;
مد روزمد و زیبایی

10 ترفند لباس پوشیدن که زنان را خوش هیکل نشان می دهد!

ترفند لباس پوشیدن: لباس های ما بخشی از ارتباطات غیرکلامی ما هستند و می توانند اطلاعاتی درباره خودمان به دیگران بدهند. بنابراین، راحت است که نه تنها به آنچه مد است، بلکه آنچه با بدن ما می آید و باعث می شود که ظاهر و احساس خوبی داشته باشیم نیز در نظر بگیریم. به این ترتیب ما مزایایی را در سطح عاطفی، اجتماعی و حتی کاری خواهیم دید. با بخش مد و زیبایی مجله گفتنی همراه باشید.

کاربردی: ابروهای پرپشت با ژل ابرو+ طرز تهیه ژل ابرو خانگی

1. لباس خود را با استفاده از خطوط افقی طراحی کنید

ترفند لباس پوشیدن1

سال‌ها این باور را داشتیم که برای لاغرتر به نظر رسیدن باید از طرح‌هایی با خطوط عمودی استفاده کنید، اما واقعیت چیز دیگری است. مطالعه ای که توسط یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه یورک انجام شد ثابت کرد که این چاپ باعث می شود بدن ما حجیم تر به نظر برسد. توضیح بر اساس دو توهم نوری است که بر نحوه درک ما از فاصله ها، بسته به افقی یا عمودی بودن خطوط، تأثیر می گذارد.

2. یقه V متحدان ما هستند

2

 

یقه V به همه تیپ‌های بدن کمک می‌کند ، زیرا به کاهش حجم در ناحیه سینه کمک می‌کند و شکل طبیعی آن را (بسته به عمق خط گردن) افزایش می‌دهد. همچنین گردن را بلندتر می کند و شانه ها را کوچکتر نشان می دهد (اگر شانه های پهنی دارید).

3. نحوه انتخاب عرض بند صحیح

ترفند لباس پوشیدن3

عرض شانه، اندازه سینه و شکل بازو هنگام انتخاب نوع پهنای بند لباس مهم هستند. اگر هدف شما لاغرتر نشان دادن قسمت بالاتنه است بایستی از بندهای باریک اجتناب کنید.

4. چگونه تشخیص دهیم که طول کت مناسب کدام یک است

4

کت بلیزر لباسی است که باید در کمد ما باشد زیرا متناسب با سبک های مختلف است و جاودانه است. به همین دلیل، بسیار مفید و همه کاره بودن، بسیار مهم است که بدانیم کدام یک به نفع ما خواهد بود. به این ترتیب می‌توانیم به درستی سرمایه‌گذاری کنیم و از ظاهری که می‌توانیم بهترین استفاده را ببریم. قد کت تا روی باسن برای افراد لاغر ایده‌آل خواهد بود و این افراد نباید از کت های خیلی بلند استفاده کنند.

5. هنگام دنبال کردن ترندهای شلوار مراقب باشید

5

برش ها، طرح ها، رنگ ها… تنوع بسیار زیادی در شلوارها وجود دارد. به همین دلیل مهم است که نه تنها در نظر بگیریم که چه چیزی را دوست داریم و چه چیزی باعث می شود هنگام خرید آنها احساس راحتی کنیم یا چه چیزی مد است، بلکه باید در نظر داشته باشیم که کدام یک برای تیپ بدنی ما مورد پسند ما قرار می گیرد.

6. تفاوت در جیب های پشتی است

6

هنگام خرید شلوار جین ، یکی از ترفندهایی که نادیده گرفته می شود، تفاوت بین انتخاب شلوار جیب دار به سبکی است که با اندام شما مطابقت دارد. باید با دقت نگاه کنید و آنالیز کنید که جیب ها نسبت به درز شلوار کجاست. به عنوان مثال، جیب هایی که فاصله زیادی با درز مرکزی دارند، باسن را بزرگ جلوه می دهند و جیب هایی که بلند، کوچک و نزدیک به درز هستند، جلوه باسن بزرگتر را ایجاد می کنند.

7. رنگ شلوار مهم است

ترفند لباس پوشیدن7

رنگ شلوار نیز نقش مهمی ایفا می‌کند ، زیرا رنگ‌های تیره بیشتر از رنگ‌های روشن و بافت‌های مات بیشتر از رنگ‌های براق است. اگر می خواهید پهنای پاهای خود را پنهان کنید، بهتر است از رنگ مشکی استفاده کنید از طرف دیگر، اگر می خواهید بیشتر از شانه هایتان روی باسنتان تأکید کنید، پارچه های طرحدار برای شلوار  عالی هستند.

8. دانستن نحوه انتخاب لباس ایده آل

8

دانستن تیپ بدنی ما در پوشیدن لباسی که به اندام ما کمک می کند تفاوت زیادی ایجاد می کند . بنابراین، یک لباس تنگ یا حجیم می تواند به مزیت یا سقوط ما تبدیل شود.

9. استایل کیف نقش مهمی دارد

ترفند لباس پوشیدن9

مدل کیف احتمالاً چیزی نیست که در هنگام خرید یا انتخاب لباس خود در نظر بگیریم ، اما باید آن را در نظر بگیریم. برای فردی که سینه بزرگی دارد، کیفی با دسته کوچک روی شانه، توجه را به آن ناحیه معطوف می کند، برعکس، کیفی با دسته بلند تا باسن ایده آل خواهد بود.

10. پوشیدن کفش های همرنگ با شلوار تفاوت ایجاد می کند

از جمله ترفندهای بصری شناخته شده برای قد بلندتر به نظر رسیدن، پوشیدن کفش هایی همرنگ با شلوار است و در نتیجه حس تداوم ایجاد می کند که پاهای شما را بلندتر و لاغرتر نشان می دهد.

گاهی اوقات انتخاب لباس ما نیست، بلکه عدم توجه به نکات مختلف است که می تواند ظاهر ما را خراب کند. خوشبختانه، ترفندهای زیادی برای داشتن استایل مناسب وجود دارد که با رعایت این موارد هر روز خوش پوش تر خواهید شد.

شاید برایتان جالب باشد

10 اشتباه رایج در لباس پوشیدن که مردان را از نظر زنان غیر جذاب می کند+ عکس

مدل لباس مجلسی برای خانم های چاق که شما رو لاغر نشون میده!

شستن انواع کاپشن در منزل که هیچ کس به شما یاد نمی دهد!

تتوهای اعضای گروه بی تی اس که طرفداران را شگفت زده کرده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + شش =

دکمه بازگشت به بالا