;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

ترمیم پوست صورت با فیشیال پاییزه که تعجب می کنید!

آیا می دانید چرا پائیز و زمستان باید فیشال و پاکسازی صورت انجام دهیم؟ اگر انجام ندهیم چه اتفاقی برای پوستمان می‌افتد؟

فصل پاییز که بعد از روزهای گرم تابستان و تعطیلات طولانی شروع می شود، زمان بسیار خوبی برای محاسبه، برداشت ثمره کار و آماده شدن برای زمستان طولانی و تاریک است. با کوتاه‌تر شدن روزها در فصل پاییز باز هم وقت داریم از همه نعمت‌های این فصل زیبا لذت ببریم. همانطور که از تمام زیبایی های پاییز لذت می برید، فراموش نکنید که پوست خود را نیز نوازش کنید. ریزش برگ ها باید به همه نشان دهد که زمان آن فرا رسیده است که پوست خود را جوان کنید و با برنامه ریزی برای فیشیال در پاییز و زمستان، تمام آسیب هایی را که در ماه های قبل به پوستتان وارد شده را ترمیم کنید.

فیشیال در پاییز و زمستان

به گفته بسیاری از متخصصان پوستی، اگر می خواهید فقط یک بار در سال فیشیال انجام دهید، بهترین زمان ممکن آن، فصل پاییز است. در ادامه به بررسی تاثیرات و فواید فیشیال در پاییز و زمستان پرداخته ایم و به شما می گوییم که چرا پاییز بهترین زمان برای برنامه ریزی فیشیال است.

چرا فیشیال مهم است؟

فیشیال، یک درمان مراقبت از پوست است که شامل لایه برداری و پاکسازی پوست برای از بین بردن کثیفی، پوست مرده و ناخالصی ها از روی پوست است که می تواند توسط یک متخصص زیبایی در اسپا یا در سالن زیبایی یا توسط یک متخصص پوست در کلینیک انجام شود.

انجام فیشیال توسط یک متخصص آموزش دیده می تواند به حفظ سلامت پوست کمک کند حتی اگر هیچ مشکل پوستی نداشته باشید. علاوه بر این، فیشیال صورت نه تنها باعث درخشندگی پوست می شود، بلکه استرس را از بین می برد و به آرامش نیز کمک می کند.

به طور کلی، پیشنهاد می شود که برای مراقبت از پوست هر چند وقت یکبار فیشیال انجام دهید؛ اما با شروع فصل پاییز و نزدیک شدن به زمستان که سرما و خشکی هوا بیشتر می شود، حتما یک دوره فیشیال را به روتین مراقبت از پوست خود اضافه کنید تا در این روزها، بهترین مراقبت را از پوست خود داشته باشید و با خشکی پوست مواجه نشوید. در ادامه به برخی از مزایا و فواید فیشیال در پاییز و زمستان اشاره کردیم .

ترمیم پوست صورت با فیشیال پاییزه1

دلایل مهم برای انجام فیشیال در پاییز و زمستان

اگر می خواهید فقط یک بار در سال فیشیال انجام دهید، بهترین زمان ممکن برای انجام اینکار، فصل پاییز است. بیایید ببینیم چرا پاییز بهترین زمان برای برنامه ریزی فیشیال است. در اینجا به چند دلیل اصلی اشاره کردیم که نشان می دهند چرا باید در فصل پاییز و زمستان فیشیال انجام دهید:

آبرسانی مناسب به پوست

در روزهای سرد پاییزی و زمستان، هوای سرد بیرون، پوست را می گزد و هوای گرم داخل، رطوبت پوست را از بین می برد. حتی اگر روزانه پوست خود را مرطوب کنید، این ترکیب یعنی سرمای هوا و گرمای داخل خانه، می تواند برای پوست کشنده باشد و آن را خشک و حتی پوسته پوسته کند.

نوشیدن آب قطعا می تواند به آبرسانی مجدد پوست از درون به بیرون کمک کند، اما در واقع آنچه شما نیاز دارید یک فیشیال خوب است که رطوبت را در سلول های پوست تسکین داده و بازگرداند.

به طور کلی، پوست نیز تشنه می شود و یک فیشیال سفارشی مانند یک لیوان آب خوب و خنک برای پوست عمل می کند. در طول انجام کارهای فیشیال، پوست با استفاده از بهترین مرطوب کننده ها و سرم ها درمان می شود و از همین رو، رطوبت مورد نیاز را به بهترین شکل ممکن تامین می کند.

فیشیال و لایه برداری، پوست صورت را روشن می کنند

چیزی که پوست شما را کدر نشان می دهد، لایه ای از سلول های مرده پوست است که تقریبا برای همه افراد ناخوشایند و آزار دهنده است. در طول ماه‌های پاییز و زمستان، سلول‌ های پوست به دلیل تغییر دما، آهسته‌تر تغییر می کنند. فیشیال که معمولا شامل لایه برداری نیز است، به احیای پوست کمک می کند و به از بین بردن هرگونه تغییر رنگ یا رنگدانه در پوست کمک می کند و باعث می شود تا پوست صورت روشن و درخشان شود.

در حالی که انجام درمان‌های لایه‌برداری در خانه هیچ ایرادی ندارد، درمان‌ های لایه برداری که در طول فیشیال انجام می شود، سطح جدید از مراقبت از پوست را ارائه می دهد و کمک می کند تا پوست بهترین شکل ممکن پاکسازی شود.

ترمیم پوست صورت با فیشیال پاییزه

فیشیال، یک تنظیم مجدد برای پوست صورت است

اگر متوجه شدید که در ماه‌ های پاییز و زمستان بیشتر جوش می‌ زنید، به این دلیل است که هوای سرد باعث می‌ شود پوست حساس‌تر شود. بنابراین آنچه نیاز دارید، فرمولاسیون خاصی برای فیشیال است که با باز کردن منافذ پوست، پوست را تنظیم مجدد کند. در واقع فیشیال مناسب، با نرم کردن و باز کردن منافذ پوست، می تواند آکنه، جوش های سرسیاه و ناخالصی ها را بدون آسیب رساندن به پوست از روی منافذ پاک کند.

فیشیال، در ترمیم و جوانسازی پوست بسیار موثر است

احتمالا با این واقعیت آشنا هستید که حتی در طول روزها کوتاه و سرد پاییز و زمستان نیز همچنان باید از ضدآفتاب استفاده کنید. زیرا فقط به این دلیل که هوا سرد است به این معنی نیست که خورشید هنوز گرم نیست. اگرچه خورشید در روزهای پاییز و زمستان خیلی گرم نیست، اما همچنان قرار گرفتن در معرض نور خورشید، با ایجاد ملانوم در پوست و ایجاد چین و چروک در طول زمان، همراه است. بنابراین، چه چیزی به شما کمک می کند تا برخی از این آسیب های خورشیدی را که به احتمال زیاد در معرض آن قرار گرفته اید، جبران کنید؟ فیشیال صورت در پاییز و زمستان!

در طول جلسات فیشیال، از ماسک های مخصوص ترمیمی و درمان نور LED برای رفع مشکلات مختلف ناشی از آسیب‌های ناشی از نور خورشید از جمله خطوط ریز، جای زخم، منافذ بزرگ و پوست خشک استفاده می شود و از این طریق به ترمیم و جوانسازی پوست کمک خواهد شد.

فیشیال صورت، فرصتی برای ایجاد آرامش و ریلکش شدن است

فعالیت های روزمره در طول روزهای پاییز و زمستان همچنان وجود دارد و اگر به دنبال یک راه عالی برای ایجاد آرامش و ریلکس شدن هستید، بهترین پیشنهاد این است که جلسات فیشیال را حتما به روتین مراقبت از پوست خود اضافه کرده و حداقل ماهی یکبار یا هر سه ماه یکبار، فیشیال انجام دهید.

ایجاد فرصتی برای نوازش و مراقبت از پوست می تواند دنیای متفاوتی ایجاد کند و به شما کمک کند تا از ماه های سرد پاییز و زمستانی به بهترین شکل ممکن عبور کنید. در واقع وقتی برای مراقبت از خود وقت می گذارید، احساس اعتماد به نفس می کنید و آماده هستید تا با هر چیزی که زندگی به شما می دهد مقابله کنید.

فیشیال، به افزایش گردش خود در پوست صورت کمک می کند

افزایش گردش خون یکی از هیجان انگیزترین مزایای فیشیال است. یک فیشال خوب، به افزایش جریان خون در زیر پوست کمک می کند. همچنین به کاهش پف‌ کردگی و تجمع مایعات ناشی از سیستم لنفاوی نیز کمک خواهد کرد. گردش خون برای بسیاری از جنبه های بدن ضروری است و شما را سالم نگه می دارد. گردش خون سالم امکان تامین اکسیژن، پروتئین و مواد مغذی پوست را فراهم می کند و در عین حال آلاینده ها را نیز از بین می برد.

سم زدایی، از دیگر فواید فیشیال است

باید مواد زائد تجمع یافته روی پوست را نیز مانند سایر قسمتهای بدن از بین ببرید و سم زدایی کنید. اگر پوست خود را به درستی سم زدایی نکنید، سموم روی صورت باقی می ماند و منجر به جوش می شوند. به همین دلیل است که گفته می شود، برای تمیز نگه داشتن پوست صورت، سم زدایی منظم ضروری است.

فیشال می تواند تمام سطوح پوست را تمیز کند و پاکسازی عمیق تری نسبت به شستشوی روزانه پوست ارائه می دهد و به همین دلیل است که گفته می شود، فیشیال روشی عالی برای سم زدایی تمام لایه های پوست است. در واقع، فیشیال‌ نه تنها کثیفی‌ هایی را که حتی با پاک‌سازی از بین نمی روند را تمیز می کند، بلکه به بهبود ظاهر پوست نیز کمک می‌ کند.

مراحل فیشیال پوست

به طور کلی، مراحل فیشیال پوست برای هر کس با توجه به سن، شرایط پوست و نوع مشکلی که در پوست او وجود دارد مشخص می شود. اما مراحل اصلی یک فیشیال پوست شامل مراحل زیر است:

پاکسازی پوست صورت
لایه برداری از پوست
بخار دادن به پوست صورت
ماساژ دادن صورت
استفاده از ماسک صورت
مرطوب کردن پوست
برای اینکه پوستی سالم، درخشان، زیبا و شاداب داشته باشید لازم است که مراقبت خیلی خوبی از پوست انجام دهید. فیشال صورت و پاکسازی پوست یکی از روش هایی است که به شما کمک میکند تا پاکسازی عمیقی از پوست صورت خود داشته باشید و سلامت و شادابی پوست را به بهترین شکل ممکن حفظ کنید. بنابراین با شروع فصل پاییز حتما یک جلسه فیشیال صورت برای خود در نظر بگیرید تا شادابی و طراوت پوست را برای این فصل دل انگیز حفظ کنید.

مطالب جالب پیشنهادی:

حتمن ببیند: رنگ سال 2024 انتخاب شد؛ سال ۱۴۰۳ چه رنگی مد میشه؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا