;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

بهترین طرح ناخن یلدایی که برای دستان خانوم های خانه دار معجزه س+عکس

طرح ناخن یلدایی: یکی از جذاب‌ترین کارهای برای خانم‌های خوش‌سلیقه و باذوق طراحی ناخن‌هایشان با توجه به رویدادهای پیش‌رو است. خوشبختانه همیشه ایده‌ها و طرح‌های متنوعی برای انواع رویدادهای بین‌المللی و ایرانی وجود دارد که می‌تواند ظاهری جدید و خاص را به انگشتان شما بدهد. با بخش مد و زیبایی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

در میان انواع مدل‌های لاک، اعمال زیباترین طرح ناخن شب یلدا همچنان از جمله پرطرفدارترین طرح‌های ایرانی است. در همین راستا شما می‌توانید با توجه به شرایط خود این طرح‌ها را به سالن زیبایی‌ای ارائه دهید تا ناخن‌های شما را طراحی کنند.

طرح ناخن یلدایی، یا با صرف هزینه‌ی کمتر و در خانه سعی کنید طرح‌ها را روی ناخن‌های خود پیاده‌سازی کنید. در هر صورت در این مقاله انواع روش‌ها و طرح‌های ساده برای علاقه‌مندان به طرح ناخن یلدایی نمایش داده شده است که به کمک آن می‌توانند به دستان خود در بلندترین شب سال ظاهری متفاوت دهند.

اگر به دلیل کارهای خانه یا عدم رسیدگی به دستانتان فکر می کنید ناخن های تان شکننده و زمخت شده این مدل ها را برای شب یلدا امتحان کنید و صفایی به دستتان بدهید.

شاید بپسندید: شیت ماسک کره ای: پوست صورت تا عید از کدری در میاد+ طرز تهیه

بهترین طرح ناخن یلدایی

طرح ناخن یلدایی1 طرح ناخن یلدایی2 طرح ناخن یلدایی3 طرح ناخن یلدایی4 طرح ناخن یلدایی5 طرح ناخن یلدایی6 طرح ناخن یلدایی7 طرح ناخن یلدایی8

طرح ناخن یلدایی

شب یلدا چیست؟

شب یَلدا یا شب چلّه یکی از کهن‌ترین جشن‌های فارسی است. این جشن در ۹ آذر ۱۴۰۱ به عنوان زایش مهر (ایزد ایرانی) ثبت میراث جهانی شده‌است. در این جشن، طی شدن بلندترین شب سال و به دنبال آن بلندتر شدن طول روزها در نیم‌کرهٔ شمالی، که مصادف با انقلاب زمستانی است، گرامی داشته می‌شود. شب چله به میان غروب آفتاب ۳۰ آذر (آخرین روز پاییز) تا طلوع آفتاب در ۱ دی (نخستین روز زمستان) گفته می‌شود. خانواده‌های ایرانی معمولاً در این شب، انواع میوه‌ها و رایج‌تر از همه هندوانه و انار و خرمالو را مهیا و دور هم میل می‌کنند. شاهنامه‌خوانی و قصه‌گویی بزرگان خانواده برای دیگر اعضای خانواده و همچنین فال‌گیری با دیوان حافظ نیز رایج است. اما شب چله در کشورهای نیمکره جنوبی برخلاف نیم‌کره شمالی کوتاه‌ترین شب سال است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − ده =

دکمه بازگشت به بالا