;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

فقط آرایش لاته انجام دهید اگر می خواهید امروزی باشید+ عکس

آرایش لاته: کلاسیک‌ها به دلایلی کلاسیک می‌شوند. مد «آرایش لاته» زیبایی جاودانه‌ای است که تقریبا برای همه در هر زمانی از سال قابل استفاده و در عین حال شیک است. اگرچه این آرایش برنزی‌رنگ در تابستان بود که در تیک‌تاک با عنوان سبک «آرایش لاته» به محبوبیت رسید، ترکیب رنگ‌های این آرایش برای پاییز نیز کاملا مناسب است.

جالبه ببینید: مقایسه هانده ارچل و مریلین مونرو+ عکس های جذاب

امیلی گری، هنرمند مشهور آرایشگر، در گفت‌وگویی با سی‌ان‌ان توضیح می‌دهد که در پاییز تمایل داریم از رنگ‌های قهوه‌ای و دیگر رنگ‌های گرم‌تر استفاده کنیم که به زیبایی با آرایش لاته هماهنگ می‌شوند. او در ادامه توضیح می‌دهد که رنگ‌های تیره‌تر مثل قرمز و بنفش و قهوه‌ای برای لب‌ها در پاییز با طیف رنگ‌های قهوه‌ای ملایم این روند هماهنگی زیادی دارد.

کاربردی و جالب: مراقبت از پوست در هوای آلوده را یاد بگیرید

آرایش لاته چیست؟

آرایش لاته4

تیشا تامپسون، هنرمند آرایشگر و بنیان‌گذار «ال‌وای‌اس بیوتی» (LYS Beauty)، می‌گوید به یک فنجان قهوه لاته داغ با طیف رنگ‌های قهوه‌ای و خنثی فکر کنید. او در ادامه توضیح می‌دهد که این آرایش، با استفاده از ترکیبی از رنگ‌های براق و خنثی، به‌صورت شما بعد می‌دهد و با سایه‌های قهوه‌ای، ظاهری عالی برای هر روز شما ایجاد می‌کند.

کیشا آگوستین، هنرمند آرایشگر شاغل در مارک تجاری لوازم آرایش «پت مک‌گرت لبز» (Pat McGrath Labs)، «آرایش لاته» را «کاوشی در بازتعریف کاربرد سایه‌های خنثی» توصیف می‌کند. به عقیده او، در این سبک آرایش می‌توان مجموعه‌ای از رنگ‌های قهوه‌ای یا بژ یکدست استفاده کرد، بدون اینکه الزاما مکمل یکدیگر باشند. به گفته او، «سادگی و تطبیق‌پذیری رنگ‌های نامحسوس و محو در این آرایش آن را برای هر رنگ پوستی عالی می‌کند.»

کاربردی: کراتینه طبیعی موها در منزل با هزینه کم و به روشی ساده

چگونه آرایش لاته را اجرا کنیم؟

آرایش لاته 2

به گفته تامپسون، عبارت «کمترین بیشترین است» کاملا با حال و هوای آرایش لاته مطابقت دارد. او می‌گوید: «سایه چشم‌های خنثی، روشن‌کننده‌های زیر چشم (کانسیلرConcealer) رنگ پوست، و برنزه‌کننده‌های مورد علاقه‌تان را بیرون بیاورید تا بدون غرق شدن در رنگ، به صورتتان بعد بدهید.»

گری توضیح می‌دهد: «اگرچه عادت کرده‌ایم برای آرایش لاته رنگ‌های گرم بیشتری روی چشم‌ و گونه و لب ببینیم، با انتخاب سایه‌های قهوه‌ای سردتر می‌توان این شیوه را به صورت کسانی که رنگ پوست سردتری دارند تطبیق داد. جیمی گرینبرگ، هنرمند آرایش مشهور و بنیان‌گذار محصولات آرایشی جمی (Jamie Makeup)، یکی از بهترین ویژگی‌های این مد را انعطاف آن برای هماهنگی با افراد مختلف می‌داند. او توضیح می‌دهد: «با چند ترفند، این آرایش می‌تواند برای هر کسی مناسب باشد. همه‌چیز در یافتن محصولاتی است که بهترین مکمل شما باشند.»

زیرسازی آرایش لاته

آرایش لاته3

وقتی صحبت از پایه (زیرسازی) «آرایش لاته» به میان می‌آید، کاملا بسته به سلیقه شما است که چه میزان پوشش (Cover) روی صورت را بپسندید. برخی از افراد برای اینکه پوستشان ظاهری مرطوب و شبیه پوست طبیعی داشته باشد از محصولاتی با رنگ طبیعی و غلظت کم به‌عنوان پایه آرایش استفاده می‌کنند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می‌دهند برای گرفتن نتیجه‌ای بی‌عیب و نقص، از کرم‌های رنگی استفاده کنند که پوشش متوسط یا کاملی می‌دهند. مهم این است که محصولاتی انتخاب کنید که رطوبت‌رسانی نیز داشته باشند.

محصولات صورت آرایش لاته

آرایش لاته جنیفر لوپز

در آرایش لاته، داشتن چند محصول ضروری است. گری داشتن برنزه‌کننده را برای این کار ضروری می‌داند. او توضیح می‌دهد که پودر یا کرم برنزه‌کننده را در جاهایی از صورت استفاده کنیم که به‌صورت طبیعی تحت تاثیر نور خورشید قرار می‌گیرند. این شامل بینی، بالای پیشانی، استخوان گونه، کمی از چانه، و حتی چین‌های ریز دور چشم می‌شود که برنزه‌کننده رنگ یکدست‌تری به پوست می‌دهد.

همچنین، رژ گونه‌ با رنگ مکمل و هایلایتر (محصولی که معمولا برجستگی‌های صورت را روشن‌تر می‌کند و به این ترتیب به صورت بعد می‌دهد) را فراموش نکنید که سایه‌روشن زیبایی به صورت شما می‌دهند.

آرایش چشم لاته

آرایش چشم لاته

 

آرایش چشم لاته بر جلوه‌ای شیک و تک‌رنگ از سایه‌های قهوه‌ای تاکید دارد. کاشا لسین (Kasha Lassien)، آرایشگر افراد مشهور، توصیه می‌کند که در جعبه سایه دنبال رنگ‌های قهوه‌ای با الهام از ته‌رنگ گرم کدو حلوایی باشید. او توضیح می‌دهد که رنگ قهوه‌ای مات را با برس کوچک پشت پلک پخش کنید و برای گوشه‌های داخلی یا وسط پلک، از رنگ روشن‌تر و کمی براق‌تر استفاده کنید که به چشم بعد دهید.

آرایش لب لاته

آرایش لب لاته

همان‌طور که احتمالا حدس می‌‌زنید، آرایش لب لاته نیز بر استفاده از سایه‌های قهوه‌ای و خنثی متمرکز است تا در نهایت ظاهر یکرنگ‌تری به چهره بدهد. گری توصیه می‌کند که با خط لبی که کمی از رژ لب تیره‌تر است شروع کنید و کمی از سطح لب‌ها را با آن بپوشانید. سپس، رژ لب را به مرکز لب‌ها بمالید و همین. اگر دوست داشته باشید، می‌توانید از برق لب برای حجیم‌تر کردن لب‌ها استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا