;
مد روزمد و زیبایی

دختر با مدل موی پسرانه ملکه زیبایی فرانسه شد! حتمن عکساشو ببین

ملکه زیبایی فرانسه: نود و چهارمین دوره انتخابات دختر شایسته فرانسه روز شنبه در دیژون برگزار شد. 30 نامزد نهایی از مناطق مختلف فرانسه در این رقابت حاضر شده بودند که در نهایت دختر شایسته گویان به نام اودری هووِن‌سای و ایو ژیل دختر شایسته منطقه نورپادوکاله واقع در شمال فرانسه به فینال راه پیدا کردند. در نهایت، بر پایه رای داوران و مخاطبان ۸ میلیون نفری این مسابقه، ایو ژیل۲۰ ساله، به عنوان دختر شایسته فرانسه در سال ۲۰۲۴ انتخاب شد. در ادمه از بخش بخش زیبایی مجله گفتنی اطلاعات بیشتری به شما ارائه می کنیم.

این رو هم بخون: 20 پیراهن پوشیده مجلسی که برای دورهمی و مهمانی خیلی شیکه+عکس

تصاویری از ملکه زیبایی فرانسه در سال 2024 با مدل موی پسرانه

این رو هم بخون: 10بهترین مانتوهای شبنم قلی خانی برای خانومهای خوش پوش ایرانی

این مطلب هم جالبه: بهترین رنگ لباس برای عید 1403: شیک و باکلاس شو

این مطلب هم مفیده: عید نوروز 1403 چه مدل کفشایی مد میشه؟

ملکه زیبایی یا دختر شایسته که در انگلیسی به آن miss universe گفته می شود مسابقه ای است که در کشورهای مختلف و سراسر دنیا میان زنان زیبا و توانمند برگزار می شود. البته برخلاف عنوان مسابقه ملکه زیبایی، تنها معیار انتخاب فرد شایسته فقط زیبایی نیست و این جایزه ملاک های خاص خودش را دارد. قوانین مسابقه ملکه زیبایی هم بسیار سختگیرانه و شرکت در آن بسیار پرهزینه است و از شروط اصلی آن این است که فرد شرکت کننده قبلا هرگز ازدواج نکرده باشد.

تاریخچه مسابقات ملکه زیبایی جهان

دوشیزه دنیا (به انگلیسی: Miss World) که در ایران با نام دختر شایسته معروف است یک مسابقه بین‌المللی زیبایی است که هر سال توسط سازمانی به همین نام برگزار می‌شود.

شعار این مسابقات «زیباییِ هدفمند» است و در آزمون‌های این مسابقه علاوه بر زیبایی ظاهری، معیارهایی همچون شخصیت، هوش، روابط اجتماعی، حضور ذهن و حاضرجوابی، توانایی‌های ورزشی، معلومات عمومی و همچنین مهارت‌ها و استعدادهای ویژه هر یک از شرکت‌کنندگان توجه می‌شود. برنده دوشیزه دنیا علاوه بر دریافت تاج دوشیزه دنیا و جوایز نقدی می‌بایست به مدت یک سال از محل اقامت خود در لندن به کشورهای مختلف دنیا سفر کرده و برای سازمان دوشیزه دنیا فعالیت‌های خیریه انجام دهد.

این مسابقه قدیمی‌ترین جشنواره زیبایی است که هنوز برگزار می‌شود و با شرکت بیش از ۱۴۰ کشور و پخش تلویزیونی در بیش از دویست کشور دنیا بزرگ‌ترین و پربیننده‌ترین آن‌ها نیز هست.

 

برایتان جالب خواهد بود

7 بهترین ست مانتوی عید که با آن‌ها می‌درخشید

6 استایل زمستانی سیران چشم‌چران عمارت که خیلی شیکه!

ترند 2024 سلنا گومز از مانیکور جدید و استایل جذاب+عکس

14 ایده جذاب طراحی ناخن چشم گربه ای ترند 2024 +عکس

گلیسرین برای منافذ باز پوست و شوره سر: هر ماه استفاده کنید+عکس تغییرات

زنان سیاه پوست قبل و بعد آرایش + عکس های جذاب و زیبا

خمیر درست کردن با پوست انار برای آکنه صورت و عیوب پوستی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا