;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

زیبایی با فویل: روشی که همه پف و سیاهی های صورت و یه جا می بره

زیبایی با فویل امکان دارد؟ آیا تا به حال آشپزخانه را به عنوان منبعی برای ترفندهای زیبایی در نظر گرفته اید؟ پوشاندن صورت با فویل آلومینیومی ممکن است شبیه فیلم علمی تخیلی به نظر برسد، اما این آخرین روندی است که دنیای زیبایی را تکان داده است. در ادامه از بخش بخش زیبایی مجله گفتنی اطلاعات بیشتری به شما ارائه می کنیم.

این رو هم بخونید: 6 رنگ مو و مدل موی جدید 1403 که به صورت خانومای ایرانی میاد

آیا در مورد جادوی پشت این معجزه درخشان کنجکاو هستید؟ ما عمیقاً کاوش کرده‌ایم و نتایج چیزی جز شگفت‌انگیز نیست. با ما باشید تا اسرار فلزی این درمان منحصر به فرد را فاش کنیم.

آلومینیوم فوق العاده چند منظوره است. می تواند موها را فر کند، باربیکیو را تمیز کند یا لباس را اتو کند. و البته واضح ترین کاربرد آن – می تواند به شما در نگهداری مواد غذایی کمک کند.

اما چیزی که نمی دانستید این است که یک راه برای استفاده از فویل آلومینیومی روی بدن شما وجود دارد که می تواند به درمان بیماری های مختلف کمک کند. در اینجا آنچه می تواند انجام دهد و نحوه استفاده از آن است.

این مطلب هم جالبه: بهترین رنگ لباس برای عید 1403: شیک و باکلاس شو

زیبایی با فویل: کاهش سیاهی و پف صورت

زیبایی با فویل1

اگر احساس خستگی می‌کنید و با حلقه‌های تیره یا کیسه‌های زیر چشم‌تان دست و پنجه نرم می‌کنید، فویل آلومینیومی می‌تواند فواید زیبایی را ارائه دهد. تنها چیزی که نیاز دارید فویل و فریزر است. چند نوار فویل تقریباً به اندازه صورت خود ببرید و قبل از آماده شدن برای خواب آنها را در فریزر قرار دهید.

اثر خنک کنندگی فویل باعث می شود که تورم صورت از بین برود. این نه تنها باعث می شود کمتر خسته به نظر برسید، بلکه باعث می شود کمتر احساس خستگی کنید. چه کسی حدس می زد که فویل می تواند یک هک بزرگ جوان سازی باشد؟

زیبایی با فویل: چگونه از فویل استفاده کنیم؟

ماسک صورت فویل

نوارهای فویل را بیرون آورده و روی صورت خود قرار دهید. آنها یک اثر خنک کننده شبیه به برش های خیار یا کیسه های چای دارند – اما بسیار آسان تر، ارزان تر و بسیار کمتر مرطوب هستند. آنها را حدود 10-15 دقیقه در آنجا بگذارید.

اگر تا به حال با مشکلات خواب دست و پنجه نرم می کنید، خماری را تجربه می کنید یا گهگاهی یک شب را می کشید، این یک روش شگفت انگیز است که ارزش امتحان کردن را دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا