;
سرگرمی

10 اشتباه رایج در لباس پوشیدن که مردان را از نظر زنان غیر جذاب می کند+ عکس

ترفندهای مد مردانه چیز پیچیده ای است. ممکن است فکر کنید که مثل یک مرد لباس پوشیدن بسیار ساده است، اما جزئیات ظریف متعددی وجود دارد که باید بدانید تا بدون زیاده روی شیک و جذاب باشید. فقط یک دکمه روی یک کت می تواند کل ظاهر را خراب کند! اگر نمی‌خواهید قربانی این مدهای تقلبی شوید، خود را با دانش مسلح کنید.

مجله گفتنی10 ترفند لباس پوشیدنی را که مردان اشتباه انجام می دهند جمع آوری کرده است. آنها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که لباس مناسبی می پوشید و عالی به نظر می رسید.

1. آستین هایی که ساعت مچی را می پوشانند

ترفندهای مد مردانه1

اگر دوست دارید ساعت مچی بپوشید، بهتر است آستین های خود را بالا بزنید. اول از همه، نگاه کردن به آن زمان برای شما آسان تر خواهد بود. ثانیاً، ساعت می‌تواند یک “لغزش” در زیر پارچه آستین ایجاد کند که زشت است.

پیشنهادی: وقتی آدمای عادی خودشون رو به پرنسس های دیزنی تبدیل کنند+ عکس

2. چاپ روی تی شرت

2

یک تی شرت ساده را انتخاب کنید، به خصوص اگر می خواهید یک ژاکت روی آن بپوشید. چاپ ها فقط یک روند مد هستند که همانطور که می دانید احتمالاً تغییر خواهد کرد. به نحوه لباس پوشیدن جیمز دین فکر کنید. سبک دین همیشه کلاسیک و بی دردسر به نظر می رسید. بهتر است برای خرید یک تی شرت سفید و شلوار جین با برش خوب پول خرج کنید تا اینکه چاپ های مد روز را انتخاب کنید که مطمئناً از مد می افتند. جای تعجب نیست که لانا دل ری در آهنگ موفق خود، “شلوار جین آبی، پیراهن سفید” را می خواند.

حتمن ببینید: دیزاین میوه با شخصیت های کارتونی+15 عکس جذاب فانتزی

3. آستین های تی شرت بلند

ترفندهای مد مردانه3

تی شرت های آستین دار که تقریباً تا آرنج می رسد حتی برای خواننده های رپ هم ظاهر بدی است. لباس ها باید شما را تزئین کنند و چاپلوس باشند. دفعه بعد که به خرید می روید، تی شرتی را انتخاب کنید که آستین های آن کمتر از وسط ساعد نباشد. آستین های کوتاه تر به خوبی بر تناسب بازوهای شما تأکید می کند. برعکس، آستین های بلند تمام ماهیچه های شما را پنهان می کند و فقط بازوهای شما را دراز می کند.

حتمن بخوانید: داستان مهمان و همبستر شدن با زن صاحب خانه+ حکایت مثنوی

4. بستن کمربند و آویز به طور همزمان

4

کمربندها و بریس ها به صورت جداگانه و نه با هم پوشیده می شوند. به هر حال، هر دو اکسسوری طوری طراحی شده اند که شلوار شما را بالا نگه دارند. با جزئیات زیاده روی نکنید.

5. لباس چروک

5

در واقع، اتو کردن کار خوشایندی نیست، اما اگر می‌خواهید تمیز و مرتب به نظر برسید، یک اولویت است. لباس های چروک درهم به نظر می رسند و می توانند اعتماد به نفس شما را از بین ببرند. چه بخواهید چه نخواهید، برخی از انواع لباس ها اتو کردن را اجتناب ناپذیر می دانند، همانطور که در مورد اکثر پیراهن ها صادق است.

مخصوص تیزبین ها: 5 تفاوت الاغ چپ و راست رو پیدا کن، گول ظاهرشو نخور!

6. اندازه کت و شلوار اشتباه

6

اگر در حال خرید کت و شلوار هستید، بهتر است به یک خیاط مراجعه کنید. کت و شلوار شما باید بدون دردسر و بدون اینکه روی آن آویزان شود یا آنقدر محکم بچسبد که از آن بیرون زده باشید، متناسب با بدن شما باشد.

7. کت دکمه دار

7

دکمه زدن کت کت و شلوار فقط در صورتی مجاز است که کت یک دکمه داشته باشید، یونیفرم داشته باشید یا جایزه دولتی به شما داده شود. در هر حالت دیگری، دکمه پایین را باز نگه دارید. فراموش نکنید که هنگام نشستن دکمه‌ها را باز کنید.

8. پوشیدن پیراهن

8

برخی از مردان هنوز پیراهن می پوشند و آن را روی شلوار، شلوار جین، شورت و غیره صاف می کنند. فرقی نمی کند پیراهن چه رنگی باشد، طرح آن، یا آستین کوتاه یا بلند باشد یا نه – اگر 13 ساله نیستید. پیراهن باید زیر کمربند قرار گیرد.

9. جیب های پر شده

9

هیچ چیز بدتر از تماشای یک لباس زرق و برق دار و زیبا نیست که توسط یک برآمدگی بزرگ خراب می شود. به عنوان یک قاعده، مردان معمولاً کلید، تلفن همراه و کیف پولی را در جیب خود حمل می کنند که در طول روز به همراه داشته باشند. در صورتی که جیب داخلی کاپشن شما جایی برای این اجناس ندارد، کلیدهای خود را با گرفتن کلید زنجیر آن “رژیم” کرده و به جای کیف پول با کارت اعتباری بروید.

10. هر روز فقط کت و شلوار مشکی بپوشید

10

کت و شلوارهای مشکی فقط باید روزانه توسط کشیش ها، تشییع کنندگان و شرکت کنندگان در تشییع جنازه بپوشند. کت‌های آبی و شلوارهای سالمونی را آزمایش کنید – آنها شیک هستند! به خود اجازه دهید با رنگ های جدید و متفاوت بازی کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که هرگز کت و شلواری از پارچه براق نخرید.

کدام ترفند سبک را بیشتر دوست داشتید؟ نظرات خود را با ما در نظرات به اشتراک بگذارید!

شاید برایتان جالب باشد:

تست شخصیت: با انتخاب یک قوری کشف کنید که آیا قانون شکن هستید یا پیرو قانون هستید!

هوش ریاضی: ارزش هر چراغ مطالعه را بیابید و این معادله هوش ریاضی را در 10 ثانیه حل کنید

15 زبان بدن علاقه به جنس مخالف که تابلو هستند+ عکس

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. من فکرمیکنم شما شرایط مردی رو در نظرگرفتید که بیکار و خوشگذرون هست یا داره میره مهمانی
    مگرنه مرد امروز مردی هست که با تمام وجود تلاش و کارمیکنه،و افتخار میکنه به ناهماهنگ بودن یا نامناسب بودن لباس هاش هنگام کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا