;
تازه ها

پس از 7 روز زنده به گور شدن یوتیوبر معروف، وی با چشمانی اشکبار از تابوت بیرون آمد

زنده به گور شدن یوتیوبر معروف: یوتیوبر معروف MrBeast در آخرین چالش خود که او را به مدت هفت روز زنده در تابوت دفن کردند، گریه کرد، نام اصلی این یوتیوبر جیمی دونالدسون است، بیشتر به خاطر شیرین کاری ها و چالش های بسیار پیچیده و گران قیمتش که می تواند محدودیت های فیزیکی او و دیگران را محک بزند، شهرت دارد.

دونالدسون در جدیدترین ویدئوی خود تلاش کرد تا رکوردی را که در سال 2021 به ثبت رسانده، زمانی که به مدت 50 ساعت زنده به گور شد، شکست دهد. این بار، این جوان 25 ساله در یک تابوت شفاف محصور شده بود که بقیه تیم او می توانستند او را از طریق دوربین ببینند و از طریق واکی تاکی با او صحبت کنند.

دونالدسون با خود غذا و آب داشت تا به او کمک کند تا هفت روز دوام بیاورد، اما ثابت شد که از نظر ذهنی بسیار بیشتر از آن چیزی که او پیش بینی می کرد نیاز داشت. در لحظات چالش، از جمله زمانی که از تابوت و خاک رها شد، شروع به گریه کرد. دونالدسون حتی اعتراف کرد که در این لحظه دلیل گریه اش را نمی فهمید.

ببینید: توصیه های اسکولز به آنتونی برای بستن دهان منتقدان

زنده به گور شدن یوتیوبر معروف

پس از تکمیل چالش، نگرانی هایی وجود داشت که دونالدسون نتواند به درستی بایستد زیرا ممکن است لخته خون در پاهایش داشته باشد.

خوشبختانه برای او، این اتفاق نیفتاد و پزشکان به او اجازه دادند تا با انجام این چالش و همچنین با بیش از 200 میلیون مشترک در کانال یوتیوب خود، جشن بگیرد و زمانی که او زیرزمین بود، از نقطه عطف عبور کرد.

این دستاورد جدید پس از اینکه یکی از یوتیوبرهای همکار Rosanna Pansino او را به «جعل کردن» ویدیوهایش متهم کرد، برای دونالدسون حاصل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا