;
فرهنگ و هنرهنرمندان

مرگ پردیس افکاری: از عکس های جوانی تا شوهر کارگردان

مرگ پردیس افکاری بازیگر سینما و تلویزیون که چندی پیش به دلیل ابتلا به بیماری سرطان کبد در بیمارستان بستری شده و به کما رفته بود، در روز پنجشنبه 3 اسفند ماه اتفاق افتاد. محمد نجفی همسر وی در گفت و گو با خبرنگار مهر درگذشت او را تایید و بیان کرد: پردیس افکاری ساعتی پیش در بیمارستان مفرح بر اثر سرطان پیشرفته کبد درگذشت. پردیس افکاری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است و سال ها در عرصه های مختلف هنری فعالیت داشته است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان عکس های جوانی و بازیگری پردیس افکاری را مشاهده کنید. با گفتنی همراه باشید.

فوت پردیس افکاری

این هم جالبه: فریبا مرتضوی بازیگر نقش تیامنی ندیمه زلیخا بعد از 15 سال+ عکس

مرگ پردیس افکاری و عکس های جوانی و شوهرش

جوانی پردیس افکاری1

 

جوانی پردیس افکاری2

بیوگرافی محمد نجفی همسر پردیس افکاری کیست؟

محمد نجفی کارگردان تئاتر و سینما و تلویزویون همسر پردیس افکاری متولد دهه 40 در تهران است محمد نجفی، گروه فیلمبرداری، بازیگر و دستیار دوم فیلمبردار سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «روز سوم»، سریال تلویزیونی «ساعت شنی» و سریال تلویزیونی «حس سوم» فعالیت داشته است.

محمد نجفی در سال 1384 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم محمد نجفی در این سال، فعالیت در سریال حس سوم به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی محمد نجفی فعالیت در سریال حس سوم بوده است. محمد نجفی سال 1384 سریال حس سوم به عنوان گروه فیلمبرداری فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. محمد نجفی توانست با فعالیت در سریال حس سوم تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر مهدی فخیم‌زاده، نسرین مقانلو، لیلا برخورداری و حبیب دهقان‌نسب توانست سطح کاری او را متحول کند.

پردیس افکاری همسر محمد نجفی بوده که در 3 اسفند 140 بر اثر سرطان کبد درگذشت. همسر پردیس افکاری با ارایه توضیحاتی درباره وضعیت جسمانی این بازیگر تاکید کرد که همه مراحل درمان طی شده ولی فقط یک معجزه می‌تواند سبب بهبودی او شود. محمد نجفی در گفتگو با ایسنا همچنین تاکید کرد که خانواده این بازیگر تمام هزینه‌های درمان را تامین کرده‌اند و نیازی به حمایت ارگان یا نهادی نیست.

او درباره آخرین وضعیت جسمانی پردیس افکاری که دچار سرطان کبد است، توضیح داد: در آخرین صحبتی که با پزشک ایشان داشتم، عنوان کردند دیگر از نظر پزشکی، کاری از دست‌شان برنمی‌آید مگر اینکه معجزه‌ای رخ بدهد.

نجفی افزود: پزشکان بیمارستان مفرح تمام آنچه را از دست‌شان برمی‌آمد، انجام دادند و پرونده همسرم را متخصصان و پرفسورهای گوناگونی بررسی کردند و متاسفانه همه متفق‌القول هستند که دیگر کاری از دست کسی ساخته نیست.

این هم جالبه: حسین طیبی فوق ستاره تیم فوتسال ایران و همسرش + عکس و بیوگرافی

تصویری از پردیس افکاری در کنار شوهرش

شوهر پردیس افکاری

 

پردیس افکاری1 جوانی پردیس افکاری3

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا