;
سرگرمی

تست شخصیت هدیه: کدام جعبه کادو را انتخاب می کنید؟

تست شخصیت هدیه: کدام یک از جعبه های کادو را بیشتر می پسندید؟ کدام هدیه را بیشتر از بقیه دوست دارید؟ اگر بخواهید کادو بدهید یا بگیرید معمولا از کدام جعبه استقبال می کنید؟

تصویر تست شخصیت هدیه

هدف این است که به شما کمک کند خود و افراد اطرافتان را بهتر بشناسید. شرکت در تست شخصیت هدیه به شما کمک می‌کند دنیای سبک‌های ارتباطی را کشف کنید و بفهمید سبک شما چگونه در روابط و تعاملات شما با دیگران نقش دارد. سرگرمی امروز شما را غافلگیر خواهد کرد!

شاید جالب باشد: تفاوت تصویری خانواده شگفت انگیز؛ میتونی در 7 ثانیه بگی کدوم یکی از خونواده ها با بقیه فرق میکنه؟

تست شخصیت هدیه

جالب است: آزمون هوش شناخت پدر دختر؛ اگه تیز و باهوش باشی در 7 ثانیه پدر دختر رو گیر میاری

برای دیدن نتایج تست شخصیت هدیه به پایین صفحه نگاه کنید:

.

.

.

شاید جالب باشد: معادله هوش چوب کبریت؛آیا می توانید این معادله چوب کبریت را در 12 ثانیه با جابه جایی 2 چوب حل کنید؟

.

.

.

.

.

جالب است: آزمون هوش شناخت پدر دختر؛ اگه تیز و باهوش باشی در 7 ثانیه پدر دختر رو گیر میاری

تست شخصیت هدیه:

شماره1

تست شخصیت هدیه: افرادی که هدیه شماره 1 را انتخاب می کنند معمولاً در سبک ارتباطی خود دیپلماتیک هستند . آنها صبور، فهمیده هستند و اغلب خود را به جای طرف مقابل می گذارند.

آنها قبل از صحبت فکر می کنند و به دقت بررسی می کنند که یک نظر یا بیانیه خاص چگونه دریافت خواهد شد. آنها به جای اینکه بخواهند ایده های خود را به دیگران تحمیل کنند، به دنبال راه حل هایی هستند که همه بپذیرند. علاوه بر این، آنها شنوندگان بسیار خوبی هستند که برای درک واقعی صحبت های طرف مقابل وقت می گذارند.

شاید جالب باشد: حقایق عجیب درباره وایکینگ ها: چرا به بهداشت خود اهمیت زیادی می دادند؟!

 شماره 2

تست شخصیت هدیه: افرادی که هدیه شماره 2 را انتخاب می کنند، معمولاً دارای سبک ارتباطی همدلانه هستند . آنها درک عمیقی از احساسات و عواطف دیگران دارند و وظیفه خود می دانند که اطمینان حاصل کنند که همه شنیده می شوند و برای آنها ارزش قائل هستند.

آنها صبور، دلسوز هستند و اغلب با ذهنی باز به گفتگوهای دشوار می پردازند. آنها تلاش می کنند تا محیطی محترمانه ایجاد کنند که در آن نظرات مختلف بدون قضاوت رد و بدل شود. علاوه بر این، آنها اغلب از تجربیات خود برای ارتباط با موقعیت مورد نظر استفاده می کنند.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت مادر گرگینه: اگه باهوشی سریع بگو مادر کدوم دختر یک گرگینه می باشد؟

هدیه شماره 3

تست شخصیت هدیه: افرادی که هدیه شماره 3 را انتخاب می کنند، تمایل دارند به شیوه ای پرخاشگرانه ارتباط برقرار کنند . آنها قاطعانه، صریح و غالباً سلطه جو هستند. آنها معمولاً نظرات قوی دارند و حتی زمانی که با نظرات دیگران مخالف هستند از بیان آنها دریغ نمی کنند. آنها وضوح و کارایی را به مودب یا دیپلماتیک بودن ارج می نهند. علاوه بر این، آنها از دیگران انتظار دارند که به عقاید آنها پایبند باشند، حتی اگر این به معنای قربانی کردن نظر خودشان باشد.

همچنین ببینید: بازی هوش جالب چوب کبریت؛ با جابه جایی دو چوب کبریت معادله رو اصلاح کن و ثابت کن یک نابغه ای!

هدیه شماره 4

تست شخصیت هدیه: افرادی که هدیه شماره 4 را انتخاب می کنند، معمولاً صادقانه و علنی ارتباط برقرار می کنند . آنها هیچ چیز را قنداق نمی کنند و به آن می گویند، حتی اگر باعث شود که آنها در میان گروه های خاصی از مردم نامحبوب یا منفور باشند.

آنها از گفتگوها یا درگیری های دشوار ابایی ندارند، بلکه با شجاعت و قاطعیت به آنها نزدیک می شوند.علاوه بر این، آنها صداقت را بر ادب ترجیح می دهند و همیشه برای حقیقت تلاش خواهند کرد.

اینم جالبه: بازی فکری پازل چوب کبریت؛آیا می توانید 2 چوب را در 12 ثانیه برای رفع معادله 4+4=3 حرکت دهید؟

هدیه شماره 5

تست شخصیت هدیه: افرادی که هدیه شماره 5 را انتخاب می کنند معمولاً به صورت مستقیم ارتباط برقرار می کنند . آنها مستقیماً به سر اصل مطلب می‌رسند، بدون اینکه در اطراف بوته‌ها بکوبند یا وقت خود را برای صحبت‌های کوچک تلف کنند. آنها وضوح را بر ابهام ترجیح می دهند و همیشه برای راه حل تلاش می کنند حتی زمانی که با مکالمات چالش برانگیز یا اختلاف نظر مواجه می شوند.

اینم ببین: آزمون هوش شناخت خطر بزرگتر؛کدوم فرد در تصویر با خطر بزرگتری روبرو می باشد و احتمال مرگش بیشتره؟

تست شخصیت شناسی چیست؟

تست شخصیت شناسی ابزاری است که برای ارزیابی شخصیت انسان استفاده می‌شود.

آزمون و ارزیابی شخصیت به تکنیک‌هایی اشاره دارد که برای اندازه‌گیری الگوهای مشخصه ویژگی‌هایی که افراد در موقعیت‌های مختلف از خود نشان می‌دهند طراحی شده است.

از تست‌هایشخصیت شناسی می‌توان برای کمک به مشخص کردن تشخیص بالینی، راهنمایی مداخلات درمانی و کمک به پیش‌بینی نحوه واکنش افراد در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد.

شخصیت چیزی است که ما هر روز آن را به‌طور غیر رسمی ارزیابی و توصیف می‌کنیم. وقتی ما در مورد خودمان و دیگران صحبت می‌کنیم، اغلب به ویژگی‌های مختلف شخصیت یک فرد اشاره می‌کنیم. زمانی که روانشناسان شخصیت را در سطحی منظم‌تر و علمی‌تر ارزیابی می‌کنند، تقریباً همین کار را انجام می‌دهند.

همچنین ببینید: چشمان تیزی داری؟در این تست بینایی فلامینگو متفاوت را در مدت 8 ثانیه پیدا کن!

تاریخچه تست‌ شخصیت شناسی

یکی از اولین اشکال تست‌های شخصیت‌شناسی، معروف به فرنولوژی، در اواخر قرن ۱۸ پدیدار شد و در طول قرن ۱۹ رایج شد. این رویکرد شامل اندازه‌گیری برجستگی‌های روی جمجمه انسان بود که به ویژگی‌های شخصیتی خاصی نسبت داده می‌شد.

بعدها، روانشناسان شروع به تلاش برای تعیین تعداد ویژگی‌های شخصیتی مختلف کردند. به عنوان مثال، گوردن آلپورت پیشنهاد کرد که بیش از ۴۰۰۰ ویژگی شخصیتی مختلف وجود دارد. سپس روانشناس ریموند کاتل از یک تکنیک آماری به نام تحلیل عاملی استفاده کرد تا این فهرست را به ۱۶ عامل شخصیتی مختلف کاهش دهد، در حالی که هانس آیزنک این فهرست را به سه عامل کاهش داد.

یکی از محبوب‌ترین رویکردهای شخصیتی امروزه به عنوان پنج جنبه بزرگ شخصیت شناخته می‌شود.

این نظریه نشان می‌دهد که شخصیت از پنج بعد گسترده تشکیل شده است: برون‌گرایی، سازگاری، وظیفه‌شناسی، روان‌رنجوری و استقبال از تجربه.

امروزه، طیف گسترده‌ای از تست‌های شخصیت‌شناسی رایج شده‌اند که اغلب بر اساس نظریه‌های خاص سیستم‌های شخصیت هستند.

آزمون‌های شخصیتی که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از:

  1. تست شخصیت شناسی مایرز-بریگز (MBTI)
  2. پرسش‌نامه شخصیتی چندمحوری مینه‌سوتا (MMPI)
  3. پرسش‌نامه شخصیتی ۱۶ عامل کتل (16PF).

شاید برایتان جالب باشد:

آزمون هوش شناخت قاتل زن؛ کدام یک از این موجودات زن بی نوا را به قتل رسانده است؟

تست بینایی خرگوش متفاوت؛آیا میتونید در 8 ثانیه خرگوشی که با بقیه فرق می کند را تشخیص دهید!

تست هوش چوب کبریت؛ اگه ادعات میشه ریاضیت خوبه با دو حرکت معادله رو درست کن

داستان و ضرب المثل به روباه گفتند: شاهدت کیه! گفت: دُمم

تست تفاوت تصویری سرآشپز جذاب، اگه بتونی تفاوت تصویری رو در مدت 15ثانیه پیدا کنی چشمان تیزی داری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا