;
فرهنگ و هنرهنرمندان

10 عادت افراد مشهور که در ابتدا عجیب به نظر می رسند اما توضیحی دارند

عادت های عجیب بازیگران: یک مطالعه نشان داد که عادت‌ها به این دلیل به وجود می‌آیند که مانند میانبر هستند – ما بدون اینکه متوجه باشیم آنها را انجام می‌دهیم. بسیاری از ما موافقیم که عادت‌هایی داریم که ترک کردنشان سخت است، اما در پایان روز، با انجام کاری که مخفیانه می‌خواهیم، ​​بیشترین بهره را از آن می‌بریم.

در وبسایت گفتنی، فهرستی از افراد مشهور و عادات عجیب آن‌ها را گردآوری کرده‌ایم که باعث می‌شود دیگران به آن‌ها شک کنند یا قبول کنند که آن‌ها هم مقصر هستند. با بخش فرهنگ و هنر همراه باشید.

مطالب مرتبط: چگونه کیت وینسلت بازیگر تایتانیک در آتش سوزی خانه با مرد رویاهایش آشنا شد!

1. کامرون دیاز

کامرون دیاز عادت عجیبی دارد. او گفت: “[استایلیست من] تا زمانی که غذا نخورم از آرایش کردن امتناع خواهد کرد زیرا به محض خوردن 2 لقمه، 3 لقمه، پوستم تغییر می کند. سپس پوست من نمی تواند آرایش را نگه دارد.

جالب ترین فیلمها: فیلم عاشقانه: بهترین و جدیدترین فیلم های رمانتیک 2022، کراش را از دست ندهید!

عادت های عجیب بازیگران-کامرون دیاز

2. عادت های عجیب بازیگران-پاملا اندرسون

پاملا اندرسون ترس غیرعادی از آینه دارد. او حتی اظهار داشت که دوست ندارد خود را در تلویزیون یا در آینه ببیند زیرا نمی تواند انعکاس خود را ببیند زیرا از آینه می ترسد.

3. کیتی پری

گزارش شده است که کیتی پری 4 تا 6 بار در روز مسواک می زند. او گفت: “من همیشه دندان هایم را مسواک می زنم. من می خواستم آنها مانند بریتنی اسپیرز باشند. من با دیدن موزیک ویدیوهای او بزرگ شدم و می گفتم: “او چه کار می کند؟” آیا او همیشه یک مجموعه دندان جدید می آورد؟ آنها خیلی سفید هستند.»

مرتبط: کودکی و بزرگسالی بازیگران هالیوود+ در کودکی چه شکلی بودند؟

عادت های عجیب بازیگران-کیتی پری

4. عادت های عجیب بازیگران-دمی مور

دمی مور فاش کرد که از زالوهای خونخوار برای سم زدایی بدنش استفاده می کند. او گفت: «اینها فقط زالوهای باتلاقی نیستند، اینها زالوهای پزشکی بسیار آموزش دیده هستند. آنها خون شما را سم زدایی می کنند. و آنزیم کمی دارند که وقتی شما را گاز می‌گیرند در خونتان آزاد می‌شود و به طور کلی، شما برای مدت کمی خونریزی می‌کنید. و سلامتی شما بهینه شده است.»

5. پاریس هیلتون

پاریس هیلتون این عادت عجیب را دارد و فاش کرد که اغلب این کار را انجام می دهد. او گفت: «اگر کسی چیزی بگوید که من نمی‌خواهم اتفاق بیفتد، روی چوب می‌کوبم. یا من همیشه در ساعت 11:11 آرزو می کنم.” او به وضوح به خرافات اعتقاد دارد.

عادت های عجیب بازیگران-پاریس هیلتون

6. جیمز مک آووی

جیمز مک‌آوی عادت عجیبی دارد که به غریبه‌ها می‌گوید «خرگوش سفید». او گفت: “اول هر ماه، باید به اولین کسی که می بینم بگویم “خرگوش سفید”. مادربزرگم به من یاد داد که گفتنش باعث خوش شانسی می‌شود.»

عادت های عجیب بازیگران-جیمز مک آووی

7. آلیا بات

آلیا بات فاش می کند که فقط از ادکلن مردانه استفاده می کند. برایش عادت شده است او گفت: “اگر پسر بوی خوبی بدهد، یک جاذبه فوری وجود دارد. من فقط از عطر مردانه استفاده می کنم. من هر ماه عطرم را عوض می کنم.» او استدلال کرد که عطر زنانه بوی میوه می دهد و خیلی شیرین است.

عادت های عجیب بازیگران-آلیا بات

8. اسنوکی

اسنوکی که با نام نیکول پولیزی نیز شناخته می شود، یک روال مراقبت از پوست دارد که باعث می شود همه ما سر خود را بخارانیم. او فاش کرد که پوستش را با خاک گربه لایه برداری می کند و حتی توضیح داد: از آنجایی که از تحقیق در مورد جایگزین های ارزان قیمت برای محصولات پرهزینه لذت می برد، به این نتیجه رسیده است.

9. رابرت پتینسون

رابرت پتینسون فاش کرد که برای مدت طولانی موهای خود را نمی شوید و این به عادت او تبدیل شده است. او توضیح داد : «من از سال‌ها قبل در بهداشت موهایم تنبل هستم و خیلی از شامپو استفاده نمی کنم.» او استدلال کرد: «اگر به مدت 6 هفته آن را نشویید، دیگر مجبور نخواهید بود آن را بشویید. تا زمانی که غیر قابل تحمل شود.»

رابرت پتینسون

10. عادت های عجیب بازیگران- کیت هرینگتون

عادت کیت هرینگتون این است که هر جا که می رود قلم خود را حمل می کند. او آن را قلم خوش شانس خود نامید. او گفت: “من یک خودکار خوش شانسی دارم – قلمی که از کودکی داشتم، و آن را همه جا حمل می کنم. و من هنوز آن را از دست نداده ام، همه چیزهای دیگر را از دست داده ام.»

عادت های عجیب بازیگران_کیت هرینگتون

کدام یک از این افراد مشهور بیشتر علاقه شما را برانگیخته است؟ آیا عادت های عجیبی دارید؟ در نظرات به ما بگویید.

مطالب مرتبط:

10 حقیقت درباره جیم کری که تا به حال نمی دانستید!

لیفت صورت و جوانی+ بازیگران در مورد پیری چه فکری می کنند؟

6 سلبریتی مشهور که از خالکوبی خود پشیمان هستند!!!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا