;
فرهنگ و هنرهنرمندان

کیمیا حسینی بیست و یکمین زن زیبای دنیا شد!

کیمیا حسینی بلاگر و مدل زیبای ایرانی در وب سایت TC Candler رتبه ۲۱ را در میان ۱۰۰ زن زیبای دنیا به دست آورده است. در این مطلب، بیوگرافی کیمیا حسینی مدل سرشناس ایرانی را خواهید خواند و با او بیشتر آشنا خواهید شد.

پیشنهاد می شود: زندگی تلخ رضا عطاران از بچگی تا ازدواج و بچه نداشتن+ عکس های خانوادگی

کیمیا حسینی3

جالبه ببین:عکس های جالب کودکی بازیگران ایرانی که تعجب می کنید+ تصاویر دیدنی

این هم جالبه: مرگ پردیس افکاری: از عکس های جوانی تا شوهر کارگردان

بیوگرافی کیمیا حسینی

کیمیا حسینی بلاگر مشهور و یکی از مدل های ایرانی است که در اینستاگرام بسیار شناخته شده و محبوب است. وی علاوه بر مدل بودن، عنوان یکی از اینفلوئنسر های ایرانی را نیز برای خود به ارمغان آورده و هم اکنون علاوه بر فعالیت در اینستاگرام، مدیریت برند مخصوص به خودش را بر عهده دارد.

پیشنهاد می شود: سلمان خان دلیل جدایی آیشواریا از آبیشک؟! ماجرا چیه؟

کیمیا حسینی

کیمیا حسینی اصالتا اهل اهواز است. او اولین فرزند یک خانواده چهار نفری است. هلیا، نام خواهر کوچک تر از اوست که از نظر چهره بسیار شبیه به هم هستند. او و خانواده اش جزو خانواده هایی با سطح مالی بالایی هستند و مسلما این قضیه در زندگی کیمیا حسینی بلاگر تاثیر فراوانی گذاشته است. کیمیا که روزانه استوری های بسیاری از زندگی روتین خود به اشتراک می گذارد توانست در مدل زمان اندکی به مشهوریت برسد. کیمیا حسینی یکی از حرفه ای ترین های دنیای مدلینگ ایران است.

این هم جالبه: زن میلیونر ساسی مانکن که 7 سال ازش بزرگ تره+عکسها

کیمیا حسینی مدل میکاپ حرفه ای

کیمیا حسینی6

کیمیا حسینی مدل استایل و میکاپ است که در اینستاگرام حضور فعال او به چشم می خورد. او از چهره های زیبا و خاص و چشمانی به رنگ آبی برخوردار است که می توان این دارایی های خدادادی او را، اصلی ترین دلیلش برای ورود به دنیای مدلینگ در ایران دانست. چهره ی او را می توان به عنوان یکی از خاص ترین چهره های ایرانی به حساب آورد. کیمیا حسینی از نظر قد و اندام نیز کاملا استاندارد های یک مدل را دارد و می توان گفت که او از همان ابتدا برای عرصه ی مدلینگ خلق شده است.

 

صفحه اینستاگرام کیمیا حسینی

کیمیا حسینی4

کیمیا حسینی از سنین پایین در عرصه ی مدلینگ فعالیت می کرد، اما با استقبال بیش از اندازه ی مردم ایران به فضای اینستاگرام، او بیش از پیش شناخته شد و توانست فعالیت حرفه ای اش را در این فضا آغاز نماید. سال ۲۰۱۷ میلادی را می توان سرآغازی نو بر فعالیت های این مدل محبوب اینستاگرامی دانست. اینستاگرام کیمیا حسینی بیش از ۶۰۳ هزار فالوور دارد. اگر صفحه و را دنبال کنید، هر روز شاهد پست ها و استوری هایی از این چهره ی دوست داشتنی است که همراه با جملات انگیزشی منتشر می شود. او از این طریق با برند ها و سالن های زیبایی مختلفی به همکاری پرداخت و مخاطبینش به صورت روزانه افزایش می یابند.

این هم جالبه: بهتر از جومونگ+داستان سریال جدید گونگ بوک جایگزین جومونگ 2

در پیج کیمیا حسینی، هایلایت هایی تحت عناوین متفاوت وجود دارد که در آن ها تصاویر و ویدئو هایی از مسافرت ها و مراسم های مهمی که در آن حضور داشته است به چشم می خورد. همچنین یک هایلایت مربوط به تصاویر خانواده اش نیز وجود دارد.

 

کیمیا حسینی به عنوان بلاگر و مدل در اینستاگرام، به تبلیغات مختلفی نیز می پردازد و از این طریق به منبع درآمدی دست یافته است. هم اکنون حضور ۲۶۳ هزار مخاطب در قسمت فالوور های پیج او به چشم می خورد و تاکنون ۱۵۳ پست با این مخاطبان به اشتراک گذاشته شده است. کیمیا حسینی یکی از موفق ترین و پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی است.

 

درآمد کیمیا حسینی از مدلینگ و بلاگری

کیمیا حسینی8

کیمیا حسینی مدل اینستاگرام محبوب و شناخته شده ای است که فعالیت مدلینگ او در فضای اینستاگرام قوت گرفت. وی از سال ۲۰۱۷ میلادی به طور رسمی وارد اینستاگرام شد و با فعالیت مدلینگش به کسب درآمد می پرداخت.

 

او با انجام تبلیغات متعدد، برای برخی از برند ها و محصولات از طریق استوری هایش، مبلغی را به عنوان هزینه ی تبلیغات دریافت می کند. در سال اخیر اصلی ترین منبع درآمد زای کیمیا حسینی رو نمایی شد. رشته ی مورد علاقه ی کیمیا حسینی طراحی و دیزاین لباس است و به همین دلیل تصمیمش را مبنی بر احداث یک برند با نام خودش، به ثمر رساند.

 

کیمیا حسینی با برند انحصاری کیمیا

کیمیا حسینی2

برند kimiyacollection نام برند مانتویی است که کیمیا حسینی در مدتی پیش اخیر افتتاح کرده است و در آن مانتو های طراحی شده توسط خودش را به فروش می گذارد.

 

خرید از این کالکشن تنها به صورت آنلاین صورت می پذیرد و آدرس پیج مخصوص به این برند، در قسمت بیو پیج اصلی کیمیا حسینی به چشم می خورد. لازم به ذکر است که کیمیا حسینی بلاگر است اما به عنوان مدل لباس های طراحی شده خودش نیز، فعالیت می کند و تصاویر او در پیج کیمیا کالکشن به چشم می خورد.

 

محل زندگی کیمیا حسینی

کیمیا حسینی7

کیمیا حسینی مدل ایرانی است که در کشور ایران و استان تهران متولد شده است. وی سفر های متعددی به خارج از کشور دارد اما تمام فعالیت های او در ایران صورت می گیرد. کالکشن احداث شده توسط این چهره ی محبوب نیز در ایران است، پس مسلما کیمیا حسینی نیز در کشور زادگاهش به زندگی می پردازد. او به همراه خانواده در تهران سکونت دارند.

 

روابط عاشقانه کیمیا حسینی

کیمیا حسینی1

کیمیا حسینی اینستاگرام را به عنوان فضایی برای ارتباط برقرار کردن با علاقه مندانش، انتخاب کرد و در این زمینه به پیشرفت چشم گیری رسیده است. او در لایو هایش با طرفدان خود به گفت و گو می پردازد و تا حدودی در مورد زندگی شخصی اش صحبت به میان آورده است. او تا به حال ازدواج نکرده و مجرد است.

 

گفته می‌شود قد کیمیا حسینی حدود ۱۶۰ و وزنش حدود ۵۵ است. او با داشتن هیکل و ظاهری زیبا توانسته در شغل خود موفق عمل کند به معروفیت زیادی برسد. وی یکی از بازیگران خوش هیکل و موفق در کار مدلینگ بوده‌ است و توانسته در این راه خیلی موفق باشد. او می‌گوید بهتر است کسی که کار مدلینگ انجام می‌دهد ظاهر و اندام زیبایی داشته تا بیشتر دیده شود و در کارش موفق‌تر باشد.

 

برایتان جالب خواهد بود

بازیگران زن ایرانی بالای 40 سال که هنوز مجرد هستند+عکس

نیکی میربها بازیگری با نیسان آبی+ عکس های جذاب

رضا قوچان نژاد از فوتبال تا ازدواج با خواهر بازیگر+عکس های خانوادگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا