;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

خشک کردن سریع لاک ناخن با یک ترفند ساده و بدون هزینه

خشک کردن سریع لاک ناخن: بسیاری از خانم ها شیفته ی ناخن های تازه لاک زده اند. اما فرآیند انجام این کار می تواند در عین آرامش بخشی، بسیار هم خسته کننده باشد. زمان زیادی را صرف سوهان کشیدن و مرتب کردن فرم ناخن هایتان می کنید و بعد از آن در فرآیندی طاقت فرسا تک تک ناخن هایتان را لاک می زنید، آن هم هر کدام چندین بار.

ممکن است ناخن هایتان را فوت کنید، دست هایتان را در هوا تکان دهید یا حتی از محصولات مخصوصی استفاده کنید که قرار است به خشک شدن سریع تر ناخن ها کمک کنند. بعد از آن، هنوز چیزی از تمام شدن کارتان نگذشته که متوجه خراب شدن لاک ناخن هایتان می شوید، اتفاقی که به دلیل خشک نشدن کامل لاک ناخن ها رخ می دهد و بنابراین با هر برخورد کوچکی ردی روی ناخن ها باقی می ماند.

فرقی نمی کند چقدر برای خشک شدن لاک ناخن هایتان صبر کنید، انگار هیچوقت کافی نیست. همه ی خانم ها این تجربه ی ناخوشایند را داشته اند.

ترفند یک بلاگر برای خشک کردن سریع لاک ناخن:

اما یک بلاگر زیبایی به نام Rakhstar Beauty در تیک تاک به تازگی در ویدئویی ترفند ساده ی خود برای خشک کردن سریع لاک ناخن را با مخاطبانش در میان گذاشته است، ترفندی که هیچ هزینه ای ندارد.

به گفته ی این بلاگر او برای خشک کردن سریع لاک ناخن هایش، یک لیوان آب برمی دارد، چند قالب یخ در آن می ریزد و سپس ناخن های تازه لاک زده ی خود را در لیوان فرو می برد.

خشک کردن سریع لاک ناخن1

او در این ویدئو می گوید: «بعد از لاک زدن ناخن هایتان، انگشت هایتان را در آب یخ فرو کنید. لاک ناخن هایتان فوراً خشک خواهد شد.» ویدئوی این بلاگر نشان می دهد که او بعد از فرو کردن ناخن هایش در آب یخ می تواند به آن ها دست بکشد، بدون آنکه لاک آن ها خراب شود.

با این حال این بلاگر تأکید کرده که این ترفند زمانی کارساز است که لایه ی لاک ناخن نازک باشد و اگر چندین لایه لاک به ناخن های خود زده باشید، این روش دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا