;
فرهنگ و هنرهنرمندان

حقایق زندگی کیانو ریوز که باعث شد مدرسه را رها کند!

حقایق زندگی کیانو ریوز: در میان زرق و برق هالیوود فردی وجود دارد که از وضعیت موجود سرپیچی می‌کند. کیانو ریوز مسیر منحصر به فرد خود را در صنعت سرگرمی طی کرده و به عنوان یکی از مهربان‌ترین و مودب‌ترین بازیگران هالیوودی شناخته شده است. داستان زندگی او که با انعطاف پذیری، استعدادهای متنوع و شخصیت فوق العاده‌اش توصیف می‌شود، تنها به محبوبیت بیش از پیش او می‌انجامد.

در ۱۷ سالگی مدرسه را رها کرد

حقایق زندگی کیانو ریوز: کیانو ریوز وقتی ۱۷ ساله بود، ترک تحصیل کرد. او اعتراف می‌کند که اغلب در مدرسه به دردسر می‌افتاد و تعلیق می‌شد. بخشی از این موضوع به دلیل ابتلای او به اختلال خوانش پریشی و این واقعیت بود که نمی‌توانست خوب بخواند.

پیشنهاد می شود: عکس های داغ شوگر مامی ترکیه مردها را عاشق کرد!

حقایق زندگی کیانو ریوز2

بدلکار خودش می‌شود

حقایق زندگی کیانو ریوز: کیانو ریوز به خاطر انجام صحنه‌های بدلکاری خودش در فیلم‌ها شهرت دارد. او زمانی که روی فیلم سرعت و سه‌گانه ماتریکس کار می‌کرد، شروع به بازی در نقش بدل خودش کرد. تجربه او در ماتریکس شور و شوق او را برای هنرهای رزمی نیز برانگیخت.

در واقع، برای رستاخیزهای ماتریکس، او ۱۹ یا ۲۰ بار از یک ساختمان پرید تا مطمئن شود که بدلکاری‌اش را درست انجام می‌دهد. حتی الان هم هنگام فیلمبرداری فیلم ترجیح می‌دهد بیشتر بدلکاری‌هایش را خودش انجام دهد.

ببینید: واکنش پردیس احمدیه به افغانستانی بودنش: افغانستانی بودن که فحش نیست! + ویدیو

این هم جالبه: لیلا بلوکات: اولین کسی که برای نقش زلیخا انتخاب شد من بودم!

می‌تواند به چندین زبان صحبت کند

حقایق زندگی کیانو ریوز: کیانو ریوز به چندین زبان مختلف صحبت می‌کند، اگرچه در برخی از آنها بهتر از بقیه است. او انگلیسی و فرانسوی را به راحتی و سلیس صحبت می‌کند. کیانو زبان فرانسه را در مدرسه آموخت زیرا کانادا هم انگلیسی و هم فرانسوی را به عنوان زبان رسمی به رسمیت می‌شناسد.

حقایق زندگی کیانو ریوز3

 می‌توانست با وینونا رایدر ازدواج کرده باشد

حقایق زندگی کیانو ریوز: در یک مصاحبه مشترک با کیانو، وینونا فاش کرد که این زوج احتمالا در واقعیت زن و شوهر هستند. او و رایدر در سال ۱۹۹۲ برای نقشی که در فیلم دارکولای فرانسیس فورد کاپولا داشتند، در برابر دوربین به عقد یکدیگر درآمدند. وینونا رایدر می‌گوید: «ما در دراکولا در حضور یک کشیش واقعی ازدواج کردیم. به خدا قسم که فکر می‌کنم ما در زندگی واقعی زن و شوهر باشیم.»

در جوجیتسو مقام دارد

حقایق زندگی کیانو ریوز: کیانو ریوز در جوجیتسو برزیلی (BJJ) کمربند سفید دارد. او در رشته های مختلف هنرهای رزمی از جمله جودو، کاراته، کراو ماگا و جوجیتسو مهارت دارد. برادران افسانه ای ماچادو، که در BJJ قهرمان جهان هستند، مربیان او بودند.

 عشق شدیدی به موتور سیکلت دارد

حقایق زندگی کیانو ریوز: بازیگر جان ویک عاشق موتورسواری است، اما بلد نبود این کار را انجام دهد تا اینکه در اواخر دهه ۸۰ در مونیخ آلمان زنی به او موتورسواری را یاد داد. او اکنون یکی از بنیانگذاران ARCH Motorcycle است و خودش چندین موتور لوکس دارد.

حقایق زندگی کیانو ریوز4

 در کودکی هاکی بازی می‌کرد و بعدا با نقشی مشابه شروع به کار کرد

حقایق زندگی کیانو ریوز: کیانو در کالج هاکی روی یخ بازی می‌کرد. او واقعا در این رشته مهارت داشت و در مقطعی می‌خواست در المپیک شرکت کند. اما سرانجام تصمیم گرفت بازیگر شود. جالب اینجاست که اولین نقش بلند او در فیلم، نقش یک دروازه بان هاکی روی یخ بود.

این مطلب هم جالبه: سرنوشت تلخ بانو جانگ سریال دونگی در واقعیت + عکس قبرش

حقایق زندگی کیانو ریوز6

 اغلب به کارهای خیریه می‌پردازد

کیانو ریوز یک بنیاد خصوصی دارد که به حمایت از تحقیقات سرطان و بیمارستان‌های کودکان اختصاص دارد. او ترجیح می‌دهد مشارکت خود در امور انسان دوستانه را علنی نکند. او همچنین اغلب به گروه فیلمبرداری که با آنها کار می‌کند هدایایی می‌دهد. ریوز به کل تیم بدلکاری فیلم‌های ماتریکس موتور سیکلت هارلی دیویدسون هدیه داد.

حقایق زندگی کیانو ریوز5

 در سال های اولیه بازیگری از نام های مختلفی استفاده می‌کرد

حقایق زندگی کیانو ریوز: این بازیگر به جای Keanu که به معنای «نسیم خنک» است، نام کِی.سی. ریوز را در ابتدای حرفه‌اش برای خود انتخاب کرده بود. از او خواسته شد این کار را انجام دهد تا بهتر با هالیوود سازگار شود. او همچنین نام خود را به کیسی ریوز تغییر داد، اما در نهایت دوباره نامش را عوض کرد، چون در طول تست‌های بازیگری، «کیسی» را صدا می‌کردند و او فراموش می‌کرد پاسخ دهد.

پس از دردهای زیاد در زندگی شخصی سرانجام رابطه شادی دارد

حقایق زندگی کیانو ریوز: کیانو و الکساندرا گرانت مدت زیادی است که با هم دوست هستند. آنها حتی در سال ۲۰۱۱ روی یک کتاب با هم کار کردند. با این حال، آنها به عنوان زوج اولین بار در سال ۲۰۱۹ در کنار یکدیگر ظاهر شدند و از آن زمان تاکنون با قدرت ادامه داده‌اند.

حقایق زندگی کیانو ریوز1

 بازی در برخی از فیلم های مهم را رد کرده است

کیانو ریوز پیشنهاد بازی در فیلم‌های کاپیتان مارول، مخمصه، سرعت ۲: کنترل سفر دریایی و مسابقه سرعت را رد کرده است.

این مطالب را حتما ببینید:

آیا دست خط امام رضا را دیده اید؟!نوشته عحیب در ساوه+عکس

فیلم مهاجرت: اگر قصد مهاجرت داری این فیلم ها رو حتما ببین!

عکس ترلان پروانه در کنار دریا با تیپی که باور نمی کنی!

پوشش زنان دوره قاجار: چرا چاقچور می کردند؟

مصاحبه جدید سلنا گومز درباره شکست عشقی و بیماری وحشتناکش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا