;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

از بین بردن چروک پیشانی و دور چشم فقط و فقط با پای مرغ شاید باور نکنید اما راز مردم چین و کره برای از بین بردن چروک

از بین بردن چروک پیشانی و دور چشم: از بین بردن چروک صورت از قبیل چروک دور چشم و چروک پیشانی برای زیبایی و جوانی پوست صورت بسیار موثر است، در ادامه از یک راز مردم چین و کره برای از بین بردن چروک مطلع خواهید شد.
با افزایش سن ساختار پوست تغییر کرده و چربی پوست کاهش یافته و پوست خشک می شود و بر روی پوست چین و چروک ظاهر می شود. برای کاهش چین و چروک و از بین بردن علائم پیری پوست درمان ها و مداخلات زیادی وجود دارد اما در این بین نمی توان نقش تغذیه را از نظر دور داشت. مردمان چین و کره برای از بین بردن چروک صورت و دور چشم و پیشانی، از ماده غذایی موثری استفاده می کنند که در این بخش مد و زیبایی در مجله گفتنی برایتان بازگو می کنیم.

شاید جالب باشد: صابون نسترن از پیری پوست جلوگیری می کند و جای جوش ها را از بین می برد

از بین بردن چروک پیشانی و دور چشم با پای مرغ

از بین بردن چروک پیشانی و دور چشم1

راز مردمان چین و کره برای از بین بردن چروک پیشانی و دور چشم:

کلاژن ماده ای است که پوست را از چروکیدگی و استخوان ها را از محافظت می کند و مانند یک چسب در بدن عمل می کند. کلاژن نه تنها ماده مفیدی برای استخوان ها و قلب است بلکه برای زیبایی و جوانی پوست نیز بسیار مفید می باشد زیرا کلاژن سبب استحکام پوست در برابر چروک شدن می شود.

خیلی جالبه: اگر زرنگ هستید سریعا بگویید مرد با کدام یک ازدواج خواهد کرد؟!

داشتن پوست صاف و سالم سبب جوان تر به نظر رسیدن می شود. برای داشتن پوستی صاف و سالم باید بدن شما از لحاظ موادی مانند کلسیم و پروتئین غنی باشد تا قابلیت انعطاف افزایش یافته و با افزایش سن پیری به سراغ پوست نیاید.

حتما ببین: آزمون شناسایی شوهر زن: کدوم مرد شوهر خانوم هست؟ زرنگا بلافاصله متوجه میشن!

پای مرغ برای از بین بردن چروک پیشانی و دور چشم:

تاثیر شگفت انگیز پای مرغ در از بین بردن چروک پیشانی و دور چشم:
کلاژن نوعی پروتئین است که با افزایش سن از میزان آن کاسته می شود و عوارضی مانند شلی و چین و چروک های پوستی به دنبال دارد.

برای از بین بردن چروک پوست کرم های حاوی کلاژن زیادی در بازار موجود است که تاثیری روی کلاژن سازی ندارند چون کلاژن، پروتئین بافت درشت است و کرم های حاوی کلاژن خیلی از سطح پوست جذب نمی شوند اما کلاژن های تزریقی مثل هیالورونیک اسیدها تقریبا موثرند و برای پر کردن خط خنده یا حجم دادن استفاده می شوند اما کلاژن های تزریقی معمولا گران قیمت هستند.

به جای استفاده از کلاژن تزریقی و موضعی می توانید از غذاهایی استفاده نمایید که کلاژن دارند. کلاژن – پروتئین و کلسیمی که بدن شما برای جوانی و زیبایی نیاز دارد در پای مرغ وجود دارد. پای مرغ منبع غنی از کلسیم و پروتئین کلاژن است که مصرف آن سبب استحکام و زیبایی بدن می شود. راز داشتن پوستی صاف و زیبا چینی ها علاقه ی آن ها به مصرف پای مرغ است.

چالش بینایی: معمای تصویری اسب در خانه: اگر ظرف 3 ثانیه پیداش کنی سلطان تیزچشمایی!

خواص پای مرغ علاوه بر از بین بردن چروک پیشانی و دور چشم:

طبق نتایج پژوهش‌های انجام‌شده این ماده غذایی حاوی برخی پروتئین ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی موردنیاز بدن، ازجمله ویتامین A و ویتامین D، فسفر، کلسیم، منیزیم و اسید‌های چرب است.

پای مرغ یکی از مغذی‌ترین و پرخاصیت‌ترین مواد غذایی است که اکثر افراد از خواص درمانی آن غافل هستند. پای مرغ در کشور ما چندان مورد استفاده نیست درحالی که استان اردبیل، یکی از مهمترین صادرکننده‌های پنجه مرغ به کشور‌های آسیای جنوب شرقی محسوب می‌شود، اما اکثر مردم از خواص دارویی و درمانی این ماده غذایی اطلاعی ندارند.

از دست نده: معمای ماری که استتار کرده رو در دو ثانیه پیدا کن تا ثابت بشه چشمت از عقاب تیزتره!

از جمله دیگر خواص غذایی این خوراکی می‌توان به پیشگیری از پوکی استخوان، پیشگیری و درمان راشیتیسم یا نرمی‌استخوان، کمک به درمان استئوآرتریت، پیشگیری و درمان سائیدگی و صدای مفاصل، پیشگیری و درمان دیسک کمر و بهبود علایم آن، کمک به ترمیم شکستگی استخوانها، بهبود وضعیت غضروف تخریب شده به علت داشتن میزان زیادی مواد غضروف ساز، بهبود رشد کودکان، کمک به درمان نکروز سر استخوان ران کودکان، درمان سرماخوردگی و رفع ضعف شدید، کمک به رفع خشکی، حفظ سلامتی و جوانی پوست و ناخن‌ها اشاره کرد.

 تا به امروز عوارضی از مصرف این ماده غذایی شناخته نشده است، اما باید توجه داشت که در مصرف پای مرغ باید حداعتدال رعایت شود. هرچند کلسترول و ترکیبات چربی آن زیاد نیست و کودکان درحال رشد و افرادی که از سلامت جسمانی کاملی برخوردارند، می‌توانند پنجه مرغ را مصرف کنند، اما بهتر است بیماران قلبی- عروقی که کلسترول خونشان بالا است، احتیاط بیشتری در مصرف این ماده غدایی داشته باشند.

خوش رنگ کردن لب های تیره با عسل و توت فرنگی

رنگ مو با دارچین و آبلیمو در منزل خیلی ساده است دست به کار شوید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا