;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

مقایسه هانده ارچل و مریلین مونرو+ عکس های جذاب

مقایسه هانده ارچل و مریلین مونرو: هانده بازیگر و مدل معروف کشور ترکیه به دلیل جذابیت ظاهری و استایل خارق العاده اش شهرت دارد. او تاکنون در فیلم ها و سریال های مختلفی بازی کرده و مورد استقبال مردم در جهان قرار گرفته است. اما او هم مانند اسطوره هالیوود با مشکلات عجیب و غریبی روبروست و فشارهای زیادی را تحمل می کند. با بخش مد و زیبایی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: قبل و بعد عمل بینی سلبریتی های ایرانی که شوکه می شوید!

لاغری هانده ارچل، باعث انتقادات

هانده

رنگ پوست هانده ارچل روشن است، اما توسط استفاده از دستگاه و کرم‌های مخصوص رنگ پوست هانده ارچل کمی تیره تر شده است.

هانده ارچل اسطوره زیبایی ترکیه، او با تلاش و پشتکار و البته کمک برخی از عمل‌ها، کاهش وزن چشمگیری داشت و بعد با انجام ورزش‌های بسیار،‌ اکنون اندام او در ترکیه حرف اول را می‌زند. فرم چهره، قد بلند هانده و فیت بودن اندامش، کاملا توجه‌ها را جلب می‌کند.

در ترکیه و اروپا اندام های بسیار لاغر و استخوانی بسیار جذاب به نظر می آیند اما او مورد هجوم کاربران ایرانی قرار گرفت و بسیاری گفتند او دچار بیماری یا مشکلات روحی شده است!

بعضی نیز با انتقاد به استانداردهای سخت زیبایی و مد و فشن گفتند او زیاد سالم به نظر نمی رسد. با این حال گویا در ترکیه محبوب تر هم شده است.

مقایسه هانده ارچل و مریلین مونرو1

 شهرت به اغواگری: بدن او حتی از بازی و حرفه اش مهم تر است

هانده ارچل اسطوره زیبایی ترکیه، او به دلیل ظاهر زیبایش در سریال هایی بازی می کند که بیش ترین تاکید روی بدن او می شود. عده زیادی از مردم در ترکیه او را با مریلین مونرو مقایسه می کنند.

مریلین از مشهورترین بازیگران هالیوود بود که به زیبایی و اغواگری شهرت داشت. به نظر می رسد استفاده ظاهری از زنان در صنعت سینما انتقاداتی به همراه داشته است.

مقایسه هانده ارچل و مریلین مونرو

 تنهایی و مشکلات روحی

هانده ارچل اسطوره زیبایی ترکیه، این ستاره زیبای ترکیه مانند مریلین زندگی رنج آوری دارد. او بارها درگیر روابط عشقی سمی و دردناک شده. همچنین مادرش را به دلیل سرطان از دست داد و تنها یک خواهر دارد که به گفته خودش خیلی با هم ارتباط خوبی دارند یکدیگر را دوست دارند.

همین اخیرا هم خواهرزاده کوچ او درگیر سرطان شده بود. مردم اشاره می کنند که او حقیقتا مریلین مونرو ترکیه است، همان قدر زیبا و همان قدر تنها و پر از رنج!

بیوگرافی هانده ارچل

هانده

هانده ارچل متولد 24 نوامبر 1993 در ترکیه ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی از دانشگاه معماری سینان می باشد که بخاطر زیبایی چهره اش از مدلینگ شروع کرد سپس تجربه اجرا هم بدست آورد

بیوگرافی خانواده

هانده ارچل (Hande Erçel) روز 3 آذر 1372 در شهر باندیرما (Bandırma) در استان بالیکسیر ترکیه بدنیا آمد و تنها یک خواهر بزرگتر بنام «غمزه» دارد

مادرش «آیلین ارچل» در سال 1398 بعد از سالها مبارزه با بیماری سرطان درگذشت و پدرش نمایندگی فروش کالاهای الکترونیکی در شهر باندیرما دارد.

برایتان جالب خواهد بود

اگه کسب و کار بیوتی داری از این مدل کیکا ایده بگیر+ عکس

12 مدل کیف زنانه جدید که در دنیا طرفداران زیادی دارند+ عکس

بوت زنانه جدید که قبل از خرید باید ببینید+ عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − ده =

دکمه بازگشت به بالا