;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

ترند 2024 سلنا گومز از مانیکور جدید و استایل جذاب+عکس

ترند 2024 سلنا گومز: یک چیز در مورد سلنا گومز؟ او عاشق مانیکور قرمز است. همین پاییز امسال، او قبلاً ناخن های قرمز را به روش‌ های مختلف امتحان کرده است. در 3 ژانویه، او دوباره مانیکور قرمز را برای خاص ترین موقعیت ها بازگرداند. گومز در بازی های لس آنجلس لیکرز با نامزد جدیدش، بنی بلانکو، به تماشا نشسته بود. این کاملا راهی برای راه اندازی سخت رابطه آنها بود، زیرا این اولین حضور عمومی این زوج بود. البته گومز در بهترین لباس خود برای این مناسبت ظاهر شد. در ادامه از بخش بخش زیبایی مجله گفتنی اطلاعات بیشتری به شما ارائه می کنیم.

این رو هم بخونید: 6 رنگ مو و مدل موی جدید 1403 که به صورت خانومای ایرانی میاد

هایلایت های بلوند جدید او به طور کامل نمایش داده می شد و چکمه های نقره ای نوک تیز و پاشنه بلند جذابی به تن داشت، اما نمی شد از زوم کردن روی مانیکور او جلوگیری کرد.

ترند 2024 سلنا گومز 1

این هم جالبه: مصاحبه جدید سلنا گومز درباره شکست عشقی و بیماری وحشتناکش

ترند 2024 سلنا گومز

ناخن هایش همگی کوتاه و شکل طبیعی بودند و هر کدام از نظر رنگ همخوانی داشتند. متفاوت از هر دو ناخن کرنبری و گیلاسی که او اخیراً استفاده کرده است، به نظر می‌ رسد این رنگ قرمز بیشتر با رنگ قرمز دانشگاه بوستون که پاییز امسال شبکه های اجتماعی را در اختیار گرفت، همخوانی دارد. رنگ آن به اندازه کافی تند یا تیره نبود که سایه زغال اخته باشد، اما همچنین به اندازه کافی روشن نبود که سایه گیلاسی باشد که اخیراً پوشیده بود. در عوض، جایی در وسط بود و استایل تمام مشکی او آن را کاملاً تکمیل می کرد.

ترند 2024 سلنا گومز 2

این را هم بخوانید: 8 بهترین مانتوهای الهام حمیدی برای 1403 مخصوص خانمهای باکلاس

کپی کردن از ترند 2024 سلنا گومز

 

کپی کردن ناخن‌ های گومز یک راه کاملاً مطمئن برای اطمینان از اینکه شما هم مانیکور خود را به روز کرده اید.

ابتدا هر لاک ماندگاری را که ممکن است روی ناخن هایتان باشد با لاک پاک کن پاک کنید. سپس قبل از استفاده از روغن روی کوتیکول ها، ناخن های خود را به طول دلخواه خود ببرید و سوهان بزنید تا نرم شوند و آن ها را به عقب فشار دهید. قبل از اینکه با بیس کت مورد علاقه خود وارد شوید، ناخن های خود را تمیز کنید و سطح را صاف کنید تا یک بوم یکدست شود.

پس از آن، نوبت به رنگ می رسد. برای داشتن سایه ای مشابه با گومز، لاک قرمز مورد علاقه شما نیز این کار را انجام می دهد. در هر صورت، دو تا سه لایه رنگ کنید و بگذارید خشک شوند. پس از آن یک لایه روی کت مورد علاقه خود را بپوشانید و برای سلامتی کمی روغن ناخن به آن اضافه کنید. سپس، شما مانیکوری مشابه سلنا گومز خواهید داشت.

منبع: آکس مگ

این مطلب هم مفیده: سرم صورت سوسانو مخصوص جوانسازی تا عید+ طرز تهیه

این هم جالبه: قابل توجه آقایان اگر طرفدار سلنا گومز هستید شروط ازدواجش را بدانید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 14 =

دکمه بازگشت به بالا