;
فرهنگ و هنرهنرمندان

اعتراف جنجالی همایون شجریان: با پدرم باجناق بودم!+ عکس زن اول و دومش

همایون شجریان متولد ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران خواننده موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی تلفیقی، آهنگساز و نوازنده تنبک و کمانچه است.

فارغ التحصیل کنسرواتوار موسیقی تهران می باشد که با حمایت پدرش استاد محمدرضا شجریان با نواختن تنبک شروع کرد و حالا در موسیقی تلفیقی جزو مفاخر است.پدرش اسطوره است و باجناقش نیز هست!

این هم جالبه: جورجینا زن کریس رونالدو قبل از شهرت این شکلی بوده+ عکس و داستان آشنایی

خانواده و پدر اسطوره

همایون پسر استاد محمدرضا شجریان و فرخنده گل افشان می باشد که سه خواهر بزرگتر از خود بنام فرزانه ، افسانه و مژگان و یک برادر کوچکتر ناتنی بنام رایان دارد و قدش ۱۷۵ سانتیمتر است.

مادر همایون شجریان
مادر همایون شجریان

شروع از کودکی

علاقه اش به موسیقی از ۴ سالگی با زدن ریتم روی اشیای مختلف شروع شد تا آن که با تشخیص پدر نزد ناصر فرهنگ فر به فراگیری تکنیک و شناخت ریتم که اساس موسیقی است پرداخت و چند سالی هم آموختن را نزد جمشید محبی ادامه داد. مدتی هم نزد استاد غلامرضا دادبه مشهور به جانسوز کلاس تنبک رفت.

کودکی همایون شجریان

از ساز ملودیک تا آواز

بعد از یادگیری تنبک تصمیم گرفت یک ساز ملودیک را هم یاد بگیرد که به پیشنهاد و توصیه پدر کمانچه را انتخاب کرد تا اینکه با ورود به آواز کمانچه را رها کرد.

همخوانی با پدر

او از سال ۱۳۷۰ در ۱۶ سالگی پدرش محمدرضا شجریان را در کنسرت های آمریکا ، اروپا و ایران با تنبک همراهی کرد و از ۱۳۷۸ به بعد در صحنه کنسرت ها به هم خوانی با پدرش پرداخت.

 

سرماخورگی پدر و اولین اجرا

یادم می آید در کنسرتی پدر سرماخورده بودند و من پیشنهاد کردم که می توانم شما را همراهی کنم تا این کنسرت را کنسل نکنید و کمتر از صدای خودتان استفاده کنیدو جاهایی از آن را به من بسپارید. بابا به طور جدی می خواستند کنسرت را لغو کنند و چون کنسرت مهمی هم بود برای بزرگداشت گوته در آلمان ، ایشان از پیشنهاد من خیلی جا خوردند ولی وقتی کمی خواندم ، دیدم بابا خیلی با لبخند رضایت گفتند همین کار را می کنیم.

همایون و مژگان خواهرش
همایون و مژگان خواهرش
برادر همایون شجریان از همسر دوم پدرش
برادر همایون شجریان از همسر دوم پدرش

وضعیت ازدواج و همسر همایون شجریان و دخترش

زن اول همایون شجریان
زن اول همایون شجریان

همایون شجریان در سال ۷۴ و ۲۰ سالگی با گیتا خوانساری که خواهر کتایون خوانساری همسر دوم محمدرضا شجریان می باشد ازدواج کرده و یک دختر بنام یاسمین متولد ۱۳۸۶ دارد. به این ترتیب همایون پس از ازدواج مجدد پدرش به نوعی با پدرش باجناق نیز شد. که این ازدواج بعد از سالها به طلاق ختم شد.

همسر اول همایون و دخترش

ازدواج دوباره همایون شجریان

تاکنون در چند نوبت خبر ازدواج وی با سحر دولتشاهی بازیگر منتشر شده که علت آن کنسرت موزیکال نمایشی بنام سی با حضور این دو و چند بازیگر دیگر بود. حضور سحر دولتشاهی در خودروی همایون شجریان در مراسم خاکسپاری پدرش محمدرضا شجریان بار دیگر جنجال آفرین شد و گفته می شود این دو هنرمند پنهانی با هم ازدواج کرده اند.

همایون شجریان در مهرماه ۱۴۰۲ در برنامه فوتبال ۳۶۰ در مصاحبه با عادل فردوسی پور اعلام کرد که مدت هاست که سحر دولتشاهی یارش شده است.

همایون شجریان و زن دومش سحر دولتشاهی
همایون شجریان و زن دومش سحر دولتشاهی

تفریحات همایون شجریان

من بعد از سینما، تئاتر را هم خیلی دوست دارم و هربار که فرصتی پیش بیاید ، حتما به دیدن نمایش ها می روم و جزو برنامه هایم هست.

علاقه به بازیگری

خودم به بازیگری علاقه دارم، اما هیچ وقت جراتش را پیدا نکرده ام. به نظرم آدم باید یا واقعا دست پر باشد یا اصلا وارد این حرفه نشود. من هم چون این توانایی را هیچ وقت در خود ندیده ام به سمت بازیگری نرفتم.

دوستان سینمایی

اغلب سینماگران از دوستان نزدیک و صمیمی من هستند، پرویز پرستویی، گلاب آدینه، گوهر خیراندیش و نیکی کریمی از جمله دوستان سینمایی من است.

در میان بچه های تئاتر سیامک صفری، بهناز جعفری و بسیاری دیگر، می دانم هر اسمی هم بیاورم باز عده ای از قلم می افتند و من شرمنده شان می شوم.

برایتان جالب خواهد بود

عکس عروسی مژده خنجری خانم مجری محجبه ایرانی لو رفت!

فرهاد اصلانی و همسر زیبای خوش استایلش+عکس خانوادگی

الهام چرخنده و شوهر جدیدش+ عکس های عاشقانه با آقای همسر

لیلا زارع بازیگر معروف ایرانی و مرد جوان در زندگی اش + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا