;
مد و زیباییمد روز

اندام بائه سوزی: ۵ ترفند ستاره کره جنوبی برای لاغری و زیبایی!

اندام بائه سوزی: بائه سوزی (Bae Suzy) یا به سوزی، خواننده، بازیگر، رقصنده و مدل کره جنوبی است که طرفداران زیادی دارد. در این مقاله به روتین زندگی شخصی او می‌پردازیم تا ببینیم ستاره‌ای مانند بِی سوزی با پیروی از چه برنامه‌هایی به چنین ظاهر بی‌نقص و متفاوتی رسیده است.

در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که تقریبا همه افراد فارغ از جنسیت و سن و سال وسواس عجیبی روی ظاهرشان دارند و به همین دلیل احتمالا برای همه ما قابل درک است که ستاره‌های بزرگ سینما و تلویزیون وقت و انرژی و هزینه زیادی صرف ظاهرشان کنند. ستاره‌هایی که بخش قابل توجهی از درآمد و شهرتشان به خاطر همین ظاهر زیبا و متناسب است و طبیعی است که هر فرد عادی بخواهد از رمز و راز و تکنیک این افراد مشهور و زیبا برای زیبا شدن و زیبا ماندن سردربیاورد.

جالبه ببینید: بهترین مدل مانتوهای دانشجویی که حسابی حراست پسنده!+ عکس ها

خوشبختانه در سال‌های اخیر ستاره‌های زیادی شروع به صحبت درباره برنامه‌های خاص غذایی و البته برنامه‌های منحصربفرد ورزشی شخصی‌شان کرده‌اند و بسیاری از طرفداران آن‌ها با پیروی از همین برنامه‌ها موفق شده‌اند سالم‌تر زندگی کنند یا به تناسب اندام برسند.

اندام بائه سوزی بازیگر جذاب کره جنوبی

اندام بائه سوزی2

در بخش مد و زیبایی از سری مطالب مد روز قرار است همراه هم سری بزنیم به زندگی شخصی یکی از درخشان‌ترین ستاره‌های موسیقی، سینما و تلویزیون و البته عرصه مدلینگ کشور کره جنوبی و ببینیم ستاره‌ای مانند بِی سوزی با پیروی از چه برنامه‌هایی به چنین ظاهر بی‌نقص و متفاوتی رسیده است. با مجله گفتنی همراه باشید.

خیلی جالبه: همسر جدید جانی دپ جوانتر از دخترش و قدبلندتر از خودش!+ عکس

در حال حاضر اندام بائه سوزی یکی از پرطرفدارترین های کشور کره جنوبی به حساب می‌آید. دختری که کارش را از کِی‌پاپ و عضویت در گروه میس اِی (Miss A) و فعالیت به عنوان مدل آغاز کرد و حالا تقریبا در تمام زمینه‌ها از موسیقی و سینما گرفته تا تلویزیون تاثیرگذار است.

برخلاف تصور بسیاری از مردم اما بی سوزی برای رسیدن به چنین جایگاهی فقط از ظاهر و استعداد خدادادی‌اش بهره نبرده و با پایبندی به برخی از سختگیرانه‌ترین رژیم‌های غذایی و برنامه‌های ورزشی به چنین جایگاه رشک برانگیزی رسیده است.

حتمن ببینید: اشتباهات رژلب زدن: اگر میماسه یا چسبنده هست حتمن ببین!

اندام بائه سوزی3

جالب است بدانید بی سوزی در ابتدای راه مشهور شدن سختی‌های زیادی کشیده چرا که پاهایش مطابق سلیقه مردم کره به اندازه کافی لاغر و باریک نبوده است. واکنش بی سوزی به این مشکل البته ناامید شدن و پذیرش شکست نبوده و او موفق شده با پیروی از برخی از سختگیرانه‌ترین برنامه‌های غذایی و ورزشی به اندامی برسد که حتی بسیاری از ستاره‌های سینما تلویزیون آرزویش را دارند.

خود این ستاره محبوب و پرطرفدار وقتی درباره برنامه روزانه‌اش برای داشتن اندامی متناسب و پوستی بی‌نقص حرف می‌زند به ۵ قدم بسیار اساسی اشاره می‌کند. در ادامه همراه هم ۵ قدم مهم بی سوزی برای رسیدن به زیبایی ظاهری و سلامتی را مرور می‌کنیم.

قدم اول برای رسیدن به اندام بائه سوزی: رقصیدن مانند پنگوئن

اندام بائه سوزی: بله درست متوجه شده‌اید، محبوب‌ترین تمرین ورزشی برای بی سوزی نوعی رقص پنگوئنی است. او در مصاحبه‌ای با شبکه SBS درباره تاثیر فراوان این حرکت در کاهش وزن صحبت کرده است.

اگر هنوز به این حرکت شک دارید باید بدانید بی سوزی شخصا این حرکت را به خصوص برای سوزاندن چربی در ناحیه دست‌ها تصمین می‌کند.

اندام بائه سوزی1

اما رقص پنگوئنی دقیقا چیست؟

اندام بائه سوزی: این حرکت ورزشی یا رقص که شاید ابداع خود این ستاره کره‌ای باشد تکنیک ساده‌ای دارد. در حالت ایستاده دستانتان را با زاویه کمی در امتداد بدنتان قرار دهید و بعد مانند پنگوئن دستانتان را باز و بسته کنید.

توصیه بِی از این قرار است که دست‌ها را خیلی باز نکنید و با هر بار باز و بسته کردن دست‌ها، مچتان را هم به کار بگیرید و پنجه دستتان را به سمت داخل و بیرون حرکت دهید.

بائه سوزی درباره این حرکت می‌گوید: «بسیاری مواقع مردم طوری به من نگاه می‌کنند که انگار دیوانه شده‌ام یا با تعجب از من می‌پرسند که چرا دارم چنین کاری انجام می‌دهم اما من به شما تضمین می‌دهم که این حرکت برای کاهش وزن، تناسب اندام و خلاص شدن از شر گوشت اضافه در قسمت دست‌ها بسیار موثر است.»

قدم دوم برای رسیدن به اندام بائه سوزی: کاردیو

اندام بائه سوزی: بر کسی پوشیده نیست که از یک ستاره کی‌دراما این انتظار وجود دارد که تقریبا از پس هر کاری بر بیاید و یکی از زمینه‌های مورد نیاز توانایی در رقص است.

ظاهرا بازیگران کره‌ای وقتی صحبت از کاردیو باشد همگی بر فواید رقص اتفاق نظر دارند. البته به نظر بی سوزی به صورت کلی کاردیو در کاهش وزن و تناسب اندام بسیار موثر است و شما باتوجه به شرایطتان می‌توانید از آرام دویدن، دوچرخه‌سواری، کار با طناب و یا سریع دویدن بهره ببرید.

بائه سوزی البته روزش را با یک تمرین ایروبیک و هوازی مانند پیاده‌روی آغاز می‌کند و تاکید می‌کند که اگر به تمرین‌های کاردیو احتیاج داشته باشید کار با حلقه هولاهوپ هم می‌تواند بسیار در کاهش وزن و تناسب اندام موثر باشد.

توجه داشته باشید کالج پزشکی ورزشی آمریکا برای یک فرد بزرگسال در هفته ۱۵۰ تا ۳۰۰ دقیقه ورزش آرام و ملایم و یا ۷۵ تا ۱۰۰ دقیقه ورزش پرفشار را کافی می‌داند و با وارد کردن فشار بیش از حد به بدنتان نمی‌توانید به نتیجه دلخواه برسید.

قدم سوم برای رسیدن به اندام بائه سوزی: پیلاتس یا یوگا

اندام بائه سوزی: اگر از طرفداران بی سوزی درباره خصوصیات ظاهری فوق‌العاده او بپرسید احتمالا به کمر بسیار باریک و ماهیچه‌های متناسب او اشاره خواهند کرد که هر دو ویژگی از طریق انجام پیلاتس یا یوگا در دسترس خواهد بود. تمرین‌های کم‌فشاری که عمدتا از وزن بدنتان به عنوان وزنه استفاده می‌کند. پشتکار در انجام مداوم و البته صحیح حرکات پیلاتس و یوگا می‌تواند عضلاتتان را قوی‌تر و بدنتان را منعطف‌تر کند و تعادل کلی شما را بالا ببرد.

به نظر بائه سوزی یوگا و پیلاتس مناسب افرادی است که عضلاتی ضعیف و انعطافی کم دارند و بهتر است اگر تازه‌کار هستید حتما با یک فرد متخصص مشورت کنید و فرم صحیح حرکات را یاد بگیرید. یوگا حرکات فیزیکی را با تکنیک‌های تنفس درست و البته مدیتیشن ادغام می‌کند و در طرف مقابل پیلاتس با بهره بردن از حرکات تکرارشونده، هماهنگی عضلات و حرکات شما را افزایش می‌دهد اما هر دو از نظر بی سوزی برای داشتن اندامی متناسب و کاهش وزن ایده‌آل هستند.

قدم چهارم برای رسیدن به زیبایی و اندام بائه سوزی: ماساژ صورت

ماساژ صورت

اندام بائه سوزی: از نظر بی سوزی این بخش مانند یک معجزه در راه داشتن پوستی درخشان و صورتی زیبا عمل می‌کند و تقریبا برای همه مناسب است.

بائه سوزی ماساژ صورت را به خصوص برای کسانی که بیش از حد معمول در ناحیه صورت چربی دارند بسیار توصیه می‌کند. او معتقد است برای داشتن صورتی وی شکل (V Shape) لازم است پیش از ماساژ صورتتان را تمیز کنید و پس از آن به مدت چهار دقیقه با روغن‌های مخصوص پاک کردن لوازم آرایش صورتتان را ماساژ دهید.

بائه سوزی درباره ماساژ صورت می‌گوید: «صورتتان را کاملا با روغن بپوشانید و پس از آن با نوک انگشتانتان با حرکاتی دایره‌ای یا به صورت بالا و پایین صورتتان را مالش دهید. این فرآیند نه تنها صورتتان را از لوازم آرایش و دیگر آلودگی‌ها پاک می‌کند بلکه باعث می‌شود عضلات صورتتان قوی‌تر شود و هر نوع تورم در این ناحیه را از بین می‌برد.»

 قدم پنجم برای رسیدن به اندام بائه سوزی: رژیم غذایی

اندام بائه سوزی: بائه سوزی با تمام وجودش به برنامه غذایی سرشار از پروتئین و با مقدار بسیار کم کربوهیدراتِ روزانه‌اش معتقد است و حاضر است بر سر تاثیر آن قسم بخورد. بِی در یکی از برنامه‌های صبحگاهی تلویزیون چین فاش کرد که مقدار کالری مصرفی روزانه او تقریبا هیچ‌وقت از مرز ۱۰۰۰ کالری عبور نمی‌کند.

سوزی به گفته خودش برای وعده صبحانه به سراغ سینه مرغ، سیب زمینی شیرین و یک فنجان شیرِ کم‌چرب می‌رود و وعده نهار این ستاره کره‌ای فقط شامل برنج قهوه‌ای و سالاد می‌شود. روز این ستاره محبوب موسیقی و تلویزیون با یک شام بسیار مختصر حاوی دو عدد سیب زمینی شیرین به پایان می‌رسد. این برنامه غذایی البته کاملا هوشمندانه انتخاب شده است. سینه مرغ نیاز بدن به پروتئین را پاسخ می‌دهد و سیب زمینی شیرین و برنج قهوه‌ای با کربوهیدرات زیاد به شما احساس سیری می‌دهد و اجازه نمی‌دهد گرسنه شوید.

نکته جالب درباره این برنامه غذایی بسیار سختگیرانه بی سوزی اینجاست که او حتی همین برنامه را هم در مواقع خاص مانند دوران فیلمبرداری برای سریال یا فیلم سینمایی تغییر داده و حتی سخت‌تر می‌کند و او در چنین مواقعی از قانون محدوده زمانی بهره می‌برد. طبق این قانون او در این مواقع حق ندارد پس از ساعت ۶ عصر تا هنگام خواب هیچ‌چیز بخورد.

کیمچی
کیمچی

نکته دیگر در تناسب اندام و ظاهر زیبای این ستاره کره‌ای دست‌کم از نظر خودش در یک ساید دیش (Side Dish) یا خوراکی مکمل کره‌ای به نام کیمچی نهفته است. ظاهرا بی سوزی بسیار به کیمچی علاقه دارد و این خوراکی محبوب را در اکثر وعده‌ها مصرف می‌کند.

کیمچی مملو از پروبیوتیک و باکتری‌های مفید است که هم هضم غذا و سلامت دستگاه گوارش را بهتر می‌کند و هم از آکنه و دیگر مشکلات پوستی جلوگیری می‌کند. کیمچی یک خوراکی کم‌کالری است (هر فنجان کیمچی ۲۳ کالری دارد) که در عوض فیبر بالایی دارد و به فرد احساس سیری می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا