;
سینمافرهنگ و هنر

احیای گودزیلای ژاپنی عالی از آب در آمد + Godzilla Minus One رکورد فروش زد!

احیای گودزیلای ژاپنی: فروش جهانی فیلم Godzilla Minus One از مرز ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرد تا این فیلم رسما به یک موفقیت تاریخی دست پیدا کند.

در احیای گودزیلای ژاپنی به گزارش زومجی، فیلم Godzilla Minus One توانسته است تحسین منتقدان و تماشاگران را جلب کند و حالا یکی از تحسین شده‌ترین آثار سال ۲۰۲۳ است و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جدیدترین فیلم گودزیلا ژاپنی به موفقیت بزرگ دیگری دست پیدا کرده است. فروش جهانی فیلم Godzilla Minus One رسما از مرز ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرد که ضمن رسیدن به یک موفقیت کم سابقه، حالا یکی از پر فروش‌ترین فیلم‌های ژاپنی زبان تاریخ سینما نیز لقب گرفته است.

طرفداران جومونگ ببینید: عکس های جذاب بانو هیآپ سریال جومونگ: باورت نمیشه بچه اش دو برابر خودش باشه!

این درحالی‌است که فروش فیلم گودزیلا منهای یک در آمریکای شمالی از مرز ۵۰ میلیون دلار نیز عبور کرده است تا با عبور از فیلم Pan’s Labyrinth به کارگردانی گیرمو دل تورو، به ششمین فیلم لایو اکشن پر فروش خارجی زبان در گیشه آمریکای شمالی تبدیل شود. همچنین فیلم Godzilla Minus One که اکنون بیش از ۵۱ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی فروش کرده است، به اولین فیلم خارجی زبان از زمان اکران فیلم انگل در سال ۲۰۱۹ تبدیل شده است که فروش آن در آمریکا از مرز ۵۰ میلیون دلار عبور می‌کند.

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم گودزیلا منهای یک و احیای گودزیلای ژاپنی بر عهده تاکاشی یامازاکی بوده است که پیش این روی جلوه‌های ویژه فیلم Shin Godzilla کار کرده بود و روی جلوه‌های ویژه فیلم جدید گودزیلا نیز کار کرده است. ریونوسوکه کامیکی، مینامی هامابه، یوکی یامادا، هیده‌تاکا یوشیئوکا، ساکورا آندو، ساساکی کورانوسوکه و مونتاکا آئوکی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla Minus One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

این مطالب هم جالبه:

جالب است ببینید: مراد یالنیز در سریال ترکی حلالم کن رو یادته؟ الان چقدر خوشتیپ شده + عکس

مورگوث در ارباب حلقه ها کیست؟ می دونستی سایرون با اون قدرت خادم مورگوث بود؟

چرا الف ها در ارباب حلقه ها بچه دار نمی شوند و کودک الفی نمی بینیم؟

ارسطو نوابی پسر الهام چرخنده آبروی مادرش را در اینستاگرام برد+عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا