;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

تینت ناخن برای تابستان سالمتر از لاکه؛ دیگه نیاز نیست بری پیش ناخنکار!

تینت ناخن (Nail tint) یا رنگ ناخن یکی از ترندهای تابستان امسال است که مانند اکثر ترندهای زیبایی این روزها به دنبال ایجاد ظاهری طبیعی است؛ جایگزینی براق و به مراتب سالم‌تر برای ترندهای پررنگ و درخشان بهار.

تینت ناخن چیست و چه فوایدی دارد؟

تینت ناخن به یک درمان شفاف لاک‌مانند اشاره دارد که جلوه‌ای درخشان به ناخن‌هایتان می‌دهد. این روش را می‌توان یک مانیکور طبیعی دانست که در خانه به‌راحتی و در عرض چند دقیقه قابل انجام است. در بخش مد و زیبایی از سری مطالب آرایش و زیبایی با تینت ناخن آشنا شوید. با مجله گفتنی همراه باشید.

فرمول‌ اغلب رنگ ناخن‌ها حاوی موادی برای تقویت‌ و تغذیه ناخن است که ناخن‌ها را سالم‌تر نگه می‌دارد، رنگ طبیعی آنها را احیا می‌کند و به دست‌هایتان ظاهری روشن و زنده می‌دهد.

تینت ناخن2

فواید تینت ناخن چیست؟

این فرمول شفاف نه‌تنها ظاهر ناخن‌ها را سالم نشان می‌دهد، بلکه می‌تواند برای کسانی که پس از سال‌ها مانیکور، کاشت ناخن یا عادت به جویدن آن با ناخن‌هایی خشک، شکننده، پوسته‌پوسته یا ناهموار دست‌وپنجه نرم می‌کنند، مفید باشد. زیرا سطح ناخن را صاف کرده و هرگونه برآمدگی یا لک را محو می‌کند.

این محصول اغلب حاوی مواد تقویت‌کننده، مغذی و روشن‌کننده مانند روغن بادام و اسیدهای آلفا هیدروکسی‌ (AHA ها) است که برای ناخن مفید هستند.

تینت ناخن3

امی استریتز، مانیکوریست، رنگ ناخن را با روغن لب یا تینت لب مقایسه کرده و می‌گوید:‌ «تینت ناخن لاک شفافی است که برای تقویت رنگ طبیعی ناخن شما طراحی شده است. برای آن‌که ناخن‌ها با کمترین محصول، آراسته به نظر برسند.»

تنها یک لایه تینت ناخن برای درخشش در تابستان کافی است اما اگر چند لایه از آن را روی ناخن‌هایتان بکشید رنگ آن بیشتر دیده خواهد شد.

از آنجایی که این محصول یک پایه بدون رنگدانه است، خشک شدن آن تنها چند ثانیه طول می‌کشد؛ موضوعی که آن را به گزینه‌ای عالی برای روزهای پر جنب و جوش تابستان تبدیل می‌کند.

اگر ناخن‌هایتان به خاطر لاک زدن مداوم زرد شده، تینت ناخن با ته‌مایه بنفش می‌تواند این زردی را خنثی و اصلاح کند.

تینت ناخن1

بهترین تینت ناخن

تینت‌های ناخن به عنوان یک دسته‌بندی جدید در دنیای ترندهای ناخن در حال ظهور هستند. در این میان یک محصول خاص وجود دارد که اکثر مانیکوریست‌ها روی آن قسم می‌خورند: Dior Nail Glow. گزینه‌ای که به عقیده بسیاری از حرفه‌ای‌ها مکمل تمامی رنگ‌های پوست و اشکال ناخن است و بدون هیچ دردسر اضافی حجابی صورتی‌رنگ بر ناخن‌هایتان می‌کشد.

برای گزینه‌های مقرون به صرفه‌تر می‌توانید به سراغ مدل Glowing My Way Nail Perfector برند Nails. Inc یا مدل Active Glow Blueberry برند Manucurist بروید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 6 =

دکمه بازگشت به بالا