انجام می‌ دهند باید بیشتر از بقیه فکر کنند، زیرا بیشتر مورد قضاوت قرار می گیرند.‌ اگر اشتباهی کنند، حتی اگر آن اشتباه خیلی کوچک هم باشد، دیگران به خاطر انتظاری که از آن‌ ها دارند، بیشتر مورد سرزنش شان قرار می دهند.

آسیب به شخصیت

مشکلات افراد زیبا: در چنین حالتی افراد همیشه اول به ظاهر شما توجه می کنند. وقتی که زیبا باشید، احتمالا بیشتر به شما خدمت می‌ کنند؛ چه بسا اگر در یک رابطه رمانتیک هم قرار بگیرید، احتمالاً به خاطر زیبایی شماست و کسی به شخصیت تان توجهی نمی کند و همین باعث می‌ شود تا وقتی که می خواهید زبان به سخن گفتن باز کنید، حس ناامیدی داشته باشید، زیرا تنها نقطه قوت خود را زیبایی تان می‌دانید.

دخالت اطرافیان

افراد جذاب شاید گاهی اوقات به قدری آزار ببینند که آرزو می‌ کردند ای کاش انقدر جذاب نبودند تا زندگی شان راحت تر پیش می رفت. آن ها احساس می‌ کنند که همه به حریم شخصی شان تعرض می کنند و دیگر هیچ قدرت انتخابی برای خودشان ندارند و همه می خواهند در امورشان دخالت کنند.

نگاه های خیره دیگران

مشکلات افراد زیبا: حتما به عنوان فرد زیبا متوجه شده اید که هر جا می روید، همه به شما خیره می‌ شوند و احساس می کنید که این خیره شدن بیش از حد؛ آزارتان می دهد. درست است که از سمت دیگران تعریف و تمجید دریافت می‌ کنید؛ اما این که می خواهید غذا بخورید یا نوشیدنی بنوشید، دیگران چشم از شما برنمی‌ دارند واقعاً آزاردهنده است.

توجه نداشتن به استعداد ها

فرقی ندارد که افراد زیبا چه قدر باهوش باشند و چه قدر مهارت داشته باشند؛ در هر صورت همه فقط به خاطر زیبایی آن ها را می‌ ستایند؛ زیبایی که فقط یک شانس و موهبت بوده و ربطی به توانایی های فرد ندارد و این خودش آزاردهنده است.

این مطالب را هم ببینید:

زیباترین زنان جهان: ترکیه رتبه اول را دارد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − ده =

دکمه بازگشت به بالا