;
ریپورتاژ آگهی

این تصویر کودکی هانده ارچل بازیگر ترکی میباشد که باید ببینید! عکس

هانده ارچل، با نام کامل هانده دوغان دمیرسوی، بازیگر و مدل مشهور ترکیه‌ای است. او در تاریخ ۱۲ ژوئیه ۱۹۸۳ در شهر آنکارا، ترکیه متولد شد. پدر او، “سولتان دوغان”، روزنامه‌نگار و مجری تلویزیونی معروف در ترکیه است.

تصویر کودکی هانده ارچل

هانده ارچل در طول دوران کودکی و نوجوانی، علاقه‌مندی شدیدی به هنر و بازیگری و سینما داشت. پس از اتمام تحصیلات دبیرستان، وارد دانشگاه بوغازیچی در استانبول شد و رشته‌ی روابط عمومی را در آنجا تحصیل کرد. در همین زمان، شروع به کار در صنعت مد و تبلیغات نمود و به زودی به یکی از مدل‌های محبوب و مورد توجه در ترکیه تبدیل شد.

تصویر کودکی هانده ارچل 1

پس از موفقیت‌های حاصل در صنعت مد، هانده ارچل به بازیگری روی آورد و در سال ۲۰۰۴ در سریال “جوان و جوان‌تر” به نقش اصلی پرداخت. بازیگری او در این سریال، باعث شد تا شهرت و شناخت بیشتری را به دست آورد. از آن پس، در طول دوران حرفه‌ای خود، در بیش از ۱۰ سریال تلویزیونی و چندین فیلم سینمایی بازی کرده است.

یکی از نقش‌های برجسته هانده ارچل، نقش “فیریه” در سریال “عشق حرف حالیش نیست” (Aşk-ı Memnu) بود. این سریال، بسیار موفق بود و هانده ارچل با بازی‌گری استثنایی خود، مورد تحسین قرار گرفت. عملکرد وی در این سریال، به او یک جایزه از مراسم جشنواره تلویزیونی ترکیه داد و محبوبیت او را به اوج خود رساند.

هانده ارچل با استعداد، زیبایی بی‌نظیر و استعداد درخشان در بازیگری، به عنوان یکی از محبوب‌ترین هنرمندان ترکیه و خارج از مرزها شناخته می‌شود. با استمرار در کارهای هنری و تلاش برای نقش‌های متنوع، او همچنان در صنعت سینما و تلویزیون بازی می‌کند و توانسته است جایگاه ویژه‌ای در دل‌های مخاطبان خود برپا کند.

منبع : رسانه پی ام آپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 1 =

دکمه بازگشت به بالا